Jag tänker så att om typ difhockey kunde producera den och sen sälja den i webshopen kanske. Sen smälla in cashen som de går + på per tröja på kontot. Tror det skulle funka bra. Men du har rätt med att man vill slippa produktionskostnader och sådant. Kul grej bara.Daniel942 skrev:Alltså detta med att producera saker, visst jättebra. MEN bättre att endast skänka pengar så slipper man onödiga produktionskostnader.Challen skrev:En t- shirt med en bild på Otto samt en text: "Operation Otto" "Rädda Otto" eller liknande skulle nog sälja som bara fan, och alla pengar in på kontot. Skulle lätt köpa en sådan iallafall.
Det var bara en idé så ingen behöver bli arg
Edit: När kommer typ en blogg/facebook sida upp?
Kristofer Ottosson-Insamling
Re: Kristofer Ottosson-Insamling
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Fast tanken är inte dum, för en hel del vill säkert "ha något tillbaka" (förutom en Otto i laget, alltså)...många gillar inte tanken på att skänka pengar helt enkelt. Men visst, en insamling är det som har potential att dra in stora kulor medan t-shirts och dylikt nog endast skulle ge småpengar i sammanhanget.Daniel942 skrev:Alltså detta med att producera saker, visst jättebra. MEN bättre att endast skänka pengar så slipper man onödiga produktionskostnader.Challen skrev:En t- shirt med en bild på Otto samt en text: "Operation Otto" "Rädda Otto" eller liknande skulle nog sälja som bara fan, och alla pengar in på kontot. Skulle lätt köpa en sådan iallafall.
Just det där "ha något tillbaka" slog mig också. Sen är det väl också en sorts reklam för insamlingen. Sätt en text på ryggen "Ge ditt bidrag du också. www.vadfandenskaheta.se"-daniel- skrev:Fast tanken är inte dum, för en hel del vill säkert "ha något tillbaka" (förutom en Otto i laget, alltså)...många gillar inte tanken på att skänka pengar helt enkelt. Men visst, en insamling är det som har potential att dra in stora kulor medan t-shirts och dylikt nog endast skulle ge småpengar i sammanhanget.Daniel942 skrev:Alltså detta med att producera saker, visst jättebra. MEN bättre att endast skänka pengar så slipper man onödiga produktionskostnader.Challen skrev:En t- shirt med en bild på Otto samt en text: "Operation Otto" "Rädda Otto" eller liknande skulle nog sälja som bara fan, och alla pengar in på kontot. Skulle lätt köpa en sådan iallafall.
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Jag skänker definitivt en lusing så fort kontot kommer upp.
Otto lägger av. Så tråd kan låsas
Troll som utan källor eller något bara vill ställa till oreda. Bortse från denna nyskapade användare. Fortsätter användaren "Marc A" att trolla blir användaren bortplockad. //Mod.
Troll som utan källor eller något bara vill ställa till oreda. Bortse från denna nyskapade användare. Fortsätter användaren "Marc A" att trolla blir användaren bortplockad. //Mod.
Dafuq did I just read?Marc A skrev:Otto lägger av. Så tråd kan låsas

Källa?
Kommer på Helins skräp snart.Challen skrev:Dafuq did I just read?Marc A skrev:Otto lägger av. Så tråd kan låsas
Källa?
Ignorera. Användaren är nyskapad och högst troligt ett troll.Challen skrev:Dafuq did I just read?Marc A skrev:Otto lägger av. Så tråd kan låsas
Källa?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Marc A skrev:Otto lägger av. Så tråd kan låsas
Hur vet du att inte jag känner någon som jobbar på ab och håller på att lägga upp?
Nästa gång kan du väl iaf ha bevis på att jag skulle trolla? Eller nej föresten, gör inte de.
Är du fan.Magnutz skrev:Ignorera. Användaren är nyskapad och högst troligt ett troll.Challen skrev:Dafuq did I just read?Marc A skrev:Otto lägger av. Så tråd kan låsas
Källa?
Höj din nivå avsevärt. Om du bara är här för att provocera kommer ditt konto att avaktiveras. //Mod.
Då uppmanas du att vara mer detaljerad när du skriver här och ge en mer förtroendeingivande bild av dig själv. Att komma med nyskapad användare och kasta ut en one-liner om att Otto lägger av är troll-varning.100%.Marc A skrev:Marc A skrev:Otto lägger av. Så tråd kan låsas
Hur vet du att inte jag känner någon som jobbar på ab och håller på att lägga upp?
Nästa gång kan du väl iaf ha bevis på att jag skulle trolla? Eller nej föresten, gör inte de.
Sen ska det mycket mer till än något Aftonbladet skriver innan vi låser någon som helst tråd.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Sv: Kristofer Ottosson-Insamling
Plus att vi faktiskt har ganska goda källor som för tillfället menar motsatsen..
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Rött för blodet genom hjärta och ven,
Gult för solens värmande sken,
Blått för himmel, regn och hav,
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
Gult för solens värmande sken,
Blått för himmel, regn och hav,
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
Nu är du mest troligen bara ett troll men om du nu inte är det så tror jag att du har missat att förstå en liten detalj som bör förklaras för dig: Det är inte andra som ska "bevisa" att du har fel då du kommer med påståenden presenterade som oneliners. Det är du som ska redovisa källa som styrker påståendet.Marc A skrev:Marc A skrev:Otto lägger av. Så tråd kan låsas
Sörensen gör ett fantastiskt mål på egen hand då han trycker sig fram, dribblar av en leksing innan han sprätter upp pucken högt bakom Alsenfelt.
Bjurre?
Jag tror att Otto kommer att spela i DIF i slutändan jag tror verkligen att vi DIF fans kommer att vara bra på att dra in pengar.

Jag tror att Otto kommer att spela i DIF i slutändan jag tror verkligen att vi DIF fans kommer att vara bra på att dra in pengar.
Det var då ett väldigt tjat om Bjurre. Älskar ni killen eller vad är de frågan om?Jonas1891 skrev:Bjurre?![]()