Hemsidan
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Förbättra sidan
En till fråga. Kommer man publicera dagens laguppställning på difhockey.se som man gjort förut? Nu kommer det ju inte gå att hitta uppställningen på hockeyligan.se längre..
Expert.
Förbättra sidan
Men det hittar du på stats.swehockey.se Gnäll BengtSirDIFalot skrev:En till fråga. Kommer man publicera dagens laguppställning på difhockey.se som man gjort förut? Nu kommer det ju inte gå att hitta uppställningen på hockeyligan.se längre..
- SirDIFalot
Även i Allsvenskan?Fricke skrev:Men det hittar du på stats.swehockey.se Gnäll BengtSirDIFalot skrev:En till fråga. Kommer man publicera dagens laguppställning på difhockey.se som man gjort förut? Nu kommer det ju inte gå att hitta uppställningen på hockeyligan.se längre..
Vart såg du något gnäll? Jag ställde bara en fråga.
Expert.
Förbättra sidan
DIFhockey.se borde självklart vara först med att publicera laguppställningen.
"nyförvärv hittar ni på aftonbladet".
"nyförvärv hittar ni på aftonbladet".
Född till sportchef.
Skulle vilja att det fanns en funktion på forumet så man kunde tumma upp andras inlägg! Eller använder vi en annorlunda forumtyp där det inte går att lösa?
Losing all hope was freedom.
Får jag fråga varför du vill det?Raus skrev:Skulle vilja att det fanns en funktion på forumet så man kunde tumma upp andras inlägg! Eller använder vi en annorlunda forumtyp där det inte går att lösa?
Född till sportchef.
Är ju svårt att visa uppskattning till de som lägger ner tid och skriver vettiga inlägg.
Sv: Re: Förbättra sidan
+1 brukar användas som "tummen upp"Raus skrev:Är ju svårt att visa uppskattning till de som lägger ner tid och skriver vettiga inlägg.
Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Magnutz skrev:+1 brukar användas som "tummen upp"Raus skrev:Är ju svårt att visa uppskattning till de som lägger ner tid och skriver vettiga inlägg.
Ja, efter att ha varit registrerad på flertalet forum i några år har jag lärt mig det. Men trådarna blir ju ganska kladdiga om man ska hålla på och skriva +1 hela tiden.
Om du vill visa din uppskattning så skicka ett PM till personen. Är det så pass bra så borde det vara värt dom två-tre minuter det tar att skriva ihop det, istället för att slentrianmässigt trycka på like.Raus skrev:Magnutz skrev:+1 brukar användas som "tummen upp"Raus skrev:Är ju svårt att visa uppskattning till de som lägger ner tid och skriver vettiga inlägg.
Ja, efter att ha varit registrerad på flertalet forum i några år har jag lärt mig det. Men trådarna blir ju ganska kladdiga om man ska hålla på och skriva +1 hela tiden.
Jag tycker att det är fånigt i alla fall.
Född till sportchef.
Sådana funktioner kan även medföra att ett visst antal tummar ner så censureras inlägget. Vilket blir en form av självmoderering, vilket kan vara schysst?android skrev:Om du vill visa din uppskattning så skicka ett PM till personen. Är det så pass bra så borde det vara värt dom två-tre minuter det tar att skriva ihop det, istället för att slentrianmässigt trycka på like.Raus skrev:Magnutz skrev:+1 brukar användas som "tummen upp"Raus skrev:Är ju svårt att visa uppskattning till de som lägger ner tid och skriver vettiga inlägg.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Sv: Re: Förbättra sidan
Mobs är sällan justa.seppuko skrev:Sådana funktioner kan även medföra att ett visst antal tummar ner så censureras inlägget. Vilket blir en form av självmoderering, vilket kan vara schysst?android skrev:Om du vill visa din uppskattning så skicka ett PM till personen. Är det så pass bra så borde det vara värt dom två-tre minuter det tar att skriva ihop det, istället för att slentrianmässigt trycka på like.Raus skrev:Magnutz skrev:+1 brukar användas som "tummen upp"Raus skrev:Är ju svårt att visa uppskattning till de som lägger ner tid och skriver vettiga inlägg.

Re: Sv: Re: Förbättra sidan
Tydligen inte mods hellerMobs är sällan justa.

New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Sv: Re: Sv: Re: Förbättra sidan
Hehe, aldrig. Avtalet med Djävulen står fast.seppuko skrev:Tydligen inte mods hellerMobs är sällan justa.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Skulle vilja se Jesper Björck här på forumet och hålla snack med oss här, svara på frågor osv. Jimmy och Jenny gör det ibland, men inte tillräckligt ofta kan jag tycka. Vore skönt med en officiell talesperson som ofta svarar.
DIF!