DIF Fotboll
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: DIF Fotboll
Behöver jag välja mellan Larsson och Albrechtsen skulle jag ta Larsson alla dagar i veckan.
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
DIF Fotboll
Peter Larsson till DIF vore en dröm! Äntligen händer det saker!!!
DIF Fotboll
Vadåra?Enbom skrev:Behöver jag välja mellan Larsson och Albrechtsen skulle jag ta Larsson alla dagar i veckan.
- SirDIFalot
Han var allsvenskans bästa mittback ifjol. Fyra år yngre än Albrechtsen.XantE skrev:Vadåra?Enbom skrev:Behöver jag välja mellan Larsson och Albrechtsen skulle jag ta Larsson alla dagar i veckan.
Expert.
DIF Fotboll
Dock känns ju Albrechtsen mer rutinerad men Är Larsson bättre så tar jag gärna honomSirDIFalot skrev:Han var allsvenskans bästa mittback ifjol. Fyra år yngre än Albrechtsen.XantE skrev:Vadåra?Enbom skrev:Behöver jag välja mellan Larsson och Albrechtsen skulle jag ta Larsson alla dagar i veckan.
- SirDIFalot
Finns nog en anledning att Albrechtsen har mer intresse från Sverige än från klubbarna i Danmark. På väg neråt.XantE skrev:Dock känns ju Albrechtsen mer rutinerad men Är Larsson bättre så tar jag gärna honomSirDIFalot skrev:Han var allsvenskans bästa mittback ifjol. Fyra år yngre än Albrechtsen.XantE skrev:Vadåra?Enbom skrev:Behöver jag välja mellan Larsson och Albrechtsen skulle jag ta Larsson alla dagar i veckan.
Expert.
DIF Fotboll
OkSirDIFalot skrev:Finns nog en anledning att Albrechtsen har mer intresse från Sverige än från klubbarna i Danmark. På väg neråt.XantE skrev:Dock känns ju Albrechtsen mer rutinerad men Är Larsson bättre så tar jag gärna honomSirDIFalot skrev:Han var allsvenskans bästa mittback ifjol. Fyra år yngre än Albrechtsen.XantE skrev:Vadåra?Enbom skrev:Behöver jag välja mellan Larsson och Albrechtsen skulle jag ta Larsson alla dagar i veckan.
- Lasermannen
Spelar ju ingen roll om DIF skulle värva hela Spaniens landslag. Alla floppar i DIF. 

DIF Fotboll
Keene? Mikkelssen? (stavning) Pedersen?Lasermannen skrev:Spelar ju ingen roll om DIF skulle värva hela Spaniens landslag. Alla floppar i DIF.
Sv: Re: DIF Fotboll
Vem är Mikkelsen?XantE skrev:Keene? Mikkelssen? (stavning) Pedersen?Lasermannen skrev:Spelar ju ingen roll om DIF skulle värva hela Spaniens landslag. Alla floppar i DIF.
DIF Fotboll
Nymannpulverapa skrev:Vem är Mikkelsen?XantE skrev:Keene? Mikkelssen? (stavning) Pedersen?Lasermannen skrev:Spelar ju ingen roll om DIF skulle värva hela Spaniens landslag. Alla floppar i DIF.

Sv: Re: DIF Fotboll
Han har varit rätt bra av det jag sett. Keene har inte floppat men särskilt bra har han inte varit.XantE skrev:Nymannpulverapa skrev:Vem är Mikkelsen?XantE skrev:Keene? Mikkelssen? (stavning) Pedersen?Lasermannen skrev:Spelar ju ingen roll om DIF skulle värva hela Spaniens landslag. Alla floppar i DIF.