NHL
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: NHL 11/12
Teemu Selänne fortsätter i en säsong till, det är fan respekt! 

Re: NHL 12/13
Lite intressant att lyssna på angående lockoutens vara eller icke vara. http://www.youtube.com/watch?v=C0Il5gZbWLE
Fan vad jag inte vill ha en lockout..
Fan vad jag inte vill ha en lockout..
Senast redigerad av Kentta den 2012-07-23 19:36:23, redigerad totalt 1 gånger.
NHL, lockout eller inte?
Rick Nash till NYR, detaljer återstår och kontrakt ska granskas.
“@DarrenDreger: Will be multiple players involved in Nash trade to NYR. Contracts are being reviewed, etc. All to be done before trade call.”
EDIT: “@DarrenDreger: I'm told Rick Nash trade to NYR is done pending trade call. Stepan not included.”
EDIT2: “@DarrenDreger: Dubinsky, Anisimov, Erixon and a 1st for Rick Nash.”
“@DarrenDreger: Will be multiple players involved in Nash trade to NYR. Contracts are being reviewed, etc. All to be done before trade call.”
EDIT: “@DarrenDreger: I'm told Rick Nash trade to NYR is done pending trade call. Stepan not included.”
EDIT2: “@DarrenDreger: Dubinsky, Anisimov, Erixon and a 1st for Rick Nash.”
2014-04-07, vad hände?
- SirDIFalot
Rangers win all the waaay...
Fick behålla Kreider, Del Zotta, McDonagh, Stepan, alla bitar som Columbus försökte ta men Rangers verkligen ville ha kvar.
Fick behålla Kreider, Del Zotta, McDonagh, Stepan, alla bitar som Columbus försökte ta men Rangers verkligen ville ha kvar.
Expert.
Tar Stepan rollen som andracenter nu?SirDIFalot skrev:Rangers win all the waaay...
- SirDIFalot
Allt talar väl för det.Kentta skrev:Tar Stepan rollen som andracenter nu?SirDIFalot skrev:Rangers win all the waaay...
Expert.
Är inte både Nash och Richards centrar? För jag rankar båda dem högre än Stepan. Men kanske är helt ute och cycklar?SirDIFalot skrev:Allt talar väl för det.Kentta skrev:Tar Stepan rollen som andracenter nu?SirDIFalot skrev:Rangers win all the waaay...

- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Rick Nash är vänsterforward.Rix skrev:Är inte både Nash och Richards centrar? För jag rankar båda dem högre än Stepan. Men kanske är helt ute och cycklar?SirDIFalot skrev:Allt talar väl för det.Kentta skrev:Tar Stepan rollen som andracenter nu?SirDIFalot skrev:Rangers win all the waaay...
Säg den glädje som varar
Sv: Re: NHL 12/13
Nash är en ytterforward. Jag tror han rankas som topp 5 i NHL på den positionen.Rix skrev:Är inte både Nash och Richards centrar? För jag rankar båda dem högre än Stepan. Men kanske är helt ute och cycklar?SirDIFalot skrev:Allt talar väl för det.Kentta skrev:Tar Stepan rollen som andracenter nu?SirDIFalot skrev:Rangers win all the waaay...
Några klipp vi minns med varmt hjärta från det episka mötet mellan Pens och Flyers, match 3:
1. Crosby vs Giroux, m.fl. Alltid speciellt att se när stjärnorna ryker ihop.
2. Det fantastiska slutet på matchen. Vid det här laget satt jag bara och njöt med ett flin på läpparna:
Vem kommer ihåg Kings idag? Det är sådana här möten som går till historien. Se och hör vilken sinnesjuk stämmning det är i Wells Fargo.
2. Det fantastiska slutet på matchen. Vid det här laget satt jag bara och njöt med ett flin på läpparna:
Vem kommer ihåg Kings idag? Det är sådana här möten som går till historien. Se och hör vilken sinnesjuk stämmning det är i Wells Fargo.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Sv: Re: NHL 12/13
Det här är en av dem sjukaste matcherna jag någonsin kollat på. Första perioden var en riktig jävla hockeyorgasm. Den hade seriöst allt. Det är när man kollar på sådana här matcher man inser varför man älskar hockey och NHL. Kings kan slänga sig i vägensensei skrev:Några klipp vi minns med varmt hjärta från det episka mötet mellan Pens och Flyers, match 3:

Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
NHL 12/13
Ägare som vill få ner lönekostnader sitter nu alltså och genom sina GMs skriver dyra och ibland långa kontrakt för att hinna med inom det befintliga CBAt?! Helt sjukt egentligen! Om några timmar bryter ju denna lockout ut!
2014-04-07, vad hände?
Nu är det klart. Det blev en lockout.
Vad händer med draften om lockouten blir hela säsongen?
Samma ordning som förra året? Slumpas det helt?
Samma ordning som förra året? Slumpas det helt?