SirDIFalot skrev:Martin Brodeur har kontrakt i två år så ser inte varför vi ens ska skämta om honom...?
Det finns ju målvakter som Hasek och Turco utan kontrakt. Som är orealistiska nog att skämta om.
Varför inte? Är väl ett lika realistiskt alternativ som många andra som nämns här.
Exakt den anledningen jag skrev.
Brodeur har kontrakt. Hasek, Turco etc har inte kontrakt.
Jo, jag kan läsa. Jag skämtar dessutom om vad jag vill.
Fråga inte vad jag menade igen då.
Och jag har inte sagt att du inte får skämta om honom.
Föga förvånande så har jag en helt annan ståndpunkt, men då detta är en OT-diskussion så besparar jag forumet vidare fördjupning i ämnet och klurar i stället på nästa skämt om kontrakterade spelare, nu när det är klargjort att jag får skoja till det om vad som helst. Härligt med den välsignelsen!
Challen skrev:Känns fan inte bra just nu. Någon som har någon koll på något namn (målvakt) som Challe faktiskt tittar på? DIF är ju hemliga som vanligt.
Tanken är att vi kör med en målvakt nästa säsong (Reideborn). Alltså ingen reservmålvakt.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Challen skrev:Känns fan inte bra just nu. Någon som har någon koll på något namn (målvakt) som Challe faktiskt tittar på? DIF är ju hemliga som vanligt.
Tanken är att vi kör med en målvakt nästa säsong (Reideborn). Alltså ingen reservmålvakt.
Tanken är nog att vi i grunduppställningen spelar med 6 utespelare! Reideborn som andramålvakt kastas in när ledning behöver bevakas! Det brukar ju komma "revolutionerande" spelsystem från oss ca var tionde(runt 90 med 1-3-1, 00 med torped och nu "No Goalie-systemet")!
Mindrocker skrev:Jag röstar på Martin Brodeur! Nu får fasiken familjen HM-Persson öppna lädret och fixa de medel som krävs för att lösa honom från sitt kontrakt.
Tanken är nog att vi i grunduppställningen spelar med 6 utespelare! Reideborn som andramålvakt kastas in när ledning behöver bevakas! Det brukar ju komma "revolutionerande" spelsystem från oss ca var tionde(runt 90 med 1-3-1, 00 med torped och nu "No Goalie-systemet")!
Eller så tar vi ännu nyare grepp, helt enkelt att utöka tanken om att flytta den förlängda mållinjen, vi tar helt enkelt bort målet också så behöver vi ingen målvakt.