Känt mig jäkligt negativ emot lockouten, men våran backlinje ser onekligen skör ut nu med Nisse borta. Känslan är nu att Timmy kommer få oerhört tungt ansvar i defensiven hela säsongen och möjligheten att avlasta honom i åtminstone ett par månader måste ju vara positivt.
Att ett par av juniorerna får se och lära av riktiga stjärnor under denna period kan väl inte vara helt förödande? Som några nämnt så tycker jag att det borde vara oerhört inspirerande att stå på isen med dessa jättar.
Lyckas man lösa ett tillskott till backsidan utan att man för den delen riskerar klubbens existens så får det bli två tummar upp.
edit: Fan, tyckte jag hade lite vettigt att slänga in men nu när jag ser på inlägget så är det ju i samma rikting som vi alla vill
Sitter och kollar Leksand - Karlskrona.
Mest i brist på annat vettigt att göra, men också för att ta reda på lite om motståndet. Leksand spelar enkelt och smart. Leder med 1-0, dock så svänger spelet snabbare än bondjävlarna slår på trumman.
Rix skrev:Sitter och kollar Leksand - Karlskrona.
Mest i brist på annat vettigt att göra, men också för att ta reda på lite om motståndet. Leksand spelar enkelt och smart. Leder med 1-0, dock så svänger spelet snabbare än bondjävlarna slår på trumman.
Trumförbud på Hovet tack!
Vi alla slår ihjäl den person som har en trumma med sig. Så, nu är det en säkerhetsrisk. Nu borde de inte få ha trumma.
Sitter å kollar in Leksands matchen...känns ju som att vi bör vara bättre än det här. Leksand spelar enkelt men kollar man 2-4:e femman så bör vi vara en klass bättre minst.
Steelmountain skrev:Sitter å kollar in Leksands matchen...känns ju som att vi bör vara bättre än det här. Leksand spelar enkelt men kollar man 2-4:e femman så bör vi vara en klass bättre minst.
Håller med. Karlskrona spelar så dåligt att deras PP har varit helt i egen zon/mitt zon
Sitter också och tittar på Leksand Karlskrona och skrattar lite för mig själv när jag hör Lif klacken viska varför sjunger inte ni men undrar lite varför sjunger inte lif klacken.
Blir faktiskt förvånad över det dåliga trycket där.
Gick för första gången in på allsvenskans hemsida för att hoppas kunna se lite liverapporter och laguppställningar men man kunde ju inte ens se aktuella ställningen i matcherna! Utklassad av text-tv! Bra hockeyallsvenskan! Hur svårt ska det vara att ha en bra hemsida år 2012?