Kristofer Ottosson-Insamling
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Kristofer Ottosson-Insamling
Skulle behöva komma upp på facebook också. Då lär det nog trilla in en hel del mer pengar.
Avskaffa tre mot tre.
Re: Summering insamlade pengar till Ottosson!
Räknat alla som sagt att dem satt in i den andra tråden om otto oxåMash skrev:27,720 är vi uppe i enligt min räkning.
30,000 efter 12 timmar, fortsätter vi i denna takt förnyas hans kontrakt innan Juli är slut!

- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
500 kr på ingång till kontot
Hoppas verkligen detta går vägen
Hoppas verkligen detta går vägen
Fick in lite extra pengar idag av farsan, så 500 kr till hamnade till Otto
- Yellowhand
Här gör vi uppoffringar för att Djurgården skall ha ett så bra lag som möjligt samtidigt som våra "bröder" eldar pengar på stadion. Saknar dom koppling mellan höger och vänster hjärnhalva eller vad är problemet. Med sådana "vänner" behöver man inga fiender! Är det nån som tror att sånt drängbeteende kommer hjälpa oss att få ihop pengar???
Mattebo for president!
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Men snälla nån...Yellowhand skrev:Här gör vi uppoffringar för att Djurgården skall ha ett så bra lag som möjligt samtidigt som våra "bröder" eldar pengar på stadion. Saknar dom koppling mellan höger och vänster hjärnhalva eller vad är problemet. Med sådana "vänner" behöver man inga fiender! Är det nån som tror att sånt drängbeteende kommer hjälpa oss att få ihop pengar???
DIF!
Sv: Re: Kristofer Ottosson-Insamling
Vad?Yellowhand skrev:Här gör vi uppoffringar för att Djurgården skall ha ett så bra lag som möjligt samtidigt som våra "bröder" eldar pengar på stadion. Saknar dom koppling mellan höger och vänster hjärnhalva eller vad är problemet. Med sådana "vänner" behöver man inga fiender! Är det nån som tror att sånt drängbeteende kommer hjälpa oss att få ihop pengar???
Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Yellowhand
Straffet kommer troligen bli en match utan publik vilket betyder drygt en miljon i förorade intäkter för fotbollen. Hade det inte varit bättre att lägga de pengarna på spelare. Det är samma kassa vi pratar om!
Mattebo for president!
Tror du att DIF Hockey och DIF Fotboll delar intäkter och utgifter?!Yellowhand skrev:Straffet kommer troligen bli en match utan publik vilket betyder drygt en miljon i förorade intäkter för fotbollen. Hade det inte varit bättre att lägga de pengarna på spelare. Det är samma kassa vi pratar om!
Förde in alla namn samt summa i ett Excel-ark när jag inte hade bättre för mig.
33620 på de 64 givarna som skrivit här.
Senast redigerad av Mattebo den 2012-07-04 01:15:18, redigerad totalt 1 gånger.
En tusing insatt från mig 

1000kr insatt från mig 

- Yellowhand
Nej det tror jag inte men för mig är Djurgården Djurgården som för de flesta människor men du kanske håller på något annat lag i fotboll. Negativ publicitet är inget vi behöver just nu. Jag fortsätter gärna på en annan tråd men jag är Djurgårdare oavsett vilken sport det gäller och jag kommer stötta Otto så långt det går!
Mattebo for president!
- Andy
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Härligt initiativ Mattebo! Underbart med engagemang!Mattebo skrev:Förde in alla namn samt summa i ett Excel-ark när jag inte hade bättre för mig.
Jag tror att en absolut majoritet av gåvorna aldrig kommer att registrera här. Så här i början när det är vi aktiva forummedlemmar som skriver så är det en annan sak, men när allt rullar på kommer det nog mest bli anonyma bidrag på kontot.
Är det inte fantastiskt att vi kunnat dra in över 30.000 en eftermiddag mitt i sommaren bara här på forumet? Förstår ni då vad vi kan åstadkomma på ett par månader om vi kommet ut ordentligt?
Hjälp nu till att hålla trycket uppe!
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
200 pix från mig. Många bäckar små gör en stor å.