För mig känns det tvärtom. Ingen av mina supportervänner vill prata hockey just nu. Känns inte som det är någon hauss alls i supporterkretsarna. Sämre än på många år. Men samtidigt presenterar vi ett stort antal sålda biljetter. Även om det är jävligt länge sedan vi fick en uppdatering och det var lite oklart hur vida man hade räknat de biljetterna som folk inte hade beställt men fått ändå. Jag är oavsett väldigt nyfiken på vilka det är som köpt biljetter, eftersom man lärt känna väldigt många klackmänniskor genom åren som inte köpt nytt.Andy skrev:Någon msom vet hur det blir tänker Järnkaminerna stå upp för våra färger och stötta våra hockeykrigare eller inte?
De skulle väl komma ut med någon slagt kommunike under juli kring hur de såg på hockeyn?
Det är exakt en vecka kvar till första matchen. Jag hoppas verkligen att sveriges bästa suporterklubb vill vara med på resan tillbaks till elitserien. Särskilt nu när intresset och draget kring hockeyn är större än någonsin. Rekoer i sålda säsongsjort, rekort mycket folk på öppen träning och allmänt sjukt drag och tunga förväntningar på den komnande säsongen. Alla (utom Järnkaminerna) snackar hockey och hausen är total...
Hoppas verkligen att de också vill hänga på. Det vore underbart. Någon som vet?
Jag undrar då vart vårt snitt kommer ligga egentligen? Känns väldigt väldigt svårt att förutse. DIF presenterar bra siffror, men inga man känner som köpt tidigare har köpt i år och det pratas noll om hockey på övriga forum typ. Vet inte riktigt vad man ska tro eller gissa på... Många frågetecken i dagsläget.