Vilken matchtröja skall DIF använda?
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Vilken matchtröja skall DIF använda?
Varför går man inte bara ut med datum och tid för när den skall presenteras, nu har de ju fått mig sittandes här med en trasig f5 knapp...
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
- Jimmy Peterson
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
Vi har så otroligt mycket att stå i så tyvärr blir det en hel del begrepp som snart. Mer vågar vi inte utlova. Det jag däremot kan säga är att tröjan kom vid lunch i dag, är fotad och kommer upp inom kort på hemsidan. Och kort i det här fallet är max två timmar. Bilden på Instagram var för att meddela att matchtröjan äntligen har kommit, men mer vill vi inte visa via en halvdan mobilbild.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
grymt då kan jag ställa mig vid grillen och komma tillbaks om 2h till en härlig "suprise".
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
- SirDIFalot
Är det två eller tre olika ställ som gäller i år?
Kommer man visa alla på samma gång eller endast hemmatröjan?
Kommer man visa alla på samma gång eller endast hemmatröjan?
Expert.
- Jim Morrison
Man har hört det här jävla snacket dagarna i ända med luddiga begrepp som "snart" och "förhoppningsvis" så det är väl knappast konstigt att man blir frustrerad? Speciellt när man för två veckor sedan sa att det "snart var klart".
Fan förra säsongen fick vi knappt information om laguppställningarna utan var tvungna att gå in på hockeyligan för det. Och skador eller saknade spelare var det inte frågan om att vi fick reda på. Det fick man reda på vid nedsläpp. Trött på det bara.
(Posten jag citerade försvann)
Fan förra säsongen fick vi knappt information om laguppställningarna utan var tvungna att gå in på hockeyligan för det. Och skador eller saknade spelare var det inte frågan om att vi fick reda på. Det fick man reda på vid nedsläpp. Trött på det bara.
(Posten jag citerade försvann)
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Ja...
Lite annorlunda är dom i alla fall.
Känns lite Jokerit över den blåa.
Ändrar mig igen efter att ha kikat på våra gamla tröjor. Nej.
Lite annorlunda är dom i alla fall.
Känns lite Jokerit över den blåa.
Ändrar mig igen efter att ha kikat på våra gamla tröjor. Nej.
Senast redigerad av android den 2012-08-15 16:07:04, redigerad totalt 3 gång.
Född till sportchef.
- Jim Morrison
Snygga. Men jag tycker att namnplattan skulle ha varit ovanför numret på tröjan, till skillnad från nedanför.

Sådär alltså.
Och texten kanske skulle ha varit i gult istället för vitt på dom blåa tröjorna?

Sådär alltså.
Och texten kanske skulle ha varit i gult istället för vitt på dom blåa tröjorna?
Senast redigerad av Jim Morrison den 2012-08-15 16:02:28, redigerad totalt 2 gång.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Jag är helnöjd med dom nya tröjorna just nu. Fan vad underbart det skulle vara med matchtröjor utan reklam, så sjukt mycket fräschare.
Avskaffa tre mot tre.
usch och fy.
- Ja-ke den andre
Gillar dom tyvärr inte alls. Ser ut som en träningströja.
- SirDIFalot
Gillar siffrorna. Men den röda plattan bakom namnet ser jävligt suspekt ut... Eller ärligt talat förjävlig ut. Ser ut som en reklam.. Namnet skulle vara i samma färg och nyans som siffrorna.
Jag gillar också den blåa färgen. Rädd att det skulle bli ljusa tröjor i år.
Hade föredragit om de röda respektiva blåa strecken på armarna har gått runt hela armen och inte bara halva. Det ser konstigt ut.
Jag gillar också den blåa färgen. Rädd att det skulle bli ljusa tröjor i år.
Hade föredragit om de röda respektiva blåa strecken på armarna har gått runt hela armen och inte bara halva. Det ser konstigt ut.
Expert.
FYFAN! USCH! 

- Ja-ke den andre
När jag ser Glory1s avatar slår det mig hur mycket snyggare dom förra var. FAN.
Ja till skillnad från resten så tyckte jag faktiskt om tröjorna... 

Vilken matchtröja skall DIF använda?
Ser ut som någon klippt ut namnet och klistrat på.. Fyfaan vad fula