Bäcker
-
- Kontakt:
-
Tänk på att Bäcker inte spelade så mycket i FBK förra säsongen. Jag tror att han kommer bli bättre nästa säsong om han blir kvar i Djurgården. Men denna säsongen är helt okej av Bäcker. Tänk på hur laget har spelat. Och
4+11=15 på 28 matcher är helt okej av Bäcker. Jag tycler att han ska vara kvar och gjort en godkänd säsong hittills.
4+11=15 på 28 matcher är helt okej av Bäcker. Jag tycler att han ska vara kvar och gjort en godkänd säsong hittills.
-
- Kontakt:
Han spelade inte alls mycket förra säsongen, men han var ordinarie fram tills dess, och det är inte sen -03 han egentligen gjort skäl för sin lön. I FBK. Men som sagt, kul att killen går bättre nu. För honom och för er.
"Så kom igen, så kom igen, så kom igen vårt lila..eh...svart-vit-guld-gröna lag!"
*S* Givetvis är det helt okej att gola till media när du tillsammans med resten av laget lovat dyrt och heligt att lösa problemen inom gruppen.Jojje skrev:En av anledningarna till att fbk frös ut bäcker var att det var han som "golade" till media om den dåliga stämmning som fanns/finns i fbk´s trupp.
Loob är av den bestämda åsikten att all skit ska döljas och ingen får kritisera honom eller någon i ledningen. Då åker man.
Sports dont build character, it reveals it