Undrar detsamma. Går det att köpa på plats (direktinsläpp)?-daniel- skrev:Varför kan man inte köpa biljett till morgondagens match?
Frågetråden
Re: Frågetråden
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Hemsidan stänger väl alltid försäljningen 24h innan match.-daniel- skrev:Varför kan man inte köpa biljett till morgondagens match?
DIF!
Difhockey appen slutade av naturliga skäl att funka i somras, eftersom vi inte längre är ett elitserielag. Finns det någon motsvarande app för iPhone nu?
Är det någon som vet om matchen på lördag sänds på någon kanal.
Nej det gör den inte.emilin skrev:Är det någon som vet om matchen på lördag sänds på någon kanal.
- -daniel-
Det har du naturligtvis alldeles rätt i, det var så jävla länge sen jag köpte lösbiljetter via difhockey.seDaniel942 skrev:Hemsidan stänger väl alltid försäljningen 24h innan match.-daniel- skrev:Varför kan man inte köpa biljett till morgondagens match?
Gick utmärkt att få tag på via shoppen dock.
En fråga, Hur länge kommer man in på hovet idag?
Har en bekant som inte hinner till första men som hinner komma till andra perioden kommer man fortfarande in då?
Har en bekant som inte hinner till första men som hinner komma till andra perioden kommer man fortfarande in då?
- Lakrisal
Det gör man inte. Dörrarna stängs ca 20-25 min efter matchstart.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Vad heter houselåten som spelades igår när spelarna gjorde entre till första perren? Inte million voices utan den andra.
Losing all hope was freedom.
Frågetråden
Bra. Inte ska man kunna missa en period. Man fattar inte handlingen och stör mitt i matchen.
Född till sportchef.
Okej tack för svaret , tog nästan för givet att man kom in bara man hade plåt.Lakrisal skrev:Det gör man inte. Dörrarna stängs ca 20-25 min efter matchstart.
- Lakrisal
Dörrarna stängs men ser man snäll ut kanske man får komma in. När jag stod vid ingången stängde vi 19.25 och släppte in ett par som kom 26.
Jag skulle iaf inte räkna med att bli insläppt efter halv
Jag skulle iaf inte räkna med att bli insläppt efter halv
- northbluestriped
Det var Tiestos maximal Crazy(delen från 3.40 och frammåt)Raus skrev:Vad heter houselåten som spelades igår när spelarna gjorde entre till första perren? Inte million voices utan den andra.
FFF-HTB
JA MAMMA VI LIGGER I BOTTEN AV HOCKEYALLSVENSKAN - VAD BLEV DAGENS DUBBEL IKVÄLL
AVGÅ CHALLE, INNAN FOLK TAR TILL VÅLD OCH TVINGAR BORT DIG, FÖR DITT EGET BÄSTA
JA MAMMA VI LIGGER I BOTTEN AV HOCKEYALLSVENSKAN - VAD BLEV DAGENS DUBBEL IKVÄLL
- northbluestriped
Det var Tiestos maximal Crazy(delen från 3.40 och frammåt)Raus skrev:Vad heter houselåten som spelades igår när spelarna gjorde entre till första perren? Inte million voices utan den andra.
FFF-HTB
Tack! Hade det på känn. Har bara hört radio editen förut, inte orginal mixen.northbluestriped skrev:Det var Tiestos maximal Crazy(delen från 3.40 och frammåt)Raus skrev:Vad heter houselåten som spelades igår när spelarna gjorde entre till första perren? Inte million voices utan den andra.
Losing all hope was freedom.