Jag försöker verkligen vara positiv nu när det känns så in i helvete kass... så jag drar vi väg med att vi vinner med 4-1 och målskyttar är
Fimpen 19,57 i första
Bengan 2.13 i andra i PP
Ölve 15.25 i andra
håkansson 3-1 19,12 i PP i andra
och Ribben petar in sista i tom kasse 18,27 (Djurgårdens nya målkung...)
Vad jag har hört från mötet så var det väldigt viktigt att vi drar med oss så många vänner vi kan för att höja snittet på fåbesökspubliken eller vad de kallade den kategorin ... själv har jag mailat ca 15 pers och ring ca 15 till och döm om min förvånning när ingen hade lust att komma till globen idag... så jag drar till med 5789 pers i ett tyst globen idag... och då är jag positiv !!!
Gripen skrev:Jag försöker verkligen vara positiv nu när det känns så in i helvete kass... så jag drar vi väg med att vi vinner med 4-1 och målskyttar är
Fimpen 19,57 i första
Bengan 2.13 i andra i PP
Ölve 15.25 i andra
håkansson 3-1 19,12 i PP i andra
och Ribben petar in sista i tom kasse 18,27 (Djurgårdens nya målkung...)
Vad jag har hört från mötet så var det väldigt viktigt att vi drar med oss så många vänner vi kan för att höja snittet på fåbesökspubliken eller vad de kallade den kategorin ... själv har jag mailat ca 15 pers och ring ca 15 till och döm om min förvånning när ingen hade lust att komma till globen idag... så jag drar till med 5789 pers i ett tyst globen idag... och då är jag positiv !!!
Är domedagen här...Gripen...positiv?!
Säg så här, kan vi bara lyckas hålla undan det där målet motståndarna brukar pricka in på sitt första skott så är det här ingen övermäktig uppgift. Vi var med ganska bra mot HV fram tills deras 2-0 mål. Så varför skulle LHC vara omöjliga?