ET: Djurgårdens IF - Brynäs 30/8 2012 | EP Trophy
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: ET: Djurgårdens IF - Brynäs 30/8 2012 | EP Trophy
Säsongens första riktiga test tycker jag. Kan vi hålla någorlunda jämna steg (utan att bif för den delen är dåliga) så är jag nöjd.
Vart får man tag i biljetter till matchen? Försöker köpa via difhockey.se men det finns inte, inte på ticket heller. Är det fullt eller kan man köpa i butiken?
Som crike säger så känns detta som det första riktiga testet. Nu har vi några matcher i benen och några veckors isträning. Ska bli intressant och se hur man hanterat de två senaste förlusterna också.
Skadeläget inför matchen?
Biljetter kan man köpa i DIF Butiken på plats.
Skadeläget inför matchen?
Biljetter kan man köpa i DIF Butiken på plats.
2014-04-07, vad hände?
Nu har laget fått två torskar och bör därför vara nere på jorden och nu ska vi möta svenska mästarna. Det kommer bli riktigt spännande. Vad roligt det vore om det blir en bra match. Kämpa DIF! Nedräkningen har börjat, denna matchen har man väntat på ett bra tag.
- Jim Morrison
Första matchen jag ser på plats för säsongen. Ska bli spännande.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Går den här matchen på TV eller är det något jag inbillat mig?
Du kanske har blandat ihop den med bortamatchen mot Brynäs som går på lördag. Den sänds på TV10 klockan 16.00.wolsey100 skrev:Går den här matchen på TV eller är det något jag inbillat mig?
Precis det som skett i så fall, haha. Tack!Struten skrev:Du kanske har blandat ihop den med bortamatchen mot Brynäs som går på lördag. Den sänds på TV10 klockan 16.00.wolsey100 skrev:Går den här matchen på TV eller är det något jag inbillat mig?
Ingen Linkan, Sörensen eller Lennhammer imorgon.
2014-04-07, vad hände?
- SirDIFalot
fan vad trist, Linkan och Sörensen tillhör definitivt de spelarna man helst vill se.Jepe skrev:Ingen Linkan, Sörensen eller Lennhammer imorgon.
Expert.
Är det bara så att man "vilar" dessa för att låta andra köra eller är det någon som har ett hum om varför vi bänkar dem?SirDIFalot skrev:fan vad trist, Linkan och Sörensen tillhör definitivt de spelarna man helst vill se.Jepe skrev:Ingen Linkan, Sörensen eller Lennhammer imorgon.
Sörensen har spelat skitbra tycker jag, Linkan har dock varit seg, men han är ju ändå Linkan!

Linkan har tydligen fått en inflammation i foten efter sina nya skridskor och står därför över matchen.
2014-04-07, vad hände?
Går det att se matchen på något sätt förutom att vara på plats?
- SirDIFalot
Att det ska vara så jävla svårt att hitta vettiga skridskor?Jepe skrev:Linkan har tydligen fått en inflammation i foten efter sina nya skridskor och står därför över matchen.
Expert.