Kristofer Ottosson-Insamling

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
fillefilander
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Kristofer Ottosson-Insamling

Inlägg av fillefilander »

Fantastikt!!

Hoppas verkligen att vi kan behålla Otto nu, och hade önskat att den andra spelaren fått samma behandling, fallen är trots allt snarlika, men han fick bara en massa skit, tyvärr.

Nåja, man får glädjas åt att vi nu kan enas och förhoppningsvis behålla Otto, en grym tillgång i Allsvenskan så klart!
Gode

Inlägg av Gode »

Kall-El skrev:Måste säga att jag gillar tanken med en T-shirt.

Dock skall man sätta priset till 627 kronor vill jag ju kraftigt rekommendera att T-shirten produceras i väldigt bra kvalité samt att den blir riktigt snyggt designad.

Görs det på rätt sätt tror jag det kan bli en storsäljare.
o andra sidan ska man inte dra till med för dyra tillverkningskostnader heller. Ju bättre kvalité desto dyrare blir den att tillverka, och då blir det ju mindre pengar till insamlingen tyvärr.

Tycker det är bra med en separat tråd för hur mycket folk slänger in på kontot, det gör iaf mig mer taggad på att lägga in mer pengar än om det kommer typ 14 inlägg om JK är dumma eller snälla mellan. Det förutsätter ju dock att folk kan hålla sig borta från "småprat" i den andra tråden.

Grymt jobbat Martin med medhjälpare!
Kall-El

Inlägg av Kall-El »

Gode

Självfallet är det så, men sätter du ett pris på över 700 kronor måste tröjan hålla kvalité då det är en t-shirt vi pratar om.

Dessutom kan man ju hoppas att tryckeri och t-shirt-producent kan tänka sig att vara med och hjälpa till för att möjliggöra för en större vinst.
Gode

Inlägg av Gode »

Kall-El skrev:Gode

Självfallet är det så, men sätter du ett pris på över 700 kronor måste tröjan hålla kvalité då det är en t-shirt vi pratar om.

Dessutom kan man ju hoppas att tryckeri och t-shirt-producent kan tänka sig att vara med och hjälpa till för att möjliggöra för en större vinst.
Jo visst, fast det beror ju också lite på vilka tröjan riktar sig mot. Som jag förstod det så skulle den vara riktad mot bidragsgivare, vilka uppenbart är kända för att lätta på lädret för insamlingens skull. I sådana fall behöver kvalitén inte vara lika bra eftersom vi ändå vill bidra med pengar och då ser i alla fall jag tröjan mer som en symbolisk grej. Det hade givetvis varit skillnad om det varit en allmän tröjförsäljning, då hade kvalitén behövt vara jävligt bra för att den ska vara värd 700 kr.

Jo visst, om man lyckas hitta en vänlig djurgårdare som vill hjälpa till så kan man ju satsa på det bästa av det bästa i tröjväg. Annars kan står jag fast vid min åsikt. (här hinner jag inte svara vettigare för jag måste rusa)
macin
Säsongskort: Ja

Inlägg av macin »

300 insatt. Blir ev. mer om vi kommer närmare det okända målet. Skål för Djurgårn skare va!
Igor Larionov

Re: Summering insamlade pengar till Ottosson!

Inlägg av Igor Larionov »

200 kr från min sida.
Användarvisningsbild
mallavich

Inlägg av mallavich »

Drog nyss in en femtiolapp, tyvärr allt jag kan undvara just nu.
Mash

Inlägg av Mash »

mallavich skrev:Drog nyss in en femtiolapp, tyvärr allt jag kan undvara just nu.
Bättre än noll kronor! Spelar ingen roll vad du bidrar med i min syn... Vill du ha Otto kvar så bidrar du.

Oerhört bra med 130,000 vid 15:30.. Fortsätter vi i denna takt dubblar vi SSKs insamling.
Sahliano

Inlägg av Sahliano »

300:- insatt
Användarvisningsbild
hammarn

Inlägg av hammarn »

100:- insatt
macin

Inlägg av macin »

300 insatt.
JK Haninge

Inlägg av JK Haninge »

Som ny på detta forum blir det mitt första inlägg! :D

Om alla DIF:are i hela sverige sätter in 200 kr vardera så kan vi värva Otto + Crosby!!
Hoppas nu inte att Otto får prestations ångest nu bara :lol:

kommer att sätta in ett par 100 ringar imorgon

//JK Haninge
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

JK Haninge skrev:kommer att sätta in ett par 100 ringar imorgon
Oj jävlar, det var generöst! Vad är det för ringar? Guld eller silver? Skänker du några hundra guldringar så kommer Otto nog skriva på inom kort, dom är värda en hel del styck! :wink:
gurra

Inlägg av gurra »

Salas skrev:
Oj jävlar, det var generöst! Vad är det för ringar? Guld eller silver? Skänker du några hundra guldringar så kommer Otto nog skriva på inom kort, dom är värda en hel del styck! :wink:
Jag tror han mena "hundringar" :)

Grymt. Som sagt. Om ALLA sätter in ett par hundringar så skulle det bli en fet kassa. Ingen får tänka "min hundring gör ingen skillnad".

Det borde bli måttot: "Din hundring GÖR skillnad"
Magnutz

Sv: Re: Summering insamlade pengar till Ottosson!

Inlägg av Magnutz »

gurra skrev:
Salas skrev:
Jag tror han mena "hundringar" :)

Grymt. Som sagt. Om ALLA sätter in ett par hundringar så skulle det bli en fet kassa. Ingen får tänka "min hundring gör ingen skillnad".

Det borde bli måttot: "Din hundring GÖR skillnad"
Det är inne att ge en Linné. Eller två!

Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Skriv svar