Kristofer Ottosson-Insamling
Re: Kristofer Ottosson-Insamling
Underbart!
Folk får såklart tycka och tänka precis hur de vill men jag kan tycka att det är lite onödigt att skriva "den bästa delen av DIF-familjen", som att de som inte skänkte skulle vara sämre.DIF_Soldier skrev:Vad nu då? Han har ju helt rätt - det hade inte blivit av då.Daniel942 skrev:Brinn.12139 skrev:Om vi hade lyssnat på hånande twittrare och kritiker som tycker att detta inte är DIF, så hade inte detta blivit av. Tack till den bästa delen av DIF-familjen!
Bara för att du inte bidrog behöver du inte sura. Var glad nu istället.
Men det är bara vad jag tycker.
Kristofer Ottosson-Insamling
Lås denna tråd nu så kan alla som tycker olika ta det i PM.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Onödigt och onödigt... Om han tycker det ska han ju självklart skriva det. Jag står också för att det var ett bättre beslut att skänka än att inte skänka, därmed att den delen av DIF-familjen tog ett bättre beslut.
Huruvida de är mer djurgårdare än andra och bla bla låter jag vara osagt eftersom jag inte vet hur mycket pengar de lägger ned på DIF i övrigt.
Dessutom spelar det ingen roll. Alla som bidragit förtjänar en stor eloge, punkt slut.
Speciellt initiativtagaren cCat, pushat av Andy! Tack gubbar!
Huruvida de är mer djurgårdare än andra och bla bla låter jag vara osagt eftersom jag inte vet hur mycket pengar de lägger ned på DIF i övrigt.
Dessutom spelar det ingen roll. Alla som bidragit förtjänar en stor eloge, punkt slut.
Speciellt initiativtagaren cCat, pushat av Andy! Tack gubbar!
Säg den glädje som varar
Fantastiskt bra initiativ och jobb !!!
Är det nån som ska HA en bira är det Andy och cCat.
Yeah, I’m cocky and I am arrogant. But that doesn’t mean I’m not a nice person.
- Jeremy Roenick -
- Jeremy Roenick -
Bättre delen av familjen? Jag har DIF kreditkort jag är medlem jag köper prylar. Detta har gjorts i 35år. Jag e lika mycket DIF om inte mer DIF även om jag inte skänkt en spänn till Otto.
Man blir väl inte mer Djurgårdare även om man skänker och köper saker. Klart det är bra för klubben. Men en med ekonomiska problem som inte kan skänka något är väl lika mkt djurgårdare som en rik jävel som köper och skänker massor?
- Andy
- Säsongskort: Ja
Den tar vi gärna emot!bbjs skrev:Fantastiskt bra initiativ och jobb !!!
Martin aka cCat sitter som bäst och messar om hur vi ska styra upp det. Funderar på att kombinera det med den signering Otto lovat att ställa upp på för att signera tröjor och mobilskal. Kan bli en läcker heldag. Dessutom så kanske vi kan skvallra lite om vårt nästa projekt som vi just i detta nu skissar på...
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Gott jobb allihopa!
Skönt att det lyckades till slut.
Suveränt jobb av de som skött insamlingen! Stor eloge!
För att säga mitt angående mer eller mindre Djurgårdare, så finns det inte någon skillnad tycker jag, även om jag inte hållit med de som varit mot insamlingen så är de inte mindre Djurgårdare i mina ögon för det, de hade sina anledningar och åsikter till varför de var emot den, och det får man helt enkelt ta och respektera. Så länge de håller på Djurgårn i vått och torrt så är de lika mycket Djurgårdare i mina ögon. Så ser fram emot att se er alla när hockeyn sätter igång igen!
Skönt att det lyckades till slut.
Suveränt jobb av de som skött insamlingen! Stor eloge!
För att säga mitt angående mer eller mindre Djurgårdare, så finns det inte någon skillnad tycker jag, även om jag inte hållit med de som varit mot insamlingen så är de inte mindre Djurgårdare i mina ögon för det, de hade sina anledningar och åsikter till varför de var emot den, och det får man helt enkelt ta och respektera. Så länge de håller på Djurgårn i vått och torrt så är de lika mycket Djurgårdare i mina ögon. Så ser fram emot att se er alla när hockeyn sätter igång igen!
Alltid Oavsett.
- Lucky Luke
Nu blir man nyfiken..... Vad kan det vara för kul ni två håller på att skissar på ? Låter spännande.Andy skrev:Den tar vi gärna emot!bbjs skrev:Fantastiskt bra initiativ och jobb !!!
Martin aka cCat sitter som bäst och messar om hur vi ska styra upp det. Funderar på att kombinera det med den signering Otto lovat att ställa upp på för att signera tröjor och mobilskal. Kan bli en läcker heldag. Dessutom så kanske vi kan skvallra lite om vårt nästa projekt som vi just i detta nu skissar på...

- Andy
Vi ska självklart avslöja våra hemlisar snart... Palla dig upp till vår "ottosson-öl" så får du veta före alla andra.Lucky Luke skrev:Nu blir man nyfiken..... Vad kan det vara för kul ni två håller på att skissar på ? Låter spännande.Andy skrev:Den tar vi gärna emot!bbjs skrev:Fantastiskt bra initiativ och jobb !!!
Jag kan säga så mycket som att vi tror att det finns många där ute - eller snarare vet - som vill hjälpa Djurgården. Det engagemanget skall vi försöka kanalisera med Rädda Otto kampanjen som förebild...
Gud vad jag sken upp när jag fick höra detta i bilen när jag satt på den tråkiga motorvägen. Kunde dra en lättnadens suck och andas ut ordentligt och känna..fan vi gjorde det!
När Otto skrinnar in på isen så kommer jag känna mig alldeles varm inombords och vet att runt omkring mig finns det folk som ställt upp tillsammans med mig för att detta kunde hända. För mig var det ingen tvekan och jag är säker på att Otto kommer leverera.
Vill speciellt tacka Andy & cCat och alla inblandade för allt som gjorts och dragit igång allt det här. Fantastiskt jobbat. Nu vet jag inte riktigt vilka ni är, men är ni i säsongsbaren så bjuder jag mer än gärna på en öl
Ottosons järnkaminer!
När Otto skrinnar in på isen så kommer jag känna mig alldeles varm inombords och vet att runt omkring mig finns det folk som ställt upp tillsammans med mig för att detta kunde hända. För mig var det ingen tvekan och jag är säker på att Otto kommer leverera.
Vill speciellt tacka Andy & cCat och alla inblandade för allt som gjorts och dragit igång allt det här. Fantastiskt jobbat. Nu vet jag inte riktigt vilka ni är, men är ni i säsongsbaren så bjuder jag mer än gärna på en öl

Ottosons järnkaminer!
- Lucky Luke
Självklart jag pallar mig upp till Sthlm om jag har möjlighet. Skall bli kul att få träffa alla hjältar!!Andy skrev:Vi ska självklart avslöja våra hemlisar snart... Palla dig upp till vår "ottosson-öl" så får du veta före alla andra.Lucky Luke skrev:Nu blir man nyfiken..... Vad kan det vara för kul ni två håller på att skissar på ? Låter spännande.Andy skrev:Den tar vi gärna emot!bbjs skrev:Fantastiskt bra initiativ och jobb !!!
Jag kan säga så mycket som att vi tror att det finns många där ute - eller snarare vet - som vill hjälpa Djurgården. Det engagemanget skall vi försöka kanalisera med Rädda Otto kampanjen som förebild...
- Andy
Jag lovar att parkera mig på lämplig plats på Hovet så att vi får ses!Johnny skrev:Gud vad jag sken upp när jag fick höra detta i bilen när jag satt på den tråkiga motorvägen. Kunde dra en lättnadens suck och andas ut ordentligt och känna..fan vi gjorde det!
Ottosons järnkaminer!
Bra idé - vi får köra "Ottossons Järnkaminer" hela säsongen
Det är viktigt att inte sätta likhetstecken mellan hjälpa DIF och Otto-kampanjen.Andy skrev: Jag kan säga så mycket som att vi tror att det finns många där ute - eller snarare vet - som vill hjälpa Djurgården. Det engagemanget skall vi försöka kanalisera med Rädda Otto kampanjen som förebild...
Jag vågar lova att jag gör mitt bästa för att hjälpa mitt kära DIF, men jag tror helt enkelt inte på att från åskådarplats öronmärka spelare som skall in, och på så sätt "hoppa över" det normala förfarandet där ledningen sköter lagbildningen. Jag ställer dock upp på generella initiativ alla dagar i veckan!
Med det sagt så är jag jäkligt imponerad över er framgång. Grattis!
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel