Ta med en burk och skramla? Allvarligt, alltså?kaminor skrev:Sätter in en slant ikväll efter jobbet.
Finns det nån möjlighet att det blir en insamling på kvällens fotbollsmatch?
Kristofer Ottosson-Insamling
Re: Kristofer Ottosson-Insamling
Rött för blodet genom hjärta och ven,
Gult för solens värmande sken,
Blått för himmel, regn och hav,
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
Re: Summering insamlade pengar till Ottosson!
Ohddan - 500 spänn
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Skulle vara intressant att veta hur mycket som behöver komma in för att få det att gå ihop
- Lucky Luke
Nyheten om Otto börjar nu nå ut i bloggvärlden. Hittade just denna kommentar på MrMadhawk.
http://mrmadhawk.se/
http://mrmadhawk.se/
Sv: Re: Kristofer Ottosson-Insamling
Borde JK göra och sen sätta in allt på dirren. Enda rätta om de är en supporterförening värd namnet. Nu behövs insatsen, på riktigt.cCat skrev:Ta med en burk och skramla? Allvarligt, alltså?kaminor skrev:Sätter in en slant ikväll efter jobbet.
Finns det nån möjlighet att det blir en insamling på kvällens fotbollsmatch?
Nu kan en insamling göra underverk. Och JK få ordentligt med cred. Vore jag beslutande där skulle det ut hinkar i drivor ikväll.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Yellowhand
240:- spänn från mig, kan bli mer det behövs!
Mattebo for president!
Sv: Re: Summering insamlade pengar till Ottosson!
Frågade Otto. Han vet inte. DIF Hockey borde ge hints om vad som krävs så vi har något att satsa mot.VäsbyMental skrev:Skulle vara intressant att veta hur mycket som behöver komma in för att få det att gå ihop
Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Sv: Re: Summering insamlade pengar till Ottosson!
Challe har ju sagt 500k?Magnutz skrev:Frågade Otto. Han vet inte. DIF Hockey borde ge hints om vad som krävs så vi har något att satsa mot.VäsbyMental skrev:Skulle vara intressant att veta hur mycket som behöver komma in för att få det att gå ihop
Expert.
400 kr insatta! Vi fixar det här!
Re: Sv: Re: Summering insamlade pengar till Ottosson!
Ah där ser man! Jag är på tårna idag.SirDIFalot skrev:Challe har ju sagt 500k?Magnutz skrev:Frågade Otto. Han vet inte. DIF Hockey borde ge hints om vad som krävs så vi har något att satsa mot.VäsbyMental skrev:Skulle vara intressant att veta hur mycket som behöver komma in för att få det att gå ihop
Har satt en matcharrangör hos fotbollen på att undersöka möjligheterna att tillämpa insamling redan på matchen ikväll! Hoppas hoppas..
Rött för blodet genom hjärta och ven,
Jag skickar in mitt bidrag senare ikväll när jag har möjlighet till det.
Jag är inte arg, och inte besviken.
- Andy
- Säsongskort: Ja
Var håller JK hus?
De behövs mer än någonsin just nu samtidigt som det är kul att se vilket tryck det är runt hockeyn just nu trots att JK är helt frånvarande. Jag har under alla de 30 år jag följt laget aldrig varit med om maken. Engagemanget är helt fantastiskt!
Jag hoppas och önskar att också Järnkaminerna vill vara med och ta oss tillbaks till eliten. Just nu och ända sedan vi åkte ut har de tyvärr varit lika tysta som vår lagkapten Marcus Nilsson.
Nu behövs alla goda krafter mer än någonsin. I nöden prövas vännen!
De behövs mer än någonsin just nu samtidigt som det är kul att se vilket tryck det är runt hockeyn just nu trots att JK är helt frånvarande. Jag har under alla de 30 år jag följt laget aldrig varit med om maken. Engagemanget är helt fantastiskt!
Jag hoppas och önskar att också Järnkaminerna vill vara med och ta oss tillbaks till eliten. Just nu och ända sedan vi åkte ut har de tyvärr varit lika tysta som vår lagkapten Marcus Nilsson.
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
- DIF_Soldier
Det råder delade meningar om huruvida JK är en supporterförening som brinner mest för fotbollen eller inte. Några håller med, men jag tror att de flesta inte förstår kritiken alls.Andy skrev:Var håller JK hus?
Om tvivlarna har rätt eller inte får vi facit på nu. Om JK inte hakar på det här tåget med Otto tänker jag seriöst bränna upp min JK-tröja och flagga.
Säg den glädje som varar