Signering med Ottosson, aktivitet i samband med premiären

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Användarvisningsbild
Daniel942
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Signering med Ottosson, aktivitet i samband med premiäre

Inlägg av Daniel942 »

DIF_Soldier skrev:
Daniel942 skrev:Kom igen nu, ni har lyckats - otto är kvar. Fortsätt inte med soppan nu.
Fan vad grinig du är. Sköt ditt.
Bu hu hu. Ska man inte få tycka och tänka vad man vill på ett forum?
DIF!
Användarvisningsbild
Hawk
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Hawk »

Daniel942 skrev:
DIF_Soldier skrev:
Daniel942 skrev:Kom igen nu, ni har lyckats - otto är kvar. Fortsätt inte med soppan nu.
Daniel, vad är det för årsmodell på dig? Bara undrar och inget annat.
Rix

Inlägg av Rix »

Daniel942 skrev:
DIF_Soldier skrev:
Jo men du skulle ju kunna testa att kommentera något positivt och något som bidrar till diskussionen?

Förövrigt tycker jag det är en bra idé och det är möjligt att jag tittar förbi :)
Användarvisningsbild
Andy

Inlägg av Andy »

Rix skrev:
Daniel942 skrev:
DIF_Soldier skrev:
Jo men du skulle ju kunna testa att kommentera något positivt och något som bidrar till diskussionen?

Förövrigt tycker jag det är en bra idé och det är möjligt att jag tittar förbi :)
Välkommen!
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Användarvisningsbild
Lucky Luke

Inlägg av Lucky Luke »

Skulle vara intressant att höra vad du menar med "soppan"? :?
Användarvisningsbild
Rash
Kontakt:

Inlägg av Rash »

Lucky Luke skrev:
Otto-insamlingen har splittrat DIF-familjen i de som tycker att Otto är en levande legend som man ska gå långt för att behålla och de som tycker insamlingen skickar fel signaler till resten av truppen. Detta kan mao sticka i ögonen på vissa, kan vara värt att ha med i beräkningen.

Personligen tycker jag insamlingen var ett bra initiativ och lämnade ett symboliskt bidrag men man får också respektera dem som tycker att hela grejen var fel.
Lycka är att vara djurgårdare
nevyn

Inlägg av nevyn »

Om vi undviker hårda ord: spelar det någon roll egentligen?
Ett par människor vill tacka en annan grupp av människor för något de gjort. Utan att behöva vädra åsikter om personer på andra sidan om den handling som några ska tackas för, så kan vi acceptera att några tillhör gruppen som ska tackas och några gör det inte. Inte kräver vi att få vara med på alla aktiviteter som sker! Belinda Gates blev tackad häromdagen för att hon hjälper till med preventivmedel i Afrika. Det finns de som tycker att pengarna kunde placerats bättre, men ingen demonstrerade utanför. Ingen som var där publicerade syrliga artiklar om folk som inte bidrog till att förhindra sjukdomsspridning i Afrika.

/rant
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Daniel942 skrev:
DIF_Soldier skrev:
Jag gjorde det precis.

Nu fattar jag varför du inte gjort nån DIFTV med Otto.
Känns bra att ha en så positiv person på DIFTV...

Ärligt så måste ni väl inse att allting är menat som en hyllning till DIF och Otto och knappast nåt hån mot alla som valde att inte bidra. Poängen är ju en gemenskap och ingen splittring.

Känns som att många lägger in egna tolkningar i detta. Oavsett om ni bidragit eller inte så är ni ju ändå välkomna dit?

Jag förstår ärligt inte skepsisen. En träff av DIF-supportrar för DIF-supportrar är ju alltid positivt.

Ska man gnälla på detta gör man väl isåfall rätt i att gnälla mer på DIF Hockey eftersom de har exklusiva förmåner för medlemmar i klubben och tidsreserverade platser för tidigare säsongare - DIF Hockey måste se ned på andra supportrar! Fy fan!
Senast redigerad av DIF_Soldier den 2012-08-08 13:09:56, redigerad totalt 2 gång.
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
android

Inlägg av android »

DIF_Soldier skrev:
Daniel942 skrev:
DIF_Soldier skrev:
Jag gjorde det precis.

Nu fattar jag varför du inte gjort nån DIFTV med Otto.
Känns bra att ha en så positiv person på DIFTV...
Helt fel tråd, men när du ändå nuddar ämnet så måste jag säga att det finns bra många andra jag ser i DIFTV innan Otto. Främst för att det redan finns 10+ intervjuer med honom om hur han uppskattar fansens stöd. I så fall ska det vara om något intressantare. Om hur han ser på säsongen, hur hans fysiska status är (inte bara "den är bra" utan varför den är bra, hur den är bra).

Nåja, har tyvärr inget vettig att bidra med till tråden i övrigt. Drick inte för många öl.
Född till sportchef.
sensei
Kontakt:

Inlägg av sensei »

Om nedre hyllan är öppen för säsongare på premiären så lär jag hänga där. Blir kul att se lite ansikten på nicknamsen.

Kan erkänna att jag var och är en skeptiker, men kan vara en trevlig person trots det och jag är nyfiken på nya projekt som nämnts.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Användarvisningsbild
pulverapa

Inlägg av pulverapa »

Rash skrev:
Lucky Luke skrev:
Otto-insamlingen har splittrat DIF-familjen i de som tycker att Otto är en levande legend som man ska gå långt för att behålla och de som tycker insamlingen skickar fel signaler till resten av truppen. Detta kan mao sticka i ögonen på vissa, kan vara värt att ha med i beräkningen.

Personligen tycker jag insamlingen var ett bra initiativ och lämnade ett symboliskt bidrag men man får också respektera dem som tycker att hela grejen var fel.
Det Daniel942 lackar på är väl att några som skänkt pengar betraktar sig som "mer djurgårdare" eller den "bättre sidan av djurgårdsfamiljen". Där håller jag med Daniel942 till 100%.
Magnutz

Sv: Signering med Ottosson, aktivitet i samband med premiäre

Inlägg av Magnutz »

Att folk inte kan kontrollera sina impulser. Denna tråd är lika lite en klagomur eller ett bitch-hole som "Rädda Otto"-insamlingstråden var. Sluta skräpa ner trådarna med sönder-curlat jä*la gnäll.

Tack.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
Daniel942

Re: Sv: Signering med Ottosson, aktivitet i samband med prem

Inlägg av Daniel942 »

Magnutz skrev:Att folk inte kan kontrollera sina impulser. Denna tråd är lika lite en klagomur eller ett bitch-hole som "Rädda Otto"-insamlingstråden var. Sluta skräpa ner trådarna med sönder-curlat jä*la gnäll.

Tack.
Som moderator måste du låta folk få diskutera, snälla nån.
DIF!
Magnutz

Sv: Re: Sv: Signering med Ottosson, aktivitet i samband med

Inlägg av Magnutz »

Daniel942 skrev:
Magnutz skrev:Att folk inte kan kontrollera sina impulser. Denna tråd är lika lite en klagomur eller ett bitch-hole som "Rädda Otto"-insamlingstråden var. Sluta skräpa ner trådarna med sönder-curlat jä*la gnäll.

Tack.
Som moderator måste du låta folk få diskutera, snälla nån.
Då önskar jag diskussioner. Inte one liners som enbart är gnäll eller skräp.

Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
daaviid

Inlägg av daaviid »

Jag bidrog med en slant och köpte även en t-shirt, men bor allt för långt bort ifrån Sthlm för att kunna dyka upp. Hur gör jag som också önskar en signering utav Otto på min t-shirt?
Skriv svar