Biljettråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
mb81
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Biljettråden

Inlägg av mb81 »

Inte mycket kvar på ticnet.Max 500 skulle jag uppskatta det till! Hur mycket finns i butiken tro? Känns iaf som vi är över 7 lax nu!
sensei
Kontakt:

Inlägg av sensei »

mb81 skrev:Inte mycket kvar på ticnet.Max 500 skulle jag uppskatta det till! Hur mycket finns i butiken tro? Känns iaf som vi är över 7 lax nu!
Slår vi 7' så blir jag rätt ut sagt imponerad. Redan nu är siffran jag befarade överträffad, otroligt kul. Håller tummarna för en extra push nu i eftermiddag!
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
gurra

Inlägg av gurra »

Skulle titta efter storklackskortet vilka matcher det gäller men hittar inte det under biljetter här på hemsidan. Här borde den ligga va? Hittar det iaf inte.

http://difhockey.se/kampanjer.php
mb81

Inlägg av mb81 »

gurra skrev:Skulle titta efter storklackskortet vilka matcher det gäller men hittar inte det under biljetter här på hemsidan. Här borde den ligga va? Hittar det iaf inte.

http://www.difhockey.se/nyhet.php?news=9679
gurra

Inlägg av gurra »

mb81 skrev:
gurra skrev:Skulle titta efter storklackskortet vilka matcher det gäller men hittar inte det under biljetter här på hemsidan. Här borde den ligga va? Hittar det iaf inte.

http://www.difhockey.se/nyhet.php?news=9679
Där var det. Tackar. Bra matcher som är utvalda.
kaminor

Inlägg av kaminor »

Kommer man fortsätta med biljettbarometern? Den är grym.
Lägg upp info om Södertälje-matchen på den snarast. Den matchen borde kunna dra folk.
WidWarrior

Inlägg av WidWarrior »

Tecknade nyligen medlemskap i DIFHockey, men är inte säker att få kortet till matchen på tisdag.
Kan man köpa biljett till medlemspris och bevisa medlemskap på annat sätt än själva kortet?
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

kaminor skrev:Kommer man fortsätta med biljettbarometern? Den är grym.
Lägg upp info om Södertälje-matchen på den snarast. Den matchen borde kunna dra folk.
Hoppas på inte alltför skralt med folk. Jag är dock rädd för en extrem derbybakfylla, oavsett resultat på söndag.
Användarvisningsbild
emilin

Inlägg av emilin »

emilin skrev:
Magnutz skrev:Om jag har en medlemsbiljett som jag inte längre behöver eftersom jag har en annan biljett, kan jag då sälja den?

Om ja, hur gör man då? Får den i handen i entré 13 men hur gör man om man ska ge bort den? Går det? Kan jag hämta den och gå ut med den eller är det kört? Vill ju inte att min stol ska stå tom så därför skänker jag bort biljetten.

Idéer?
Är du inte från Nyköping (samåka?), jag är extremt sugen på att se matchen, men har haft svårt att ragga några att gå med, jag kan köpa biljetten av dig, är medlem också, finns det några på detta forum som sitter vid denna plats. Är ju jävligt tråkigt att inte ha någon att jubla med under matchen.
Vill bara tacka Magnutz för en helt jävla underbar kväll, sen var det skit kul att träffa alla andra forums vänner, så ett stort tack till alla för en kanon kväll.
Användarvisningsbild
android

Biljettråden

Inlägg av android »

Alltså i matcher mot typ Asplöven MÅSTE vi ju ge bort biljetter till ungdomslag.

1. Vi kanske får fler Djurgårdare.
2. Roligare om det inte är så glest.
3. Dom flesta kommer säkerligen handla för minst 50:-

Frågar ansvariga (trots att det inte är frågetråden) kommer detta ske? Diskuteras det ens?
Född till sportchef.
Axel_K

Inlägg av Axel_K »

android skrev:Alltså i matcher mot typ Asplöven MÅSTE vi ju ge bort biljetter till ungdomslag.

Frågar ansvariga (trots att det inte är frågetråden) kommer detta ske? Diskuteras det ens?
Plus att de kanske kommer tillbaka och vi tjänar på det ur ett långsiktigt perspektiv - både ekonomiskt och stöd på läktaren.
mb81

Inlägg av mb81 »

android skrev:Alltså i matcher mot typ Asplöven MÅSTE vi ju ge bort biljetter till ungdomslag.

Har du mailat biljettansvarige? Kanske lättaste sättet att få kontakt? Jag kan också göra det. Var ju 5 k igår och kändes inte jätteskralt men roligare om vi kan fylla upp så mycket som möjligt. Finns bara positiva aspekter av det här iaf!

Jag mailade Jesper(biljettansvarige) och hoppas på ett bra svar!
mb81

Inlägg av mb81 »

Såhär skrev biljettansvarige Jesper när jag mailade honom om biljetter till ungdomslag!
Tjena Micke,

Håller med dig och vi jobbar hårt på att få ungdomslag att komma.
Vi har haft ett samarbete med Mitti-cupen under fjolåret, där de flesta ungdomslag har blivit erbjudna att komma.
Av olika anledningar är inte avtalet med dem klart ännu men vi hoppas det kommer bli det i dagarna.

Vi har också andra erbjudanden ute till ungdomslag som vill komma, vilket de brukar, framförallt på helger.
Men som du säger, vi skulle kunna slipa på erbjudandet ytterligen.
Tack för förslaget!

Mvh
Jesper
Användarvisningsbild
Kungen
Medlem: Ja, ständig medlem
Kontakt:

Inlägg av Kungen »

Frölunda fattade grejen på en gång. Haka på nu DIF!

"Ungdomar får 600 biljetter" - http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 5476113.ab
taddis
Kontakt:

Inlägg av taddis »

//överspelad
Skriv svar