Film- och bildtråden
Re: Film- och bildtråden
Har frågat 423 ggr men har inte fått något svar så jag frågar för den 424e gången. Någon som har har/kan länka Wesslaus plock räddning mot LHC i semin 2010? När någon spelare kommer fri.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Jämtin är det som kommer fri. Men är rätt säker på att den inte finns på Youtube.XantE skrev:Har frågat 423 ggr men har inte fått något svar så jag frågar för den 424e gången. Någon som har har/kan länka Wesslaus plock räddning mot LHC i semin 2010? När någon spelare kommer fri.
Expert.
Sv: Re: Film- och bildtråden
Den finns, såg den häromdagen.SirDIFalot skrev:Jämtin är det som kommer fri. Men är rätt säker på att den inte finns på Youtube.XantE skrev:Har frågat 423 ggr men har inte fått något svar så jag frågar för den 424e gången. Någon som har har/kan länka Wesslaus plock räddning mot LHC i semin 2010? När någon spelare kommer fri.

Edit: http://www.youtube.com/watch?v=aioWwKPwbAs
0:37, där har ni den. Martin Laumann Ylven kommer fri och Wesslau flashar plocken.
Notera även den sjuka räddningen vid 2:00, när Jämtin skjuter i öppet läge.
Wesslaus mest kända räddning är den vid 2:19, när Hlinka skjuter.
Wesslaus bästa match någonsin.
Film- och bildtråden
Tack! Den absolut snyggare plockräddningen jag någonsin sett. Hur i helvete hinner han sätta upp vanten? Han är ju typ 1 meter ifrån honom helt sjuktpulverapa skrev:Den finns, såg den häromdagen.SirDIFalot skrev:Jämtin är det som kommer fri. Men är rätt säker på att den inte finns på Youtube.XantE skrev:Har frågat 423 ggr men har inte fått något svar så jag frågar för den 424e gången. Någon som har har/kan länka Wesslaus plock räddning mot LHC i semin 2010? När någon spelare kommer fri.Ska leta upp den.
0:37, där har ni den. Martin Laumann Ylven kommer fri och Wesslau flashar plocken.
Han skulle bara skjutit mellan benen på honom, där glider de in varje gång...XantE skrev:Tack! Den absolut snyggare plockräddningen jag någonsin sett. Hur i helvete hinner han sätta upp vanten? Han är ju typ 1 meter ifrån honom helt sjuktpulverapa skrev:Den finns, såg den häromdagen.SirDIFalot skrev:Jämtin är det som kommer fri. Men är rätt säker på att den inte finns på Youtube.XantE skrev:Har frågat 423 ggr men har inte fått något svar så jag frågar för den 424e gången. Någon som har har/kan länka Wesslaus plock räddning mot LHC i semin 2010? När någon spelare kommer fri.Ska leta upp den.
Film- och bildtråden
Jo hoppas det förblir så nu i Hiv71 . Haha ser nästan framspolat ut när han plockar den för att det går så fort ^^Axel_K skrev:Han skulle bara skjutit mellan benen på honom, där glider de in varje gång...XantE skrev:Tack! Den absolut snyggare plockräddningen jag någonsin sett. Hur i helvete hinner han sätta upp vanten? Han är ju typ 1 meter ifrån honom helt sjuktpulverapa skrev:Den finns, såg den häromdagen.SirDIFalot skrev:Jämtin är det som kommer fri. Men är rätt säker på att den inte finns på Youtube.XantE skrev:Har frågat 423 ggr men har inte fått något svar så jag frågar för den 424e gången. Någon som har har/kan länka Wesslaus plock räddning mot LHC i semin 2010? När någon spelare kommer fri.Ska leta upp den.
Osäker om denna postats förut men .. jag gör det igen i så fall! En Mats Sundin-dokumentär!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
pulverapa skrev:Den finns, såg den häromdagen.SirDIFalot skrev:Jämtin är det som kommer fri. Men är rätt säker på att den inte finns på Youtube.XantE skrev:Har frågat 423 ggr men har inte fått något svar så jag frågar för den 424e gången. Någon som har har/kan länka Wesslaus plock räddning mot LHC i semin 2010? När någon spelare kommer fri.Ska leta upp den.
Hahaha, nilsons tackling vid 1:30 får mig alltid att skratta, vet inte varför..
Losing all hope was freedom.
Film- och bildtråden
Haha jävla satsare. Ser ut som en Moshpit typRaus skrev:pulverapa skrev:Den finns, såg den häromdagen.SirDIFalot skrev:Jämtin är det som kommer fri. Men är rätt säker på att den inte finns på Youtube.XantE skrev:Har frågat 423 ggr men har inte fått något svar så jag frågar för den 424e gången. Någon som har har/kan länka Wesslaus plock räddning mot LHC i semin 2010? När någon spelare kommer fri.Ska leta upp den.
Hahaha, nilsons tackling vid 1:30 får mig alltid att skratta, vet inte varför..

Truppen 2012-2013
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Grym video! Vad är det för musik?
Vet inte riktigt sökte på Greatest Battle Music Of All Times, hittade den där, heter tydligen To GloryTúrin Turambar skrev:Grym video! Vad är det för musik?
Härligt amatörmässigt men fan så fin den var
Tack!

- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det är väl inte dina filmer heller. Folk gör vad de kan.Daniel942 skrev:Var väl tyvärr ingen höjdare.emilin skrev:Truppen 2012-2013
Säg den glädje som varar