Tycker det vore riktigt härligt med denna tråd där vi kan lägga upp bilder och filmer på året det var sånt drag och tryck. Det kan hjälpa oss att vara riktigt taggade tills serien drar igång. Nu skall vi visa hockey Sverige att vi fortfarande är Sveriges bäsa supporters.
Kom igen nu bröder och systrar så kör vi.
Djurgårn tills vi dör.
minnesstund 2010
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: minnesstund 2010
Min personliga favorit. Börjar nästan böla ner jag ser den, längtar tills vi får uppleva det igen!
Avskaffa tre mot tre.
Slutspelet 2010 är definitivt bland det härligaste jag har varit med om. Trycket vi hade på matcherna gjorde så man blev lomhörd nästan. Hoppas verkligen att vi får uppleva nånting liknande inom en snar framtid!
Det målet som Jimmie gör i förlängningen mot LHC i semi 4(?) kan jag se om och om igen. Underbart!
Edit: Såg faktiskt nu att det var semi 2 och inte 4
Det målet som Jimmie gör i förlängningen mot LHC i semi 4(?) kan jag se om och om igen. Underbart!
Edit: Såg faktiskt nu att det var semi 2 och inte 4
- Amadeus
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Den där är nog allas favorit! Bättre går inte att summera 2010.Mattias_87 skrev:
Min personliga favorit. Börjar nästan böla ner jag ser den, längtar tills vi får uppleva det igen!
Helt underbar filmning (2.32 in i clipet) på killen som ensam står bland
massa hv:iter när Ölve (?) stänker dit den....
Publiktrycket mot Brynäs är det inte heller helt fel på:
"Jag spelar hellre i division 4 iklädd DIF-tröjan än att spela med något annat lag i elitserien"
Fimpen
Fimpen
Jimmi avgör semi 2 - Bland det skönaste jag upplevt. Matchen, stämningen och avgörandet!
Timmy gör semi 4
Jimmie 1-1 i final 3 - Skandalmatchen som jag minns den. Wolmer gjorde en skitmatch ännu en gång...
Tre klipp som jag håller högt. Även Ottossons styrningen i ribban 59:58 i final 3 minns jag som igår. Fy fan vad surt det kändes.
Timmy gör semi 4
Jimmie 1-1 i final 3 - Skandalmatchen som jag minns den. Wolmer gjorde en skitmatch ännu en gång...
Tre klipp som jag håller högt. Även Ottossons styrningen i ribban 59:58 i final 3 minns jag som igår. Fy fan vad surt det kändes.
Sv: minnesstund 2010
Bilden säger väl det mesta, värsta minnet denna fantastiska säsong...

Annars är mitt bästa minne när Timmy avgjorde mot LHC i semi 4a, den känslan!!!
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2

Annars är mitt bästa minne när Timmy avgjorde mot LHC i semi 4a, den känslan!!!
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
- Sweeny
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Här är Final 1 mot HV, hela matchen. En av de roligaste matcherna från slutspelet 2010, enligt mig. Fina minnen.
Och jävlar vad bra vi var.
Och jävlar vad bra vi var.
"Den ekonomiska biten är oviktig" - Fimpen
Underbara klipp Amadeus & Mattias_87! Får gåshud!Amadeus skrev:Den där är nog allas favorit! Bättre går inte att summera 2010.Mattias_87 skrev:
Helt underbar filmning (2.32 in i clipet) på killen som ensam står bland
massa hv:iter när Ölve (?) stänker dit den....
Publiktrycket mot Brynäs är det inte heller helt fel på: