Riktigt bra idé och kampanj från JK o DIF. 2500-manna klack på 7 matcher. Om detta blir lyckat kommer det bli riktigt bra drag på dessa matcher. Riktigt kul nyhet att läsa.
Tycker detta klackkort är en suverän idé. Ni som inte har säsongskort se fan till att köpa det. Det skulle vara kul med ett par matcher med storklack även i AS.
Nu vet jag inte om det blir någon järnkaminernas dag denna säsong. Hoppas självklart och jag antar att:
Fredag 4 januari DIF-Karlskoga 19.00 blir matchen vi kör detta på. Brukar vara i början av Januari och en fredagsmatch bör kunna locka folk!
Hursomhelst är det kul att det verkar släppa lite efter allt tråkiga som hände förra året!
Rix skrev:Tycker detta klackkort är en suverän idé. Ni som inte har säsongskort se fan till att köpa det. Det skulle vara kul med ett par matcher med storklack även i AS.
Nu vet jag inte om det blir någon järnkaminernas dag denna säsong. Hoppas självklart och jag antar att:
Fredag 4 januari DIF-Karlskoga 19.00 blir matchen vi kör detta på. Brukar vara i början av Januari och en fredagsmatch bör kunna locka folk!
Hursomhelst är det kul att det verkar släppa lite efter allt tråkiga som hände förra året!
Läste på Twitter att det är tänkt att det ska vara JK-dagen.
Rix skrev:Tycker detta klackkort är en suverän idé. Ni som inte har säsongskort se fan till att köpa det. Det skulle vara kul med ett par matcher med storklack även i AS.
Läste på Twitter att det är tänkt att det ska vara JK-dagen.
David1891 skrev:Bara hoppas att UCS och Fabriken känner som JK och vill satsa och hjälpa till! De behövs
Snackade med en bekant i fredags som är med i Fabriken och han sade att dem kommer inte att stödja hockeyn.
Precis, FBR har ju gått ut offentligt och sagt att det inte blir några tifon i hockeyn kommande säsong.
Eh, var då?
Vi får se hur det blir med allting runt tifon och så. Det blir i alla fall svårt till premiären på grund av derbyt bara några dagar senare där killarna kommer vara tvungna att jobba dygnet runt i princip för att bli klara.