Kristofer Ottosson-Insamling

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
nevyn
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Summering insamlade pengar till Ottosson!

Inlägg av nevyn »

Jonas1891 skrev:Var är Jenny? Det vore fint med en uppdatering på hur mycket vi har fått in på kontot!

Det bör ju vara över 300.000 iaf.
Fick mail av henne tidigare idag om en annan fråga. Tydligen har hon också semester. Stackarn får gå in och jobba ändå!

E: ev kan det dröja till söndag, då hon meddelade att hon hade tillgång till medlemsuppgifter först då.
Användarvisningsbild
Andy
Säsongskort: Ja

Re: Kristofer Ottosson-Insamling

Inlägg av Andy »

Äppelmos skrev:
Andy skrev:Efterlysning: kampanjen är i stort behov av någon som kan och vill göra ledladdningsbara flyers och/eller affischer.

Texterna som nu ligger ute på hemsidan kan användas och klippas i om det behövs.

Tanken är att ta fram ett schysst material som alla kan ladda ner och använda fritt för att få lite fart på insamlingen. Sedan kan alla som vill dela ut flyers tex på Stadion.

Glöm inte att vi är en verklig gräsrotsrörelse utan stöd från stora, starka supportergrupperingar. Allt vi uppnått och allt vi kommer att uppnå beror enbart på att individer tagit egna initiativ och jobbat på mot ett gemensamt mål.

Med ett schysst material som alla kan hjälpa till att sprida tar vi ytterligare ett viktigt steg (med er hjälp) mot 2 miljoner SEK till Djurgårdens spelarbudget.

Vem kan? Vem vill?

Skicka PM eller kontakta någon av oss på annat sätt!
Snabbt Utdrag:
http://koppentertainment.com/otto/raddaotto.jpg

Är inget proffs men ändå :)
Är det nått att köra vidare på eller skrota och börja om?
skitsnyggt!

Lägger du in adressen till hemsidan samt kontnummret så har vi vår affisch!

Kan du fixa en flyer med samma design, men lägga in delar av texten från hemsidan vore det grymt. Maila originalen till raddaottto@gmail.com

Underbart med ännu mer engagemang och fler som vill hjälpa till!

tack äppelmos!
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Användarvisningsbild
Andy

Inlägg av Andy »

nevyn skrev:
Jonas1891 skrev:Var är Jenny? Det vore fint med en uppdatering på hur mycket vi har fått in på kontot!

Det bör ju vara över 300.000 iaf.
Fick mail av henne tidigare idag om en annan fråga. Tydligen har hon också semester. Stackarn får gå in och jobba ändå!

E: ev kan det dröja till söndag, då hon meddelade att hon hade tillgång till medlemsuppgifter först då.
Härligt att kansliet också får hugga i på grund av kampanjen :-)
Äppelmos

Inlägg av Äppelmos »

Andy skrev:
Äppelmos skrev:
Andy skrev:Efterlysning: kampanjen är i stort behov av någon som kan och vill göra ledladdningsbara flyers och/eller affischer.

Texterna som nu ligger ute på hemsidan kan användas och klippas i om det behövs.

Tanken är att ta fram ett schysst material som alla kan ladda ner och använda fritt för att få lite fart på insamlingen. Sedan kan alla som vill dela ut flyers tex på Stadion.

Glöm inte att vi är en verklig gräsrotsrörelse utan stöd från stora, starka supportergrupperingar. Allt vi uppnått och allt vi kommer att uppnå beror enbart på att individer tagit egna initiativ och jobbat på mot ett gemensamt mål.

Med ett schysst material som alla kan hjälpa till att sprida tar vi ytterligare ett viktigt steg (med er hjälp) mot 2 miljoner SEK till Djurgårdens spelarbudget.

Vem kan? Vem vill?

Skicka PM eller kontakta någon av oss på annat sätt!
Snabbt Utdrag:
http://koppentertainment.com/otto/raddaotto.jpg

Är inget proffs men ändå :)
Är det nått att köra vidare på eller skrota och börja om?
skitsnyggt!

Lägger du in adressen till hemsidan samt kontnummret så har vi vår affisch!

Kan du fixa en flyer med samma design, men lägga in delar av texten från hemsidan vore det grymt. Maila originalen till raddaottto@gmail.com

Underbart med ännu mer engagemang och fler som vill hjälpa till!

tack äppelmos!
Absolut fixar det på än gång när jag kommer hem i kväll!
Användarvisningsbild
Rojk

Inlägg av Rojk »

Äppelmos: Snyggt! Kan du lägga in webbadressen och/eller bankgiro också, så att folk vet hur de går till väga?
It's easier to be an asshole to words than to people
Jenny Silfverstrand
Djurgården Hockey
Kontakt:

Sv: Summering insamlade pengar till Ottosson!

Inlägg av Jenny Silfverstrand »

Nu har vi kontakt med kontot och just nu finns där 317 000 kr.

Nästa uppdatering blir efter helgen.

Ha det bra tills dess!

Skickat från min HTC Vision via Tapatalk 2
Äppelmos

Inlägg av Äppelmos »

Rojk skrev:Äppelmos: Snyggt! Kan du lägga in webbadressen och/eller bankgiro också, så att folk vet hur de går till väga?
Så dära?
http://koppentertainment.com/otto/raddaotto2.jpg

Drar iväg en stund nu, kommer hem senare ikväll :)
Longcat

Inlägg av Longcat »

Satte precis in 100 kr.
Användarvisningsbild
Andy

Inlägg av Andy »

Ska vi satsa på att med gemensamma krafter dra ihop 183.000 till under helgen så att vi kommer upp i 500.000?
Användarvisningsbild
Andy

Inlägg av Andy »

Äppelmos skrev:
Rojk skrev:Äppelmos: Snyggt! Kan du lägga in webbadressen och/eller bankgiro också, så att folk vet hur de går till väga?
Så dära?
http://koppentertainment.com/otto/raddaotto2.jpg

Drar iväg en stund nu, kommer hem senare ikväll :)
Grymt snyggt!

Maila ett original till raddaotto@gmail.com så ska vi se till att den kommer upp på hemsidan.

kan du ta tag i flyer med lite text från hemsidan också vore det grymt!

Tusen tack Äppelmos!

Ytterligare ett grymt bra exempel på hur vår gräsrotsrörelse sprider sig som röd, gul, blå ringar på vattnet helt utan stöd eller inblandening (ännu) från någon av de stora etablerade supportergrupperna.

Nu återstår det bara att se vem som blir först med att trycka upp ett par tusen ex av flyern och dra ihop en flygbladsutdelning utanför Stadion. Någon frivillig?
Mitt-i-klacken 1983

Inlägg av Mitt-i-klacken 1983 »

Skriver inte så mycket här längre men läser dagligen. Jag pyntade 500 direkt när kontot kom upp och jag är så otroligt stolt Djurgårdare just nu. Det här är att visa hjärta och jag länkade genast klippet från Raus på min fejja. För även om man inte kan ge kontanter så ger man det man kan och allt är lika viktigt :) 317 papp...det är helt fantastiskt!!! Mot Almtuna 13/9 är det lapp på luckan. Sanna mina ord 8)
Användarvisningsbild
Lucky Luke

Inlägg av Lucky Luke »

Andy skrev:Ska vi satsa på att med gemensamma krafter dra ihop 183.000 till under helgen så att vi kommer upp i 500.000?
Tycker jag absolut. Bidrar med ytterligare 2000 kr. Lika kul att lätta på lädret den här gången också! :D
Användarvisningsbild
Andy

Inlägg av Andy »

Mitt-i-klacken 1983 skrev:Skriver inte så mycket här längre men läser dagligen. Jag pyntade 500 direkt när kontot kom upp och jag är så otroligt stolt Djurgårdare just nu. Det här är att visa hjärta och jag länkade genast klippet från Raus på min fejja. För även om man inte kan ge kontanter så ger man det man kan och allt är lika viktigt :) 317 papp...det är helt fantastiskt!!! Mot Almtuna 13/9 är det lapp på luckan. Sanna mina ord 8)
Det är otroligt roligt att se hur detta sprider sig, hur engagerade alla är och hur mycket glädje och positiv energi som vi tillsamman skapat.

Oavsett vad som händer med Otto och hur vår insamling slutar - måste vi behålla glöden och den härliga känsla vi tillsammans skapat. Tillsammans har vi byggt något stort - synd bara att JK och andra fortfarande inte hängt på "all in" - men det gör bara att vi andra för jobba ännu hårdare och se till att leverera. Alltid oavsett - för evigt trogen!

Lyckliga Luke >>> Du är min nya idol!

Övriga Gör som Luke och skänk en slant till - kan ni inte skänka mer går det lika bra att sprida information vidare till alla ni känner samt lyfta oss i sociala medier och över hela nätet - det är en minst lika viktig insats. Alla kan göra något - och alla kan göra lite till. Tillsammans är vi starka - Djurgårdsfamiljen!
Användarvisningsbild
Ohddan

Inlägg av Ohddan »

Lucky Luke skrev:
Andy skrev:Ska vi satsa på att med gemensamma krafter dra ihop 183.000 till under helgen så att vi kommer upp i 500.000?
Tycker jag absolut. Bidrar med ytterligare 2000 kr. Lika kul att lätta på lädret den här gången också! :D

Du är en hjälte Luke! Får ta bända upp spargrisen här hemma och slänga in ytterligare bidrag, skäms ju när man ser vilka insatser ni gör här :D
Mitt-i-klacken 1983

Inlägg av Mitt-i-klacken 1983 »

@ Andy: Det här är Djurgårdsanda :) liksom Järnkaminernas dag som "bojkottades" och likt förbannat stod vi hela kurvan och vrålade och sjöng. Nu går vi ut stenhårt och sen ökar vi bara. Fan vad jag älskar detta!! Som på gamla goda tiden när vi kom till Hovet med toarullar som tifo hahahahaha :lol: Martin du är min hjälte som sparkade oss alla i arslet och började agera istället för att bara tycka och snacka. Du får en extra fin toarulle med sedlar på 8)
Skriv svar