Raus skrev:något komponerat av Hans Zimmer är det enda rätta.
Så sant, så sant!
Jag skulle betala dyrt för att Djurgården Hockey skulle ge mig rysningar inför varje hemmamatch i form av det mest vackra introt som någonsin skapats, Honor av just Hans Zimmer.
Och på tal om er som vill ha hårdrock som intro, det finns klubbar för er också, klubbar som kallas Timrå, Modo och Luleå. Hårdrock utan känsla låter vi lantisarna ha som intro.
+1, stämningsbyggande på hög nivå!
Håller med föregående talare! Grymt bra.
Önskar bara att den efterson den aldrig riktigt "går upp" på slutet övergår i något mer explosivt i ögonblicket då spelarna kommer ut på isen
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
För min del kan vi gärna sluta med elden. Antar att vi betalar en summa varje gång, trots samarbetet med Arclight.
Vi kanske kan göra tvärtom i år. Spelarna åker ut på isen och ställer sig, samtidigt som det är helt tomt på läktarna. Det visas någon film på jumbotronen på ett hoppande hovet typ. I slutet av filmen rusar hela publiken in och speakern presenterar "på läktarna, Djurgårdsfamiljen".
Funkar med att bara klacken kliver in, sjungande, också.
android skrev:För min del kan vi gärna sluta med elden. Antar att vi betalar en summa varje gång, trots samarbetet med Arclight.
Vi kanske kan göra tvärtom i år. Spelarna åker ut på isen och ställer sig, samtidigt som det är helt tomt på läktarna. Det visas någon film på jumbotronen på ett hoppande hovet typ. I slutet av filmen rusar hela publiken in och speakern presenterar "på läktarna, Djurgårdsfamiljen".
Funkar med att bara klacken kliver in, sjungande, också.
Ska vi spela Oasis kan vi lika gärna spela deras Fucking In The Bushes. Inte den familjevänligaste låten, men vad galet taggad man skulle bli med den låten tillsammans med en kavalkad av mål och tacklingar. Det skulle få igång oss om något. Sen skulle första delen av låten passa in ganska bra på den situation vi är i, på ett eller annat sätt.
We put this festival on you bastards
with whole lotta love
we worked for one year for you pigs
and you wanna break our walls down
and you wanna destroy
well you go to hell
It's easier to be an asshole to words than to people
Rojk skrev:Ska vi spela Oasis kan vi lika gärna spela deras Fucking In The Bushes. Inte den familjevänligaste låten, men vad galet taggad man skulle bli med den låten tillsammans med en kavalkad av mål och tacklingar. Det skulle få igång oss om något. Sen skulle första delen av låten passa in ganska bra på den situation vi är i, på ett eller annat sätt.
We put this festival on you bastards
with whole lotta love
we worked for one year for you pigs
and you wanna break our walls down
and you wanna destroy
well you go to hell
Den skulle vara riktigt mad! En annan som man skulle kunna köra är Kasabians Vlad The Impaler.
Inte hela låten men refrängen när dom sjunger get loose, get loose.
Köra den klassiska låten Heroes med David Bowie och ha det gamla introt sen kan man köra något nytt med stilen vi ska tillbaka!
Men David Bowie med Heroes ska det vara !