Jag känner mig mätt faktiskt på sillydiskussioner och ser personligen inga fler frågor som behöver diskuteras, men om någon annan behöver prata av sig ytterligare så är det förstås fritt fram.B.I.B.A skrev:Det hoppas jag också Magnutz.Mindrocker skrev:Det är väl en bra sammanfattning av hela situation och med det kan vi gå vidare till andra frågor.Magnutz skrev:Han kan floppa, men han kan också bli en frälsare. Fan vad jag hoppas på det senare.
I all välmening - Vilka andra frågor har du på agendan Mindrocker? Säsongens sista värvning är gjord och nu får den inte diskuteras mer i silly season-tråden...
Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.
-
- Säsongskort: Ja
Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygg
Avgå DJ Yes!
Givetvis är killens statistik inte smickrande. Samtidigt besitter han förmodligen en stor mängd potential. Annars blir man helt enkelt inte draftad i förstarundan. Jag vet alldeles för lite om killen men av döma från de få Youtubeklippen jag har sett är killen hyfsat väl skolad och jag hoppas att klubbytet kan bli den nytändningen som får fart på Pickard! Det återstår att se!
Kan det vara så att vi börjar säsongen med två billiga målvakter och att man har tänkt att ta in en målvakt som artistspelare?
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Finns det ingen målvakt som skulle kunna bli tillgänglig vid en eventuell NHL lockout?samma845 skrev:Kan det vara så att vi börjar säsongen med två billiga målvakter och att man har tänkt att ta in en målvakt som artistspelare?
Avskaffa tre mot tre.
- SirDIFalot
Vi har fyllt alla Icke-EU platser. Vore en skum "plan" oavsett. Man vill nog värva en stabil förstamålvakt och ha hela säsongensamma845 skrev:Kan det vara så att vi börjar säsongen med två billiga målvakter och att man har tänkt att ta in en målvakt som artistspelare?
Risken för NHL-lockout är inte särskilt stor. Finns, det finns en risk att det blir en kortare lockout. Men en helsäsonglockout är nästan helt uteslutet.Mattias_87 skrev: Finns det ingen målvakt som skulle kunna bli tillgänglig vid en eventuell NHL lockout?
Expert.
Har vi såld Tim Sandberg? Vi äger inte rättigheterna till honom?
- starvin_marwin
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Han skrev på för 2 år med Örebro i början av juli, han och Riddarn kommer tävla om förstaspaden där.XantE skrev:Har vi såld Tim Sandberg? Vi äger inte rättigheterna till honom?
Gustaf Wesslau imponerade inte i Borås. Innan han gick till oss. GAA 3.36 och 88,6%.
Vad jag minns tvivlade väldigt många på honom.
Denna tråden är en sandlåda!
Vad jag minns tvivlade väldigt många på honom.
Denna tråden är en sandlåda!
Djurgårn tills jag dör
Jag att det vart Örebro men trodde det var en utlåningstarvin_marwin skrev:Han skrev på för 2 år med Örebro i början av juli, han och Riddarn kommer tävla om förstaspaden där.XantE skrev:Har vi såld Tim Sandberg? Vi äger inte rättigheterna till honom?
När är första öppna träningen? Kanske är fel tråd att ta upp de i.
VI ÄR TILLBAKA!!!
Så här står det på hemsidan:robin975 skrev:När är första öppna träningen? Kanske är fel tråd att ta upp de i.
"På onsdag är det sedan dags för den efterlängtade ispremiären.
Även torsdag och fredag innehåller ispass där spelarna mest kommer att vänja in sig vid sin nya utrustning och isen under fötterna. Efterföljande vecka är träningen i full gång och då planerar vi att hålla säsongens första öppna träning, där ni får chans att se alla spelare under ett ordentligt träningspass. Vi återkommer med mer information och exakt datum när alla detaljer är spikade.
Välkomna till en ny säsong med Djurgården Hockey"
Så förhoppningsvis nästa vecka då!

- BaronVonDif
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sv: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygg
"Alla klackkort är slutsålda och insamlingen till Ottosson gav ett tillskott på 394 000 kronor. Att det finns stöd från supportrarna råder det inga tvivel om och Jimmie är väldigt tacksam gentemot fansen. ".. står det i Ölvestad intervjun, fick för mig att insamlingen drog in en bit över 400k? Har jag fel?
Skickat från min HTC Desire HD A9191 via Tapatalk 2
Skickat från min HTC Desire HD A9191 via Tapatalk 2
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
-
Sprang in i allas våran Challe idag, på junior kronornas träningsläger i Norrtälje.
Han såg mycket glad ut må jag säga ! Hur som, jäkligt kul att se att han är ute och håller ögonen öppna, gillas skarpt !!
Han såg mycket glad ut må jag säga ! Hur som, jäkligt kul att se att han är ute och håller ögonen öppna, gillas skarpt !!
-
EDIT: Osäker på om det här är rätt tråd egentligen.. Tvungen att dela med mig av denna info hur som.BobTheBlob skrev:Sprang in i allas våran Challe idag, på junior kronornas träningsläger i Norrtälje.
Hehe de där har jag läst, men jag undrade om någon visste exakt vilken dagRocky3000 skrev:Så här står det på hemsidan:robin975 skrev:När är första öppna träningen? Kanske är fel tråd att ta upp de i.
"På onsdag är det sedan dags för den efterlängtade ispremiären.
Även torsdag och fredag innehåller ispass där spelarna mest kommer att vänja in sig vid sin nya utrustning och isen under fötterna. Efterföljande vecka är träningen i full gång och då planerar vi att hålla säsongens första öppna träning, där ni får chans att se alla spelare under ett ordentligt träningspass. Vi återkommer med mer information och exakt datum när alla detaljer är spikade.
Välkomna till en ny säsong med Djurgården Hockey"
Så förhoppningsvis nästa vecka då!

VI ÄR TILLBAKA!!!