Kristofer Ottosson-Insamling
Re: Kristofer Ottosson-Insamling
Vi lyckades! Ge oss en fin keeper så kör vi!
- Jim Morrison
Härligt. Välkommen tillbaka Ottosson. Hoppas bara att det inte kostade för mycket pengar nu och vi fortfarande har en stor del att spendera på en bra förstakeeper.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Om vi hade lyssnat på hånande twittrare och kritiker som tycker att detta inte är DIF, så hade inte detta blivit av. Tack till den bästa delen av DIF-familjen!
-
- Säsongskort: Ja
Äntligen. Tycker det var på tiden att detta löstes.
Hoppas också det blev/blir ett par spänn över till DIF också
Bra jobbat ni som tog initiativ till insamlingen. Jag antar att det tagit en del av er och kanske era familjers tid. Stor eloge.
Vi övriga som bidragit på sitt sätt och efter egen förmåga förtjänar också en eloge.
Hoppas också det blev/blir ett par spänn över till DIF också

Bra jobbat ni som tog initiativ till insamlingen. Jag antar att det tagit en del av er och kanske era familjers tid. Stor eloge.

Vi övriga som bidragit på sitt sätt och efter egen förmåga förtjänar också en eloge.

Suck...12139 skrev:Om vi hade lyssnat på hånande twittrare och kritiker som tycker att detta inte är DIF, så hade inte detta blivit av. Tack till den bästa delen av DIF-familjen!
- SirDIFalot
12139 skrev:Om vi hade lyssnat på hånande twittrare och kritiker som tycker att detta inte är DIF, så hade inte detta blivit av. Tack till den bästa delen av DIF-familjen!

Expert.
JA!!! Fy fAN va bra! Alltid, oavsett, för evigt!
Skönt... jävlar vilken skön nyhet!!
Skönt... jävlar vilken skön nyhet!!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Glädjetårar för faan! Nu jobbar vi in en bra målis också så hjälps vi åt att komma tillbaka! Nu jävlar ska vi stå enade som en familj!
- ANTECKNINGSBLOCK
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Max Jämsmark ?@Maxomey
@fbremberg Saknas en klassmålvakt sen känner jag mig trygg!
20min sedan Fredrik Bremberg ?@fbremberg
@Maxomey på G
5:34 AM - 30 Jul 12 via Twitter for iPhone · Details
@Maxomey på G
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Brinn.12139 skrev:Om vi hade lyssnat på hånande twittrare och kritiker som tycker att detta inte är DIF, så hade inte detta blivit av. Tack till den bästa delen av DIF-familjen!
DIF!
Härligt bästa måndagen denna sommarB-)
"Det är bättre att skjuta löst på mål än hårt utanför. "
Mäktigt att det lyckades.
Stor eloge till cCat och ni andra som lagt ner er så mycket tid och hjärta i det här. Riktiga hjältar är ni.
Hoppas på fler initiativ från ert håll som man kan stödja.
Stor eloge till cCat och ni andra som lagt ner er så mycket tid och hjärta i det här. Riktiga hjältar är ni.
Hoppas på fler initiativ från ert håll som man kan stödja.
Japps. Först ska vi bara se om vi i spåkulan kan se vad som kan komma från dessa personer nu:12139 skrev:Om vi hade lyssnat på hånande twittrare och kritiker som tycker att detta inte är DIF, så hade inte detta blivit av. Tack till den bästa delen av DIF-familjen!
Jag tror personligen dessa människor kommer att sätta stor press på Otto nu när "fansen betalar hans lön" och höja rösterna om säsongen inte börjar så bra som den borde t ex. Den är så enkel att lista ut att några kommer börja med så det är bara kul att skriva om det i förväg så att man kan peka tillbaka hit på den här posten sen när det är i full gång och bara skratta

Riktigt mycket kredd till er som drog igång det här och givetvis alla som skänkt pengar. Jag är grymt imponerad. Insamlingen är i samma nivå som fotbollen samlar in till träningsanläggningen och då rullar dessa kampanjer på samtidigt. Det säger lite om att det finns tunga supporterkrafter i både fotboll och hockey.
Senast redigerad av gurra den 2012-07-30 14:07:34, redigerad totalt 1 gånger.
- Jim Morrison
Haha ja, vore det inte på G så hade någonting varit väldigt fel...ANTECKNINGSBLOCK skrev:Max Jämsmark ?@Maxomey
@Maxomey på G
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Det är såna här uttalanden som får mig att bli så trött på ordet "Djurgårdsfamiljen".12139 skrev:Om vi hade lyssnat på hånande twittrare och kritiker som tycker att detta inte är DIF, så hade inte detta blivit av. Tack till den bästa delen av DIF-familjen!