Caveman skrev:Saik lär vara ca 1000 pers på hovet, V.F brukar väl vara ett gruppboende på ca 20 pers, kanske håller du på götet jojje, eller så är det så jävla enkelt att du inte är riktigt frisk.
Se ovan, hur kan du klaga på mig när du bryr dig mer om vilka bönder som finns i arenan än om matchen?
Jag vill se DIF, då jag inte hinner se alla matcher så väljer jag ut dem mot de lag som lockar fram mest känslor hos mig. Där kommer vf långt före saik.
micke_1891 skrev:Boråsaren ska inte du med på satsningen?
Jag ska gå på VF eftersom jag har en chans att åka upp när jag inte jobbar. Eftersom jag inte kan ta ledigt och åka 45 mil på en torsdag åker jag hellre upp på fredagen då jag har hela helgen i stockholm, dessutom ledig.
För min del är det fel dag, vet inte med andra. Motståndet är skitsamma, det är bara kul med en satsning!
micke_1891 skrev:Boråsaren ska inte du med på satsningen?
Jag ska gå på VF eftersom jag har en chans att åka upp när jag inte jobbar. Eftersom jag inte kan ta ledigt och åka 45 mil på en torsdag åker jag hellre upp på fredagen då jag har hela helgen i stockholm, dessutom ledig.
För min del är det fel dag, vet inte med andra. Motståndet är skitsamma, det är bara kul med en satsning!
Tråkigt att du missar matchen men tror du inte att du kan ta ledigt? Det kommer ju bli en mycket rolig match! Köp biljett!