Helt enig, och det tror jag han är. Han är nog väldigt, väldigt revanschsugen att personligen visa han kan spela hockey igen.mb81 skrev:Bara brorsan är i form så är jag glad!-daniel- skrev:Dagens mest ointressanta post; såg just Andreas Holmqvist tillsammans med familj som skulle förnya passen på Nacka Strands passmyndighet (antagligen inför Tysklandsäventyret). Han såg precis lika uselt tränad ut som vanligt.
Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen
Haha chips-honken-daniel- skrev:Dagens mest ointressanta post; såg just Andreas Holmqvist tillsammans med familj som skulle förnya passen på Nacka Strands passmyndighet (antagligen inför Tysklandsäventyret). Han såg precis lika uselt tränad ut som vanligt.

- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Järlans nya jobb i staterna?
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15161784.ab
Haha, vad fan. Tänkte skriva att det var kul att han hade fått ett nytt jobb. Kan nog vara antigen han eller Lassen.-daniel- skrev:Järlans nya jobb i staterna?
Född till sportchef.
- SkönaDjurgårn
Nån som vet vad Micke Johansson ska göra i vinter? Ska han träna typ Huddinge, skaffa vanligt jobb eller bara glida runt och vara awesome? 

Option 3SkönaDjurgårn skrev:Nån som vet vad Micke Johansson ska göra i vinter? Ska han träna typ Huddinge, skaffa vanligt jobb eller bara glida runt och vara awesome?

#25 jobbar som "vanlig arbetare" om jag förstod honom rätt. 

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- SkönaDjurgårn
Being awesome på ett vanligt jobb alltså! 

-
Här i Norrtälje har junior kronorna just nu träningsläger och så även Tjeckien.
Det spelas idag och och imorgon två landskamper för att ta ut 22 av de 34 spelarna för att åka till USA.
Åberg och Zibbe var ju såklart med, ingen av dem fick jätte mycket istid, men då de var på isen gjorde de bra ifrån sig. Kan tänka mig att man vill känna på några de mindre klara spelarna.
Zibbe gjorde två mål och om jag inte minns galet nu så gjorde även Åberg det (åtminstone ett och en assist hur som).
Så det ser lovande ut för dessa två herrar.
Mika spelar fortfarande väldigt individuellt och lär väl säkert fortsätta med det, men ibland tar han sig an lite väl svåra trix och fix. Härliga skott från kanten dock !
Matchen slutade 7-1 till Sverige, tror Tjeckien sov de två första.
Kanske återkommer med mer info efter morgondagens match.
Det spelas idag och och imorgon två landskamper för att ta ut 22 av de 34 spelarna för att åka till USA.
Åberg och Zibbe var ju såklart med, ingen av dem fick jätte mycket istid, men då de var på isen gjorde de bra ifrån sig. Kan tänka mig att man vill känna på några de mindre klara spelarna.
Zibbe gjorde två mål och om jag inte minns galet nu så gjorde även Åberg det (åtminstone ett och en assist hur som).
Mika spelar fortfarande väldigt individuellt och lär väl säkert fortsätta med det, men ibland tar han sig an lite väl svåra trix och fix. Härliga skott från kanten dock !
Sv: Re: Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen
Grymlings! Lämna gärna fler rapporter. Ser fram emot vinterns turnering!BobTheBlob skrev:Här i Norrtälje har junior kronorna just nu träningsläger och så även Tjeckien.
-
Jaha, dag två av Junior kronornas landskamp mot Tjeckien.
Mika satt på läktaren idag (den delen där ingen annan satt) och såg allmänt ointresserad ut.
Åberg lirade dock, mesta dels PP och PK.
Han ångar på riktigt bra, ser snäppet vassare ut än de flesta andra i laget och tog för sig ordentligt.
Annars inte mycket att tillägga förutom att Challe även var där (som jag skrev i en annan tråd också, sorry).
Matchen slutade 7-0 till Sverige för övrigt. Inga poäng av Åberg men dock ett riktigt köttare jobb utfört !
Mika satt på läktaren idag (den delen där ingen annan satt) och såg allmänt ointresserad ut.
Åberg lirade dock, mesta dels PP och PK.
Han ångar på riktigt bra, ser snäppet vassare ut än de flesta andra i laget och tog för sig ordentligt.
Annars inte mycket att tillägga förutom att Challe även var där (som jag skrev i en annan tråd också, sorry).
Matchen slutade 7-0 till Sverige för övrigt. Inga poäng av Åberg men dock ett riktigt köttare jobb utfört !
Filip Forsberg var även han fruktansvärt överlägsen..Blir något att se upp med i vinter när vi möter Leksand.
Losing all hope was freedom.
-
Tyvärr så får jag instämma...Raus skrev:Filip Forsberg var även han fruktansvärt överlägsen..Blir något att se upp med i vinter när vi möter Leksand.
Tack för uppdateringarna, glömde helt bort att kika förbi, kul att Åberg verkar på tå redan från början.
Tydligen är dom lite taskiga mot Måns Kruger. Tar inte en plats i år heller. Trots alla löften och pengar. Modo letar efter en klubb för utlåning och under tiden får han inte träna med Modo utan får nöta med Division 1 laget Örnsköldsviks HF.
Stackars Måns.
Stackars Måns.
Född till sportchef.