Hannu Toivonen har väl inte hittat nån ny klubb va? Skulle inte tacka nej till honom. Challe får la ta ur sin egen ficka. Han har ju ändå grävt sin egen grav.
En riktigt jävla högoddsare är ju annars Läck. Men han har ju ändå sina rötter härifrån.
Senast redigerad av bastis7 den 2012-07-12 21:49:04, redigerad totalt 1 gånger.
bastis7 skrev:Hannu Toivonen har väl inte hittat nån ny klubb va? Skulle inte tacka nej till honom. Challe får la ta ur sin egen ficka. Han har ju ändå grävt sin egen grav.
bastis7 skrev:Hannu Toivonen har väl inte hittat nån ny klubb va? Skulle inte tacka nej till honom. Challe får la ta ur sin egen ficka. Han har ju ändå grävt sin egen grav.
Va?
Jag menar om man köpt en skadad målvakt som slutar efter en månad. Om pengar saknas asså.
En riktigt jävla högoddsare är ju annars Läck. Men han har ju ändå sina rötter härifrån.
Toivonen var väl jävligt dyr men stenbeck-pengar gjorde honom möjlig. Dessutom floppade han.
Va?
Jag menar om man köpt en skadad målvakt som slutar efter en månad.
Här. Bra ålder. Bra storlek. Bra stats från både Europa och Nordamerika. Hetsig snubbe också.
In Brust - We Trust!
Det här är en riktig sensei-spelare, honom vill jag ha! Utgår ifrån att han kan fånga puckar också eftersom han bevisligen har spelat minst en match i NHL.
Den där måste vi ha
Vilken målis som "står upp för sina backar" 0:30 in i sista klippet när han går ut och proppar forwarden som checkade den egna backen fult, väldsklass haha.
Vill verkligen inte ha den där Brust i laget. Verkar riktigt ostabil och jag har svårt att se att en målvakt som flippar ur så ofta kan ha fullt fokus på pucken genom hela matchen.
Det är väl bara att kolla på hur mycket sämre t.ex Fasth är när han hamnar i obalans?
Nej, vill absolut inte ha Brust i laget.
Heaty skrev:Vill verkligen inte ha den där Brust i laget. Verkar riktigt ostabil och jag har svårt att se att en målvakt som flippar ur så ofta kan ha fullt fokus på pucken genom hela matchen.
Det är väl bara att kolla på hur mycket sämre t.ex Fasth är när han hamnar i obalans?
Nej, vill absolut inte ha Brust i laget.
Haha han verkar ju inte vara någon Hextall. Finns väl två situationer på YouTube eller något. Jag fokuserar mest på att han har två riktigt bra säsonger i ryggen och visade sig vara bra på stora rinkar också, plus att han höjde sig i slutspelet.
Den här målvakten som måste in i DIF nu måste ha prioritering 1, han är viktigare än tex Otto, en grym målvakt är vad DIF behöver, därför så räknar jag med att challe nu går all in när det gäller att få hit en riktigt bra 1:a målvakt.