Kristofer Ottosson-Insamling
Re: Summering insamlade pengar till Ottosson!
Dubblade upp min insättning på 500 som går iväg imorgon till ytterligare en 500ing som går iväg den 26:e direkt efter lön 

350 spänn från mig
Re: Kristofer Ottosson-Insamling
Sprid ordet så mycket som möjligt! Fick precis Anders Timell att retweeta till sina 58k följare! Bara att ligga på personer med Djurgårdsanknytning. Det är jävligt bra publicitet!
Satte tyvärr bara in 200 då vissa andra saker har tiggt pengar denna månad. Men om detta fortgår så åker en del av barnbidraget (20:e) in samt en del av nästa lön (25:e) in.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
200 här.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
500 spänn åker in redan ikväll, och hädanefter så kommer eventuella spelvinster att gå in oavkortat på Otto-kontot.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Vore lite kul om du vann 125 miljoner på lottoEdin skrev:500 spänn åker in redan ikväll, och hädanefter så kommer eventuella spelvinster att gå in oavkortat på Otto-kontot.

Senast redigerad av tomten den 2012-07-03 18:31:42, redigerad totalt 1 gånger.
Skrev en artikel om det på vår Djurgården hockey-sida på SvenskaFans. Hoppas de lyfter den till framsidan nu bara.
Studenten: 500
Re: Sv: Summering insamlade pengar till Ottosson!
cCat skrev:lefflan, skulle tippa på 50-60..
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Som det fattas varje månad?
Kanske är lite svårt men.. Kan man inte göra typ någon from av sluta snusa/röka grej?
Man vet ju själv hur mycket man slänger iväg på det varje år. Det är ju iaf runt 7-8000.
Finns så mycket som skulle gå att göra.
Försöker få upp länken på ökända Existenz.se (varning: möjligtvis starkt innehåll för besökare) för att sprida länken ytterligare. Redan slängt upp den på facebook och länkat till polarna.
Håll Otto kvar i DIF!
Håll Otto kvar i DIF!
Stentuff skrev:Försöker få upp länken på ökända Existenz.se (varning: möjligtvis starkt innehåll för besökare) för att sprida länken ytterligare. Redan slängt upp den på facebook och länkat till polarna.
Håll Otto kvar i DIF!
Vad är det för länk man ska skicka runt?
Finns det ingen som är bra på att skapa virus? så det poppar upp överallt hela tiden?

- John Terry
- Djurgården Hockey
Slutar sura? Du har helt missat målet. Det JK försöker få till är att alla kan gå och kolla på Hockey utan att riskera övergrepp. Människors säkerhet är hur man än vrider och vänder på det viktigare än ett direkt återtåg till ES. Så tycker iaf jag.DIF_Soldier skrev:JK framstår mer och mer som ett gäng deghögar. Dags att avskaffa skiten om de inte slutar sura.
Jonas1891-->DIF 300kr.
En tusenlapp överförd!