Är vi hälften så bra som SSK - eller är vi dubbelt så bra som SSK?mb81 skrev:Om ssk kan skramla ihop en mille borde väl vi klara hälften utan problem iaf!Jonas1891 skrev:"-Det stöd och den uppslutningen som våra fans och sponsorer visat SSK genom Fansens Lirar-insamlingen är otroligt. Sedan Fansens-insamling startade i början av oktober har den sammanlagt gett över en miljon kronor från fans och sponsorer, varav den största andelen från privatpersoner. Detta stöd för SSK är helt fantastiskt och såvitt vi vet är omfattningen på insamlingen unik och saknar motstycke, säger Maria Andark, klubbdirektör i Södertälje Sportklubb."
SSK lyckades dra in över en miljon! Hoppas vi lyckas slå det!
http://www.sodertaljesk.se/2005_news.asp?NPK=4548
Kristofer Ottosson-Insamling
- Andy
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Kristofer Ottosson-Insamling
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Såklartdubbelt men hälften skulle räcka till det som behövs för stunden! Sen vet jag inte hur länge ssk höll på och hur deras insamling fungerade.Andy skrev:Är vi hälften så bra som SSK - eller är vi dubbelt så bra som SSK?mb81 skrev:Om ssk kan skramla ihop en mille borde väl vi klara hälften utan problem iaf!Jonas1891 skrev:"-Det stöd och den uppslutningen som våra fans och sponsorer visat SSK genom Fansens Lirar-insamlingen är otroligt. Sedan Fansens-insamling startade i början av oktober har den sammanlagt gett över en miljon kronor från fans och sponsorer, varav den största andelen från privatpersoner. Detta stöd för SSK är helt fantastiskt och såvitt vi vet är omfattningen på insamlingen unik och saknar motstycke, säger Maria Andark, klubbdirektör i Södertälje Sportklubb."
SSK lyckades dra in över en miljon! Hoppas vi lyckas slå det!
http://www.sodertaljesk.se/2005_news.asp?NPK=4548
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
Re: Summering insamlade pengar till Ottosson!
900 kronor från Tessan på väg in till kontot.
Vore konstigt om inte våra sponsorer, aktieägare och företagare runt klubben slantar upp till insamlingen också.
Familjemedlemsskap i fotboll och hockey, ständig medlem i hockeyn till hösten, handlar med DIF Mastercard, sponsrar DIF fotbolls nya inomhusanläggning, säsongskort på sektion F och Aktiv Sittplats, månadsgivare via DIF-selman och nu - bidrar till värvning av spelare - förhoppningsvis Otto! *stolt blårand*
Rött för blodet genom hjärta och ven
Gult för solens värmande sken
Blått för himmel, regn och hav
Stockholms stolthet - vårat lag
Vore konstigt om inte våra sponsorer, aktieägare och företagare runt klubben slantar upp till insamlingen också.
Familjemedlemsskap i fotboll och hockey, ständig medlem i hockeyn till hösten, handlar med DIF Mastercard, sponsrar DIF fotbolls nya inomhusanläggning, säsongskort på sektion F och Aktiv Sittplats, månadsgivare via DIF-selman och nu - bidrar till värvning av spelare - förhoppningsvis Otto! *stolt blårand*
Rött för blodet genom hjärta och ven
Gult för solens värmande sken
Blått för himmel, regn och hav
Stockholms stolthet - vårat lag
-
200:- Insatt
Du menar väl 45 Selmor?Tessan skrev:900 på väg från mig!

27,720 är vi uppe i enligt min räkning.
30,000 efter 12 timmar, fortsätter vi i denna takt förnyas hans kontrakt innan Juli är slut!
30,000 efter 12 timmar, fortsätter vi i denna takt förnyas hans kontrakt innan Juli är slut!
Enbart vad som redovisats på forumet, vilket är jäkligt bra! Visserligen har jag inte hunnit skicka in mina pengar än, gör det i morgonMash skrev:27,720 är vi uppe i enligt min räkning.

-
dutti: 200kr
Lever fortfarande på senaste CSN och lite skattepengar, förhoppningsvis blir det en slant till när första sommarlönen kommer i juli.. Så länge hyran grejjas är det ju lugnt! Makaroner o köttbullar gör sig bra i matlådor.
Lever fortfarande på senaste CSN och lite skattepengar, förhoppningsvis blir det en slant till när första sommarlönen kommer i juli.. Så länge hyran grejjas är det ju lugnt! Makaroner o köttbullar gör sig bra i matlådor.
Du är med oss överallt, Stefan.
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
Bra där, Jonas - 45 selmor är mitt bidrag denna gång!Jonas1891 skrev:Du menar väl 45 Selmor?Tessan skrev:900 på väg från mig!

Summering insamlade pengar till Ottosson!
300 kr här.
200 insatta, mer kommer!
Jag har skrivit på för Djurgården och jag vill att Otto gör likaså!
1500kr cirkulerar i cyberspace just nu för att landa imorgon.
Vill tacka er alla i Djurgårdsfamiljen och extra tack till cCat för ditt arbete.
Ses i klacken i höst med Otto på isen!
1500kr cirkulerar i cyberspace just nu för att landa imorgon.
Vill tacka er alla i Djurgårdsfamiljen och extra tack till cCat för ditt arbete.
Ses i klacken i höst med Otto på isen!