Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Rädda Otto T-Shirten!
Sv: Rädda Otto T-Shirten!
Precis, Borås here I Come!
Rött för blodet genom hjärta och ven,
Gult för solens värmande sken,
Blått för himmel, regn och hav,
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
-
Metal Machine
Re: Rädda Otto T-Shirten!
Gillar också tröjan, men har definitivt inte ekonomin för att köpa en i dagsläget. Lycka till i fortsättningen!
Borde man inte kunna sälja tröjorna i samband med DIFmatcher eller är detta inte okej tro?
För all del även på bortmatcherna då.
-
Metal Machine
Känns väl iofs som att vi redan vill ha Otto på isen vid det laget, så nja. Men bra tanke annars. Eller menar du i fotbollen, kanske?Kall-El skrev:Borde man inte kunna sälja tröjorna i samband med DIFmatcher eller är detta inte okej tro?
1) är tröjorna klara?
2 när skickas dom?
3) leveranstid och när får man bekräftelsen?
2 när skickas dom?
En dryg månad kvar till European Trophy. Om insamlingen fortfarande är aktuell då är det ett optimalt tillfälle.Metal Machine skrev:Känns väl iofs som att vi redan vill ha Otto på isen vid det laget, så nja. Men bra tanke annars. Eller menar du i fotbollen, kanske?Kall-El skrev:Borde man inte kunna sälja tröjorna i samband med DIFmatcher eller är detta inte okej tro?
Sv: Re: Rädda Otto T-Shirten!
Tröjorna är klara, jag får leverans idag eller imorgon, bekräftelsen när betalningen nått mig och jag har skickat tröjan.Jimpen skrev:1) är tröjorna klara?
2 när skickas dom?
Rött för blodet genom hjärta och ven,
Re: Sv: Re: Rädda Otto T-Shirten!
Oavsett vad man tycker om insamlingen/tröjorna så är det sjukt bra jobbat!cCat skrev:Tröjorna är klara, jag får leverans idag eller imorgon, bekräftelsen när betalningen nått mig och jag har skickat tröjan.Jimpen skrev:1) är tröjorna klara?
2 när skickas dom?
Lycka är att vara djurgårdare
- mannge
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Otto vill ha svar (ifrån Djurgården) i slutet av månaden. Så då tror jag dessvärre att det inte är så stor mening då han gjort sitt beslut tills ET och förhoppningsvis spelar matchen.FredrikH skrev:En dryg månad kvar till European Trophy. Om insamlingen fortfarande är aktuell då är det ett optimalt tillfälle.
Blue Brigade A11
nja jag hade nog tänkt mig fotbollen då faktiskt...Metal Machine skrev:Känns väl iofs som att vi redan vill ha Otto på isen vid det laget, så nja. Men bra tanke annars. Eller menar du i fotbollen, kanske?Kall-El skrev:Borde man inte kunna sälja tröjorna i samband med DIFmatcher eller är detta inte okej tro?
-
KYLERKYLER
Hej,
Har mejlat om det finns tröjor kvar till försäljning. Jag kommer i så fall köpa minst en.
Har mejlat om det finns tröjor kvar till försäljning. Jag kommer i så fall köpa minst en.
Sv: Re: Rädda Otto T-Shirten!
Grymt!KYLERKYLER skrev:Hej,
Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
-
KYLERKYLER
För er som undrar fannns det c:a 85 tröjor kvar. En mindre nu. Om allt fungerar som det skall med leverenser odyl. kommer jag säkerligen signa upp ytterligare tvåKYLERKYLER skrev:Hej,
Nu har man lagt in en beställning