Kristofer Ottosson-Insamling
Sv: Kristofer Ottosson-Insamling
Grillar den i stekpannan också..
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Rött för blodet genom hjärta och ven,
Gult för solens värmande sken,
Blått för himmel, regn och hav,
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
Gult för solens värmande sken,
Blått för himmel, regn och hav,
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Sv: Kristofer Ottosson-Insamling
Ja, och inga lyxigheter som bröd eller ketchup till.cCat skrev:Grillar den i stekpannan också..
Expert.
Re: Sv: Kristofer Ottosson-Insamling
Och ölen får vänta tills septemberSirDIFalot skrev:Ja, och inga lyxigheter som bröd eller ketchup till.cCat skrev:Grillar den i stekpannan också..

Re: Kristofer Ottosson-Insamling
Det där är en STOR uppoffring. Hoppas Otto uppskattar det. Grillen/stekpannan skäms över "korven" ovan:SirDIFalot skrev:Magnutz skrev:hehe.. grillar Euroshopper för Ottos skull!!!SirDIFalot skrev:Hoppas du skäms över vad du har på grillen om det inte är vanliga hot dogs om du bara degar en hundringMagnutz skrev:Jag kommer att skänka. Inte en miljon kanske, men minst 100kr. Semestertider råder så kassan är inte starkast just nu... Om insamlingen fortgår kan jag stöta till mer senare.
FÖR OTTO!

Jag gör vad jag kan, naturligtvis!

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Här letar jag mat! Allt för Ottos skull!

- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag håller nog med dig, men samtidigt så är det ett sätt att få folk att ge mer pengar om man vet att de "kommer till sin rätt" även om det inte skulle bli något med Otto..Sjöwall skrev:Jag tror att Otto kommer känna sig sjukt dum om han inte skriver på nu när vi startat en insamling.-daniel- skrev:Mycket bra.cCat skrev:Som skrivet tidigare i denna tråd så kommer insamlingen igång imorgon och info kommer ut på hemsidan.
Tycker det är oerhört viktigt att man också klargör vad pengarna skulle gå till ifall vi nu (mot förmodan?) inte skulle komma i mål med Otto-värvningen.
Den här tråden levererar i övrigt.

Upp till 500 kronor bör nog även jag som student kunna skramla ihop.
För Otto!

För Otto!
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Klart att Otto ska få ett litet bidrag av mig också. Några hundringar är jag helt klart beredd att offra, för vi måste tillbaka upp till ES igen.
Avskaffa tre mot tre.
Nu visar supportrarna på detta forum sitt finaste ansikte. Detta är vad som menas (bland andra saker) med uttrycket/talessättet "Alltid, oavsett, (för evigt). Så här är det att vara Djurgårdare. Jag hoppas fler inser detta nu. Detta är hjärta.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Vi som ska grilla korv for ottoson
- Lucky Luke
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Agree! Finns inget bättre än att vara Djurgårdare. Inte bara för laget utan även för alla härliga supportrar..Magnutz skrev:Nu visar supportrarna på detta forum sitt finaste ansikte. Detta är vad som menas (bland andra saker) med uttrycket/talessättet "Alltid, oavsett, (för evigt). Så här är det att vara Djurgårdare. Jag hoppas fler inser detta nu. Detta är hjärta.

Haha ja det vore ett evenemang det.. alla som vill bidra samlas och grillar euroshopper korv i en stor härlig gemenskap.
Ska givetvis bidra, finns inget annat alternativ.

Ska givetvis bidra, finns inget annat alternativ.
-
Slänger in en hundring också.
Kommer slänga in 100 kr per månad, men kör det i en omgång. 1200 bidrar jag med.
Avgå Jocke.