Tala ur skägget, vad missade jag?Jepe skrev:Eftersom man fick se en (väldigt) kort introversion innan Brynäs matchen så är det ju inte svårt att gissa vad introt kommer handla om. Sen om det blir bra eller inte får vi veta på torsdag ca 18:56
Intro/Intromusik
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Intro/Intromusik
Intro/Intromusik
Tror nog Android är rätt bra ute, spelarna tinar upp som robotar ur nån stående kuvös (typ) och sen går allesammans i grupp i vad som såg ut att vara nån gång i en tunnelbana. Mer fick man inte se... Väldigt klippt och extremt kort förhandstitt på några sekunder allt som allt... Ska bli kul å se på torsdag.-daniel- skrev:Tala ur skägget, vad missade jag?Jepe skrev:Eftersom man fick se en (väldigt) kort introversion innan Brynäs matchen så är det ju inte svårt att gissa vad introt kommer handla om. Sen om det blir bra eller inte får vi veta på torsdag ca 18:56
To be continued!
2014-04-07, vad hände?
- -daniel-
Ålrajt, tack Låter precis så där lagom töntigt som introt 09/10. Men kan ju inte vara sämre än de (icke-existerande) intron vi haft senaste säsongerna...!Jepe skrev:Tror nog Android är rätt bra ute, spelarna tinar upp som robotar ur nån stående kuvös (typ) och sen går allesammans i grupp i vad som såg ut att vara nån gång i en tunnelbana. Mer fick man inte se... Väldigt klippt och extremt kort förhandstitt på några sekunder allt som allt... Ska bli kul å se på torsdag.-daniel- skrev:Tala ur skägget, vad missade jag?Jepe skrev:Eftersom man fick se en (väldigt) kort introversion innan Brynäs matchen så är det ju inte svårt att gissa vad introt kommer handla om. Sen om det blir bra eller inte får vi veta på torsdag ca 18:56
To be continued!
Tycker intromusiken har varit lite mjäkig,man vill ju att grabbarna på isen ska få lite "killer instinct"
så här kommer några förslag som jag tror skulle göra susen.
Förslag 1:
Förslag 2:
Förslag 1:
Förslag 2:
- SirDIFalot
Growling? Allvarligt. Nog för att man kan ha olika musiksmak. Men det där vore töntigt.thuna86 skrev:Tycker intromusiken har varit lite mjäkig,man vill ju att grabbarna på isen ska få lite "killer instinct"
Förslag 1:
Förslag 2:
Expert.
SirDIFalot skrev:Growling? Allvarligt. Nog för att man kan ha olika musiksmak. Men det där vore töntigt.thuna86 skrev:Tycker intromusiken har varit lite mjäkig,man vill ju att grabbarna på isen ska få lite "killer instinct"
Förslag 1:
Förslag 2:
He he ja den låten var kanske lite överdriven

Nu e den säkert klar, men....
Svenskt, hyfsat nytt, ett J_vla intro och kommer funka i arenan.
Frun börjar vänja sig med att man hittat tillbaks till hockeyn

RÖTT FÖR BLODET GENOM HJÄRTA OCH VEN...
Tycker inte vi ska ha den. Inget fel på låten i sig, en perfekt dunka dunka låt på krogen/hemma festen. Ishockey intro ska ha heroes eller rockDIF 75 skrev:Nu e den säkert klar, men....

-
Kan vi köra lite skön allsång till 10min innan start. jag behöver inget som får mig att gå igång ännu mer innan DIF spelar match snarare tvärtom. Musiken... ja jag kanske bara är gammalmodig av mig men growlandet, heter det verkligen så?, faller mig verkligen inte alls i smaken och av någon anledning får jag norrlandsby känsla av det.
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
-
Blev det inget intro ikväll? Var på plats kring 18:50 och såg aldrig något. Någon som vet anledningen till detta?
-
Såg anledningen nu på Twitter. De hann inte klart med det. Synd.Swordthain skrev:Blev det inget intro ikväll? Var på plats kring 18:50 och såg aldrig något. Någon som vet anledningen till detta?
- DIF_Soldier
Ajaj. Deadlines i filmbranschen är allt.Swordthain skrev:Såg anledningen nu på Twitter. De hann inte klart med det. Synd.Swordthain skrev:Blev det inget intro ikväll? Var på plats kring 18:50 och såg aldrig något. Någon som vet anledningen till detta?
Säg den glädje som varar
Tur att vi är i hockeybranschen då 

Om ni inte visste det så är vårt Heroes-intro snott från NHL 99. 
http://www.youtube.com/watch?v=YkdKksI_Fhk

http://www.youtube.com/watch?v=YkdKksI_Fhk
-
Inget jävla dunka..DIF 75 skrev:Nu e den säkert klar, men....
Ska vara ordentligt så man kan tagga till.
Heroes är en klassiker vi kan återgå till, annars kanske någon schysst 80-talsrock eller så skulle göra susen. Det sista jag vill höra på Hockey är skitmusik a la dunkdunkdunk
25/4-2025