Angående DIF - Skelefteå biljetter..

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
spiik
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av spiik »

3 st köpt idag.
Blue Brigade Sthlm
Användarvisningsbild
Jack Daniel

Inlägg av Jack Daniel »

Jojje skrev:
Bjorne skrev:Jojje:Vet du någonting alls i överhuvudtaget.Järnkaminerna jobbar nått fruktansvärt för att hela tiden utvecklas.

Jag tycker dom helt klart har valt en bra match.Många är lediga dagen efter och det kan bli bra med folk
Varför är det ingen som vill gå om den nu är så bra?

Jo för att matchvalet SUGER. Man tänkte inte. Jag har sagt detta vid flera tillfällen. När ska ni lära er att lyssna på mig? Jag har alltid rätt.

Haha :D
a2dg

Inlägg av a2dg »

det är ju inte bestämda platser d e ju bara sätta sig ngn stans! :D
sthlm stolthet

Inlägg av sthlm stolthet »

Tråkigt att alla ska klaga... Se till att köpa biljett och att era polare köper biljett så vi får hela kurvan.
Användarvisningsbild
Jojje

Inlägg av Jojje »

sthlm stolthet skrev:Tråkigt att alla ska klaga... Se till att köpa biljett och att era polare köper biljett så vi får hela kurvan.
Nä. Vem vill se det skitlaget?

Alla jag känner struntar i att gå för att visa sitt missnöje med den helt horribelt valda matchen.
sthlm stolthet

Inlägg av sthlm stolthet »

Jojje skrev:
sthlm stolthet skrev:Tråkigt att alla ska klaga... Se till att köpa biljett och att era polare köper biljett så vi får hela kurvan.

Alla jag känner struntar i att gå för att visa sitt missnöje med den helt horribelt valda matchen.
Så du skiter i att gå och kolla på Djurgårn bara för att dom spelar på "fel dag" Sorgligt
Bjorne

Inlägg av Bjorne »

Jaja låt alla dina vänner skita i matchen.

Men då ska du låta oss som går njuta av matchen.Om du nu inte bryr dej varför ska du då hela tiden skriva här?
jensa11

Inlägg av jensa11 »

Jojje skrev:

Skönt då slipper vi känna någon negativ känsla på HOVET!
Användarvisningsbild
Rash
Medlem: Ja, vanlig medlem
Kontakt:

Inlägg av Rash »

Jojje skrev:

Härligt, vetskapen om att du inte är på plats och sprider din dynga kring dig kommer iallafall få mig att andas lättare!
Lycka är att vara djurgårdare
Användarvisningsbild
Caveman

Inlägg av Caveman »

Dryga pojkar som inte ens kan stå i en korvkö med vanliga Djurgårdare gör helt rätt i att stanna hemma, jag tycker att alla dagar oavsett motstånd är fel för er, så stanna hemma.

T.o.m en sådan hjälte om Thåström drar sig inte för att "umgås" med oss i familjen Djurgården.
Användarvisningsbild
Jojje

Inlägg av Jojje »

Caveman skrev:Dryga pojkar som inte ens kan stå i en korvkö med vanliga Djurgårdare gör helt rätt i att stanna hemma, jag tycker att alla dagar oavsett motstånd är fel för er, så stanna hemma.

T.o.m en sådan hjälte om Thåström drar sig inte för att "umgås" med oss i familjen Djurgården.
Varför jag som betalar mer och sitter på dyraste platserna behöva trängas med kreti och pleti när jag vill ha något att äta? Det är orimligt. På alla arenor i hela världen så har de VIP-Områden för oss. Ska DIF lägga ner det helt?

Sen se så kan man inte ha någon form av representation på hovet. Är ju pinsamt att ta dit kunder.
Kylskåp

Inlägg av Kylskåp »

Det här kommer bli grymt - precis som vanligt när JK slår på stora trumman.
Det känns skönt att veta att vi är fullständigt i särklass så fort vi vill och att alla fans i ES ligger så jävla långt efter oss på läktaren. Att personer som myt-jojje och hans "näringslivskumpaner" inte vågar pallra sig dit är såklart ointressant och att folk bryr sig är en gåta.

ALLA TILL HOVET!
Användarvisningsbild
Crashmash

Inlägg av Crashmash »

Jag förstår Jojje ( och dom andra VIParna ) som betalat dyra pengar för sina platser och måste ner och trängas bland alla andra. När dom betalat bra så ska dom också få servicen. Dom tycker inte illa ( hoppas jag ) om andra Djurgårdare utan vill bara ha det dom betalat för. Det skulle jag också velat haft om jag haft dom platserna.
taddis
Kontakt:

Inlägg av taddis »

Jojje skrev: Varför jag som betalar mer och sitter på dyraste platserna behöva trängas med kreti och pleti när jag vill ha något att äta? Det är orimligt. På alla arenor i hela världen så har de VIP-Områden för oss.
Vad dillar du om?! Ok, du _betalar_mer_ och du har de _dyraste_ platserna på _hela_ hovet. Men sedan när var du tvungen att lämna VIP-läktaren för att få i dig krubb? Vad jag vet så serverars det käk på VIP-läktarn. Sen att du vill snåla och ta en varmkorv kan ju ingen annan rå för, då är det bara till att ställa sig i kön bakom kreti, pleti och mig.

*edit*
btw, idag inhandlade jag biljett nummer 6. Det kommer mera.
Senast redigerad av taddis den 2006-12-11 23:21:34, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
Caveman

Inlägg av Caveman »

Jojje skrev:
Caveman skrev:Dryga pojkar som inte ens kan stå i en korvkö med vanliga Djurgårdare gör helt rätt i att stanna hemma, jag tycker att alla dagar oavsett motstånd är fel för er, så stanna hemma.

Varför jag som betalar mer och sitter på dyraste platserna behöva trängas med kreti och pleti när jag vill ha något att äta? Det är orimligt. På alla arenor i hela världen så har de VIP-Områden för oss. Ska DIF lägga ner det helt?

Sen se så kan man inte ha någon form av representation på hovet. Är ju pinsamt att ta dit kunder.

Men var vi inte överens om att sådana som du skulle stanna hemma?

Inte fan ska du behöva trängas med kreti och pleti, hur skulle det gå med din självkänsla då?

Pinsamt att ta dit kunder???
Tycker att i den här frågan så är det du som är pinsam.
Skriv svar