Finns ingen sådan regel i allsvenskan. Vi är inte garanterade biljetter någonstans, men vanligtvis brukar ju bortafans få så många biljetter som önskas för att fylla hallarna.SirDIFalot skrev:Tror de är skyldiga att ge oss 10% av biljetterna oavsett.
Säsongen 2012/13, allt om truppen,kedjor,målvakter mm
Re: Säsongen 2012/13, allt om truppen,kedjor,målvaker mm
Kronos skrev:Ett tips för er som tänkt åka upp till Haparanda och titta matcherna mot Asplöven, skaffa biljetter så fort som de bara går då arenan tar typ 1000 åskådare. Har varit där och kollat match förra året när dom spelade i Div 1 och den hallen är verkligen inte stor, hade dock varit häftigt att få en stor klack hit upp! Bor själv i Kiruna så att jag åker dit är rätt givet
Tror att arenan har plats för 800st men angående Asplövens matcher tror jag hört ryktas bland Asplöven dom kommer spelas i Kalix för ishallen där tar runt 2000+ dock inte helt säker men givetvis kommer jag se matcherna bor ju här=)
Jo jag hörde oxå det nu, dom får inte ens spela matcherna i deras egen arena som jag hörde nu då kravet är att dom måste kunna ta åtmindstone just dom 2000 åskådarna.Tror att arenan har plats för 800st men angående Asplövens matcher tror jag hört ryktas bland Asplöven dom kommer spelas i Kalix för ishallen där tar runt 2000+ dock inte helt säker men givetvis kommer jag se matcherna bor ju här=)
Någon som vet hur mkt före biljetterna brukar släppas? Tänkte man skulle vara ute i god tid så man får tag i några =)
Stolt Djurgårdare i Kiruna!
vr6power skrev:Kronos skrev:Ett tips för er som tänkt åka upp till Haparanda och titta matcherna mot Asplöven, skaffa biljetter så fort som de bara går då arenan tar typ 1000 åskådare. Har varit där och kollat match förra året när dom spelade i Div 1 och den hallen är verkligen inte stor, hade dock varit häftigt att få en stor klack hit upp! Bor själv i Kiruna så att jag åker dit är rätt givet
Tror att arenan har plats för 800st men angående Asplövens matcher tror jag hört ryktas bland Asplöven dom kommer spelas i Kalix för ishallen där tar runt 2000+ dock inte helt säker men givetvis kommer jag se matcherna bor ju här=)
Häftig information: som knatte vann jag en ishockeycup där. Den heter (hette?) Wika Cup.

Riktigt genomrutten arena f.ö
När är ispremiären?
Säsongen 2012/13, allt om truppen,kedjor,målvaker mm
Det är väl i början på Augusti?pulverapa skrev:När är ispremiären?
Sv: Re: Säsongen 2012/13, allt om truppen,kedjor,målvaker mm
Ja, men när?XantE skrev:Det är väl i början på Augusti?pulverapa skrev:När är ispremiären?
MrM går igenom DIFs trupp: http://mrmadhawk.se/2012/july/genomgang ... ml#comment
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Blir det någon öppen träning nu när laget går på is?
Sv: Re: Säsongen 2012/13, allt om truppen,kedjor,målvaker mm
Japp, kolla nyheterna på startsidan!Tessan skrev:Blir det någon öppen träning nu när laget går på is?

Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Just det, hade missat de sista raderna. ?Magnutz skrev:Japp, kolla nyheterna på startsidan!Tessan skrev:Blir det någon öppen träning nu när laget går på is?
Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2
Ölvestad - Ottosson - Tim (ge T en rejäl chans)
Åberg - Johner - Bremberg (linkan passar till åberg, johner är tvåvägaren)
Hank - Ljungh - Sörensen (ung kedja)
Eklund - Holmqvist - Blomstrand (allsvenskans bästa fjärdekedja?)
Andersson - Granath (en offensiv en defensiv)
Lidström - Pettersson (läs ovan)
Lennhammer - Gustavsson (hyfsat va?)
Ny superduper målvakt
Reideborn
Ny superduper målvakt
Reideborn
- Jim Morrison
Byt plats på Tim Eriksson och Sörensen så ser det bra ut. Enligt mig då. Och Timmy Pettersson i första backparet.Mårten_ skrev:Ölvestad - Ottosson - Tim (ge T en rejäl chans)
Ny superduper målvakt
Reideborn
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Linkan-Otto-Åberg
Ölvestad-Johner-Tim
Hank-Ljungh-Sörensen
Honken-Fimpen-Blomstrand
Så skulle jag sätta ihop kedjorna.
Ölvestad-Johner-Tim
Hank-Ljungh-Sörensen
Honken-Fimpen-Blomstrand
Så skulle jag sätta ihop kedjorna.
Ska bli intressant att se vad Challe och co pusslar ihop för kedjor. 
Hoppas ju på att se Linkan och Åberg på varsin kant. Det kan bli det lyft som Åberg behöver för att ta nästa steg i sin karriär.

Hoppas ju på att se Linkan och Åberg på varsin kant. Det kan bli det lyft som Åberg behöver för att ta nästa steg i sin karriär.