Välkommen Marcus Nilson!
Re: Välkommen Marcus Nilson!
Dags och stänga denna tråden månne? Vad mig anbelangar är inte denna person välkommen i DIF Hockey längre.
Alltid Oavsett.
Jag kan bara hålla med.18DIF91 skrev:Dags och stänga denna tråden månne? Vad mig anbelangar är inte denna person välkommen i DIF Hockey längre.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
"Nearly all men can stand adversity, but if you want to test a man's character, give him power."
Nilson har visat sina verkliga färger. Slutsnackat.
Säg den glädje som varar
Hans färger är gul, röd och blå. Inga andra. Men han är ingen bra kapten.DIF_Soldier skrev:"Nearly all men can stand adversity, but if you want to test a man's character, give him power."

- Daniel942
- Säsongskort: Ja
Haha skämtar du eller? Mackan är inte nära att vara DIF. Längre.pulverapa skrev:Hans färger är gul, röd och blå. Inga andra. Men han är ingen bra kapten.DIF_Soldier skrev:"Nearly all men can stand adversity, but if you want to test a man's character, give him power."
DIF!
- Doyle
- Säsongskort: Ja
Hur jävla besviken jag än är på Mackan så är det nån jävla hund begraven, Mackan är så jävla mycket DIF så något har gjort honom sååå jävla besviken Detta har gjort att han tackat för sig. Handlar inte bara om pengar... SUCK,,,
- Jim Morrison
Marcus Nilson är inte DIF. Ta bort/lås den här tråden. Jag vill glömma den här människan.
Tråd låst. Mackan spelar i HV71 nu. //Mod.
Tråd låst. Mackan spelar i HV71 nu. //Mod.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.