Får man läsa om sådant här i aftonbladet mm? Nä det får man inte. Tacka fan att vi har Marie! Hon är bäst.
Alltså, uttrycket "läsa om det i aftonbladet" bör kanske kallas "övrig media". Det är det som är poäng. Folk vill läsa om det på difhockey.se när de skriver så. Inte Expressen, Aftonbladet, Hallmans blogg. Vilken övrig media det gäller är egentligen skitsamma.
Får man läsa om sådant här i aftonbladet mm? Nä det får man inte. Tacka fan att vi har Marie! Hon är bäst.
Alltså, uttrycket "läsa om det i aftonbladet" bör kanske kallas "övrig media". Det är det som är poäng. Folk vill läsa om det på difhockey.se när de skriver så. Inte Expressen, Aftonbladet, Hallmans blogg. Vilken övrig media det gäller är egentligen skitsamma.
Är Chet lika bra på isen som han är i intervjuer så vinner vi Stanley Cup i år.
Gillar att han tar eget ansvar för sin utveckling (genom att gå på J20-matchen). Fan vad intressant det ska bli att se honom spela. Hoppas verkligen på en bra start.
Hoppas verkligen på rätt sorts dynamik i gruppen iår. Känns sjukt obehagligt att inget kommer avgöras innan kvalet i vår om vi tar oss dit. Usch blir en annorlunda säsong i år men kommer bli intressant hur mycket utrymme DIF kommer få i media och hur sura alla bönder kommer bli på det.
Sen så tror jag att om Chet lika bra på isen som han är i intervjuer så vinner vi Stanley Cup i år.
Jag tror att många spelare kommer överraska oss positivt.
Vi kommer förmodligen ha de 2 bästa målvakterna skulle jag tro, för är Chet lika bra på isen som han är i intervjuer så vinner vi Stanley Cup i år.
Rött för blodet genom hjärta och ven,
Gult för solens värmande sken,
Blått för himmel, regn och hav,
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!