Angående DIF - Skelefteå biljetter..
-
- Jack Daniel
Pinocchio skrev:Förhoppningsvis kommer vi att kunna presentera en liten överraskning inom några dagar också om allt klaffar....
Gillar egentligen inte att smöra.... Men måste ändå säga att jag är ruskigt nöjd med JK ( annars hade jag inte vart medlem år efter år ), tycker ni gör ett ruskigt bra jobb..
Själv gör jag inte så mycket mer än att jag är på plats, och gör alla matchdagar till ett kalas där jag klär mig i handskar och höghatt, jag dricker en bägare, jag skålar med kreti och pleti...
Övertygad om att det lär bli ett jävla drag mot saik, det är alltid så här med oss, segt, segt med biljettförsäljning men sedan står man där, med ett leende endast en seger kan locka fram...
-
Vill också passa på att säga att jag är lika nöjd med JK. Hoppas vi säljer slut på biljetterna nu och att vi får hela kurvan på Hovet! Köp biljett!Caveman skrev:Pinocchio skrev:Förhoppningsvis kommer vi att kunna presentera en liten överraskning inom några dagar också om allt klaffar....
Gillar egentligen inte att smöra.... Men måste ändå säga att jag är ruskigt nöjd med JK ( annars hade jag inte vart medlem år efter år ), tycker ni gör ett ruskigt bra jobb..
Själv gör jag inte så mycket mer än att jag är på plats, och gör alla matchdagar till ett kalas där jag klär mig i handskar och höghatt, jag dricker en bägare, jag skålar med kreti och pleti...
Övertygad om att det lär bli ett jävla drag mot saik, det är alltid så här med oss, segt, segt med biljettförsäljning men sedan står man där, med ett leende endast en seger kan locka fram...
JK sköter sig helt ok, tro inte att att jag tycker något annat. Men det skulle kunna vara betydligt bättre. Men det är svårt att få kompetent folk att jobba gratis eller för minimilön då dessa oftast har högre ambitioner än så (jag själv t ex), då får man ta det man får. I detta fall tränäsan. Synd bara att de inte lyssnar på den hjälp vi försöker ge dem.
-
Jojje har ältat om att JK har valt fel match att storsatsa på sen dom gick ut med det, fatta med vilken gigantisk dumstrum han kommer sitta med efter matchen mot Skellefteå.
JK kommer lyckas att få en annars ointressant match som skulle ha lockat lite publik till något fantastisk istället, det blir ett fullsatt Hovet med en ny 2000-mannaklack och otrolig stämning!
JK kommer lyckas att få en annars ointressant match som skulle ha lockat lite publik till något fantastisk istället, det blir ett fullsatt Hovet med en ny 2000-mannaklack och otrolig stämning!
-
Eller annars så kan man ju vara full av ambitioner tillika kompetens men ändå jobba gratis eller till minimilön för att man har ett stort Djurgårshjärta.Jojje skrev:JK sköter sig helt ok, tro inte att att jag tycker något annat. Men det skulle kunna vara betydligt bättre. Men det är svårt att få kompetent folk att jobba gratis eller för minimilön då dessa oftast har högre ambitioner än så (jag själv t ex), då får man ta det man får. I detta fall tränäsan. Synd bara att de inte lyssnar på den hjälp vi försöker ge dem.
Div. 2 Djurgår´n ändå!