Signering med Ottosson, aktivitet i samband med premiären
- Andy
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Ottossoninsamlingstråden är låst så det får bli en ny tråd...
Vill bara meddela att vi (Martin och jag) kommer att ordna lite olika aktiviteter i samband med premiären.
- Bland annat kommer vi att dra ihop en "Ottossonöl på Hovets hylla för de som jobbade med kampanjen samt våra största supportrar och pådrivare".
- Vi har också initierat en dialog med DIF-hockey om vårt nästa projekt (som vi inte vill dra igång om inte DIF-hockey gillar det) och hoppas kunna informera om det på lämpligt sätt i anslutning till matchen.
- Efter matchen kommer Otto att signera tröjor och skal under en signering som Rädda Otto styr upp.
Hoppas få se er alla på Hovet!
Vill bara meddela att vi (Martin och jag) kommer att ordna lite olika aktiviteter i samband med premiären.
- Bland annat kommer vi att dra ihop en "Ottossonöl på Hovets hylla för de som jobbade med kampanjen samt våra största supportrar och pådrivare".
- Vi har också initierat en dialog med DIF-hockey om vårt nästa projekt (som vi inte vill dra igång om inte DIF-hockey gillar det) och hoppas kunna informera om det på lämpligt sätt i anslutning till matchen.
- Efter matchen kommer Otto att signera tröjor och skal under en signering som Rädda Otto styr upp.
Hoppas få se er alla på Hovet!
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
Toppen - räkna med mig!!! ?
- Lucky Luke
Re: Signering med Ottosson, aktivitet i samband med premiäre
Hoppas att det är AS premiären ni syftar på och inte Euro hockey premiären nästa vecka för då är jag tyvärr upptagen med annat. Är det AS premiären så kommer jag självklart!!! 

- Daniel942
Ärligt?Andy skrev:- Bland annat kommer vi att dra ihop en "Ottossonöl på Hovets hylla för de som jobbade med kampanjen samt våra största supportrar och pådrivare".
DIF!
- BaronVonDif
Sv: Re: Signering med Ottosson, aktivitet i samband med prem
Så alla som skrev nåt negativt under insamlingen får ett PM där det står att dom inte är stora supportrar nog för att bjudas in då,eller?Daniel942 skrev:Ärligt?Andy skrev:- Bland annat kommer vi att dra ihop en "Ottossonöl på Hovets hylla för de som jobbade med kampanjen samt våra största supportrar och pådrivare".
Skickat från min HTC Desire HD A9191 via Tapatalk 2
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
Re: Sv: Re: Signering med Ottosson, aktivitet i samband med
BaronVonDif skrev:Så alla som skrev nåt negativt under insamlingen får ett PM där det står att dom inte är stora supportrar nog för att bjudas in då,eller?Daniel942 skrev:Ärligt?Andy skrev:- Bland annat kommer vi att dra ihop en "Ottossonöl på Hovets hylla för de som jobbade med kampanjen samt våra största supportrar och pådrivare".
Skickat från min HTC Desire HD A9191 via Tapatalk 2
Ja, enbart de som var bäst på ryggdunkningar är välkomna.
Sv: Signering med Ottosson, aktivitet i samband med premiäre
Rättelse eller förtydligande. Vi som drivit insamlingen kommer att träffas för en öl.
SAMTLIGA som köpt en rädda otto t-shirt eller ett rädda otto skal kommer att vara välkomna att få dessa signerade.
Med anledning av detta så vill jag ge fler möjlighet att köpa t-shirtar, så jag sänker priset till 300kr inkl. frakt inom Sverige.
Tillvägagångssättet är som tidigare, att sätta in 300kr på Swedbank konto 8166-1, 984 259 382-5 och skriva dina initialer (ex. MK för Martin Karlsson) i meddelanderutan.
Skriv sedan ett mail till raddaotto@gmail.com där du skriver vilken storlek du vill ha (S,M,L eller XL), vilken adress tröjan ska skickas till samt vilka initialer du angett!
Du kommer att få en beställningsbekräftelse via e-mail när tröjan är skickad! pengarna kommer som tidigare att gå till dif hockey!
Signeringen gäller även för de som köper t-shirten för 300kr.
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
SAMTLIGA som köpt en rädda otto t-shirt eller ett rädda otto skal kommer att vara välkomna att få dessa signerade.
Med anledning av detta så vill jag ge fler möjlighet att köpa t-shirtar, så jag sänker priset till 300kr inkl. frakt inom Sverige.
Tillvägagångssättet är som tidigare, att sätta in 300kr på Swedbank konto 8166-1, 984 259 382-5 och skriva dina initialer (ex. MK för Martin Karlsson) i meddelanderutan.
Skriv sedan ett mail till raddaotto@gmail.com där du skriver vilken storlek du vill ha (S,M,L eller XL), vilken adress tröjan ska skickas till samt vilka initialer du angett!
Du kommer att få en beställningsbekräftelse via e-mail när tröjan är skickad! pengarna kommer som tidigare att gå till dif hockey!
Signeringen gäller även för de som köper t-shirten för 300kr.
Rött för blodet genom hjärta och ven,
Gult för solens värmande sken,
Blått för himmel, regn och hav,
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
- Lucky Luke
AS premiären eller ET premiären?
AS mot Almtuna!
Rött för blodet genom hjärta och ven,
- Lucky Luke
Kanon! Då syns vi på Hovet då!! 

Vilka är välkomna då? Vi som enbart skänkt pengar är alltså inte välkomna?
- Andy
Kul med all positiv resopons.
Jag förtydligar:
- Avser AS premiären - dvs matchen mot Almtuna kl 19 den 13/9.
Våra planer är inte helt klara, men vi vill självklart gärna se er alla som bidragit på ett eller annat sätt i ögonen och säga tack. Detta kommer att ske på lämplig plats vid lämplig tidpunkt i anslutning till matchen.
Vi kommer också att anordna en signering av tröjor och mobilsskal med Ottosson. Självklart kommer alla som är glada att Otto signat välkomna till den.
Vi vill också i anslutning till matchen passa på att informera om vårt nästa projekt som vi arbetar på så att alla ni som vill var med och hjälpa till får en chans till det.
Vi återkommer med mer detaljer.
De som inte gillar tack och ryggdunkningar liksom ni som är mot att Ottosson signat eller mot insamlingar i största allmänhet kan ju låta bli att komma på våra aktiviteter (även om ni självklart är varmt välkomna ni också) och i stället njuta av premiären utan att vi stör...
Jag förtydligar:
- Avser AS premiären - dvs matchen mot Almtuna kl 19 den 13/9.
Våra planer är inte helt klara, men vi vill självklart gärna se er alla som bidragit på ett eller annat sätt i ögonen och säga tack. Detta kommer att ske på lämplig plats vid lämplig tidpunkt i anslutning till matchen.
Vi kommer också att anordna en signering av tröjor och mobilsskal med Ottosson. Självklart kommer alla som är glada att Otto signat välkomna till den.
Vi vill också i anslutning till matchen passa på att informera om vårt nästa projekt som vi arbetar på så att alla ni som vill var med och hjälpa till får en chans till det.
Vi återkommer med mer detaljer.
De som inte gillar tack och ryggdunkningar liksom ni som är mot att Ottosson signat eller mot insamlingar i största allmänhet kan ju låta bli att komma på våra aktiviteter (även om ni självklart är varmt välkomna ni också) och i stället njuta av premiären utan att vi stör...
- Daniel942
Kom igen nu, ni har lyckats - otto är kvar. Fortsätt inte med soppan nu.
DIF!
- Andy
Nej då - vi har just börjat koka på vår nästa soppa.Daniel942 skrev:Kom igen nu, ni har lyckats - otto är kvar. Fortsätt inte med soppan nu.
Men det känns viktigt för oss att få en möjlighet att tacka alla som stöttat och bidragit. Dessutom känns det angeläget att ordna detta tillfälle med Ottosson så att alla som bidragit har en möjlighet att få sina prylar signerade.
- DIF_Soldier
Fan vad grinig du är. Sköt ditt.Daniel942 skrev:Kom igen nu, ni har lyckats - otto är kvar. Fortsätt inte med soppan nu.
Säg den glädje som varar