Skulle kunna stå i media-tråden men va fan det är ju en fråga

Nej, man kommer inte bli garanterad att kunna se alla matcher tyvärr... Men DIF lär med allra största sannolikhet få fokus och få klart flest TV-sända matcher.crike skrev:Hur kommer det funka med Viasat? Om man skaffar fulla paketet är man som på Canal+ garanterad att se samtliga matcher? Jag har förstått det som att dom inte har lika många kanaler (sändningar)...eller kan man se allt via Viaplay kanske? Någon som kan vara behjälplig här?
-daniel- skrev:Nej, man kommer inte bli garanterad att kunna se alla matcher tyvärr... Men DIF lär med allra största sannolikhet få fokus och få klart flest TV-sända matcher.crike skrev:Hur kommer det funka med Viasat? Om man skaffar fulla paketet är man som på Canal+ garanterad att se samtliga matcher? Jag har förstått det som att dom inte har lika många kanaler (sändningar)...eller kan man se allt via Viaplay kanske? Någon som kan vara behjälplig här?
Sänds det inte på Viasat Hockey eller motsvarande betalkanaler via deras utbud (typ Sport 1, Sport 2?) så kan det sändas på Viaplay.se. Det sista alternativet är S24.se (eller vad de nu heter) som också har sändningar från Hockeyallsvenskan.
Möjligt, men S24 kan ju ändå sända matcher som inte Viasat / Viaplay har rättigheter till.crike skrev:-daniel- skrev:Nej, man kommer inte bli garanterad att kunna se alla matcher tyvärr... Men DIF lär med allra största sannolikhet få fokus och få klart flest TV-sända matcher.crike skrev:Hur kommer det funka med Viasat? Om man skaffar fulla paketet är man som på Canal+ garanterad att se samtliga matcher? Jag har förstått det som att dom inte har lika många kanaler (sändningar)...eller kan man se allt via Viaplay kanske? Någon som kan vara behjälplig här?
Sänds det inte på Viasat Hockey eller motsvarande betalkanaler via deras utbud (typ Sport 1, Sport 2?) så kan det sändas på Viaplay.se. Det sista alternativet är S24.se (eller vad de nu heter) som också har sändningar från Hockeyallsvenskan.
Ok, tackar...som jag tyvärr trodde och S24 vill jag inte hålla på och fibbla med. Men är det inte så att Viaplay visar allt som visas på deras andra sport-kanaler...och kanske lite mer?
DIF-selman är väl en sådan massa. http://www.dif-selman.se/Zioun skrev:Har Djurgården en svart massa? Ni vet en ekonomisk förening som gnaget har som hjälper Djurgården ekonomisk?
Djurgården supporter trust. http://difsupporterstrust.se/Zioun skrev:Har Djurgården en svart massa? Ni vet en ekonomisk förening som gnaget har som hjälper Djurgården ekonomisk?
En ytterst befogad fråga. Vi ska väl inte behöva genomlida ytterligare en säsong med DJ Yes mediokra pausunderhållning. Varför inte satsa på att ha en ny live-dj vid varje hemmamatch i stället?lajjnus skrev:Har DJ Yes avgått än?
Mindrocker skrev:En ytterst befogad fråga. Vi ska väl inte behöva genomlida ytterligare en säsong med DJ Yes mediokra pausunderhållning. Varför inte satsa på att ha en ny live-dj vid varje hemmamatch i stället?lajjnus skrev:Har DJ Yes avgått än?
Haha är det han?Daniel942 skrev:Mindrocker skrev:En ytterst befogad fråga. Vi ska väl inte behöva genomlida ytterligare en säsong med DJ Yes mediokra pausunderhållning. Varför inte satsa på att ha en ny live-dj vid varje hemmamatch i stället?lajjnus skrev:Har DJ Yes avgått än?![]()
Inte för att jag är någon DJ YES-fan, men jäklar vilket otacksamt jobb att DJ:a för en samling människor där precis varenda typ av ålder och musikpreferens finns representerad. Ett omöjligt uppdrag, helt enkelt.XantE skrev:Haha är det han?Daniel942 skrev:Mindrocker skrev:En ytterst befogad fråga. Vi ska väl inte behöva genomlida ytterligare en säsong med DJ Yes mediokra pausunderhållning. Varför inte satsa på att ha en ny live-dj vid varje hemmamatch i stället?lajjnus skrev:Har DJ Yes avgått än?![]()
Kommer ni ihåg när han satte igång en låt bestående av enbart en banjo? Sicken lirare, noll koll, noll känsla. Seriöst, han ska inte få styra 'pausunderhållningen' alls. Någonsin.sensei skrev:Inte för att jag är någon DJ YES-fan, men jäklar vilket otacksamt jobb att DJ:a för en samling människor där precis varenda typ av ålder och musikpreferens finns representerad. Ett omöjligt uppdrag, helt enkelt.XantE skrev:Haha är det han?Daniel942 skrev:Mindrocker skrev:En ytterst befogad fråga. Vi ska väl inte behöva genomlida ytterligare en säsong med DJ Yes mediokra pausunderhållning. Varför inte satsa på att ha en ny live-dj vid varje hemmamatch i stället?lajjnus skrev:Har DJ Yes avgått än?![]()
Bra idé, han är ju verkligen mainstream..Mindrocker skrev:Borde inte DIF höra sig för med Thåström om han kan sätta ihop pausmusiken?