Ja-ke den andre skrev:Grymt med en hemsida, jävligt bra jobbat!
Men varför finns inte bankgironumret på hemsidan?
300K redan alltså, helt underbart!
Allt är på G, jobbar fingrarna av mig
DIF_Soldier skrev:Bra att hemsidan är utförligare. Ni har säkert redan tänkt på det, men jag föreslår flikar i nästa uppdatering för att minska textflödet på förstasidan och öka tillgängligheten. Ni tänker säkert "JAA, vi ska!", men jag skriver det ändå ifall att.
Ja, men precis! Även lite mer grafiskt är på ingång, har en fundering på att lägga till "logotyper" på alla "storgivare", så de känner att de får ut publicitet!
Men somsagt, bara att sitta och uppdatera, jag slutar jobbet 12.45 imorgon, sen är det mer hårdnötning av sajten!
Kom med tips och kritik, bara bra!
Kanon! Det är alltid bra att dela in och banta ned. Ett förslag till är att ni under "Vad kan jag göra?" rubricerar de olika stegen:
1. BIDRA
(text)
2.DELA/ SPRID
(text)
Ja, ni fattar. Det skapar en bättre översikt. Grymt bra jobbat - lycka till!
Riktigt stilren hemsida, bra jobbat! Men som sagt, med lite mer flikar blir det nog lättare att navigera. Men förstår att det är otroligt mycket att göra. Fan vad grymt!
Asså, är det någon som vet hur mycket vi faktiskt måste komma upp i? Jag har sett några som sa runt 500 000 kronor, men är det någon som verkligen vet vilka siffror som gäller för att Ottosson ska stanna?
Svinbra hemsida! Härligt att målet är 2 000 000 alltså dubbelt så mkt som SSK samlade in. Och det är självklart att vi är mycket bättre än deras supportrar och vi är garanterat många fler!
2 miljoner är helt klart möjligt speciellt om fler välbeställda djurgårdare eller företag skänker pengar.
En liten sak bara, "toppsponsorerna" i förstainlägget verkar inte stämma. Eller så har du glömt mig. Skrev i första sidan att jag bidragit med 2000 kronor men jag är inte med.
haak skrev:Jobba lite på språket också. Bra innehåll men korta ner meningarna lite.
Skulle ge ett seriösare intryck!
Mycket bra annars!!!
Tack för feadback på texterna (som jag är skyldig till).
Jag kunde tyvärr inte prioritera dessa i går utan satsade på att skicka brev till ett antal individer jag tror kan bidra med lite större summor. Dessutom är det sjukt mycket annat att göra.
Texterna drog jag ihop sent i går kväll/i natt.
Måste ägna mig åt jobb och familj idag, men skall försöka se över texterna i kväll.
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
haak skrev:Jobba lite på språket också. Bra innehåll men korta ner meningarna lite.
Skulle ge ett seriösare intryck!
Mycket bra annars!!!
Tack för feadback på texterna (som jag är skyldig till).
Jag kunde tyvärr inte prioritera dessa i går utan satsade på att skicka brev till ett antal individer jag tror kan bidra med lite större summor. Dessutom är det sjukt mycket annat att göra.
Texterna drog jag ihop sent i går kväll/i natt.
Måste ägna mig åt jobb och familj idag, men skall försöka se över texterna i kväll.
God morgon alla sköna DIF supportrar! Ny dag - nya möjligheter. Skall vi tippa på 500.000 till kvällen?
Fick en tanke bara, är det någon som är haj på sökmotoroptimering? Skulle det inte kunna vara något? Tex om man googlar på Ottosson, Otto, Kristofer, hockey, insamling, fans etc, etc så kommer vår hemsida upp först. Som sagt, en tanke bara, jag är inte direkt nån IT virtuos precis, vet inte speciellt mycket om hur det fungerar. Men det finns det säkert många på forumet som vet...
Nu har jag satt in ytterligare 2000 plus 1000 från sonen, totalt 6000:-. Otto har ändå spelat i DIF halva min tid som säsongare och sedan grabben som tvååring var med på Globen första gången. Visserligen hade han #19 som favorit men jag tror Otto ursäktar.
Mailat ett antal personer samt länkat på FB och Twitter.
Borde bli så mycket att det räcker till förstärkningar under säsongen också.