Har testat från 5 olika ISPs och difhockey.se har fått sega svarstider från samtliga under någon dags period, antar det är fler som stött på problem sett till antal dubbelposter. Betydligt sämre i dag jämfört med igår, dessutom.
Antar att B2B IT Partner (eller snarare Ballou) har problem med någon slags routing, men vore nog bra om det ses över pronto.
Sega svarstider mot sajten
Re: Sega svarstider mot sajten
Har också märkt av detta. Framför allt idag då hemsidan även verkar ha legat nere ett tag..?-daniel- skrev:Har testat från 5 olika ISPs och difhockey.se har fått sega svarstider från samtliga under någon dags period, antar det är fler som stött på problem sett till antal dubbelposter. Betydligt sämre i dag jämfört med igår, dessutom.
Antar att B2B IT Partner (eller snarare Ballou) har problem med någon slags routing, men vore nog bra om det ses över pronto.
Avgå Jocke.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Sv: Sega svarstider mot sajten
Bjurre som DDoSar....
Sent from Galaxy S3 via Tapatalk
Sent from Galaxy S3 via Tapatalk
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Sv: Sega svarstider mot sajten
Frågan är om Bjurre vet vad en DDoS-attack är.. .Sjöwall skrev:Bjurre som DDoSar....
Re: Sega svarstider mot sajten
Det var inte bara igår som det har varit segt att komma in på sidan. Jag har upplevt det segt av och till i ett par veckor? Men sen kan det bero på fel från mitt håll, vad vet jag?
Re: Sv: Sega svarstider mot sajten
-daniel- skrev:Frågan är om Bjurre vet vad en DDoS-attack är.. .Sjöwall skrev:Bjurre som DDoSar....
Vet både vad det är och hur man gör din sopa. Men det är inte jag.
Banna mig era jävla hycklare. Ni är Djurgårdens skam.
Hälsningar från den store generalen Bjurre.
http://www.svenskarnasparti.se/ För Svenskar av Svenskar