Film- och bildtråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
XantE
Säsongskort: Ja

Film- och bildtråden

Inlägg av XantE »

SirDIFalot skrev:
Daniel942 skrev:

Semifinal 4 med Wesslaus monsterräddning.
Nästa match ut måste väl vara 0-2 till 3-2 på Hovet mot LHC? Vet att Ölvestads avgörande ligger uppe. Men var en grym sista period och förlängning.
semi 2 var det va?
Användarvisningsbild
Daniel942
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Film- och bildtråden

Inlägg av Daniel942 »

XantE skrev:
SirDIFalot skrev:
Daniel942 skrev:

Nästa match ut måste väl vara 0-2 till 3-2 på Hovet mot LHC? Vet att Ölvestads avgörande ligger uppe. Men var en grym sista period och förlängning.
semi 2 var det va?
DIF!
Användarvisningsbild
XantE

Film- och bildtråden

Inlägg av XantE »

Daniel942 skrev:
XantE skrev:
SirDIFalot skrev:
Daniel942 skrev:

semi 2 var det va?
Kom ihåg att denna match spelades på Påskafton. Herrejävlar asså vad jag vråla när jimpa satte den. Så jävla iskallt också och hela LHC lämnar isen på 10sek :D
Användarvisningsbild
JohanPez

Inlägg av JohanPez »

Här kommer ett litet tips för de vars fingrar kliar under semestern.

Jag hittade ett tjockt planhyvlat virke som jag fyllde med bly, sågade till, slipade, borrade hål
i mitten för och limmade fast en iPhone-laddare som målades och inom kort ska klarlackas.

Bild
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

JohanPez skrev:Här kommer ett litet tips för de vars fingrar kliar under semestern.

Jag hittade ett tjockt planhyvlat virke som jag fyllde med bly, sågade till, slipade, borrade hål
i mitten för och limmade fast en iPhone-laddare som målades och inom kort ska klarlackas.

Bild
Haha Coolt!
Expert.
Användarvisningsbild
Tessan
Medlem: Ja, ständig medlem

Film- och bildtråden

Inlägg av Tessan »

Vad ska du ha för att fixa en sådan till mig, Johan?!?
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Snälla, förknippa inte Djurgården Hockey - det vackraste som finns - med något så fantastiskt skräpaktigt som en iPhone. Får lite sura uppstötningar när jag ser det där. :mrgreen:

Skoj projekt i övrigt måste tilläggas...
Användarvisningsbild
JohanPez

Film- och bildtråden

Inlägg av JohanPez »

Tessan skrev:Vad ska du ha för att fixa en sådan till mig, Johan?!?
Det var sjukt jobbigt och tog lite mer än två dagar då jag bara hade icke eldrivna handverktyg så jag kommer inte göra om det men skaffar jag sticksåg och annat så kan jag höra av mig ;)
Användarvisningsbild
JohanPez

Film- och bildtråden

Inlägg av JohanPez »

-daniel- skrev:Snälla, förknippa inte Djurgården Hockey - det vackraste som finns - med något så fantastiskt skräpaktigt som en iPhone. Får lite sura uppstötningar när jag ser det där. :mrgreen:

iPhone är en riktigt bra telefon, man kanske inte personligen tilltalas av den om man är lite mer haxxor men sura uppstöningar, come on Daniel ;)
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

JohanPez skrev:
-daniel- skrev:Snälla, förknippa inte Djurgården Hockey - det vackraste som finns - med något så fantastiskt skräpaktigt som en iPhone. Får lite sura uppstötningar när jag ser det där. :mrgreen:

iPhone är en riktigt bra telefon, man kanske inte personligen tilltalas av den om man är lite mer haxxor men sura uppstöningar, come on Daniel ;)
Överdrev väl en smula kanske... ;)

Fast jag har alltid kört med devisen; en bra iPhone är en trasig iPhone.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Jag har aldrig haft eller testat någon telefon som är i närheten av att vara lika bra som en iPhone.
Expert.
Användarvisningsbild
seppuko
Kontakt:

Inlägg av seppuko »

-daniel- skrev:
JohanPez skrev:

Överdrev väl en smula kanske... ;)

Fast jag har alltid kört med devisen; en bra iPhone är en trasig iPhone.
Sitter själv på en Galaxy S2:a men funderar dagligen på att byta tillbaka till min gamla iPhone 4:a. Telefon-wise är väl S2:an modernare men en smartphone är en smartphone och utbudet i appar och annat är helt jäkla överlägset åt iPhone jämfört med android. Har meckat om S2:ans UI rejält och är riktigt nöjd med hur man kan göra sin telefon personlig, men till syvende och sist blir det bara ett skal då de enda apparna jag använder är twitter och tapatalk medans till iPhonen hade man massa spel och annat.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

SirDIFalot skrev:Jag har aldrig haft eller testat någon telefon som är i närheten av att vara lika bra som en iPhone.
Får jag gissa på att de andra lurarna du testat var i klass med den här:
Bild

:shock:
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Jag sover med iphonen i min hand. Jag tar med mig den på toaletten oavsett om jag ska göra ettan eller tvåan. Jag har den liggande utanför duschen när jag duschar och avbryter duschen om jag skulle få ett sms eller dylikt. Jag äter med den i ena handen, och har gaffeln i andra handen.

De är en grym telefon och alla plagiat från sämre företag som är hälften så billiga men "lika bra" enligt vissa är ju skitdåliga.
Expert.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

SirDIFalot skrev:Jag sover med iphonen i min hand. Jag tar med mig den på toaletten oavsett om jag ska göra ettan eller tvåan. Jag har den liggande utanför duschen när jag duschar och avbryter duschen om jag skulle få ett sms eller dylikt. Jag äter med den i ena handen, och har gaffeln i andra handen.

De är en grym telefon och alla plagiat från sämre företag som är hälften så billiga men "lika bra" enligt vissa är ju skitdåliga.
Jag är nog lika beroende av mina telefoner. Har 3 Android-lurar själv och en WP7 och har testat alla iPhones sen den första USA-varianten kom ut och jobbar dagligen med problemtelefoner på jobbet, 99% av fallen är det krånglande iPhones. Kan med lätthet säga att iPhone telefonen har en enda fördel - och det är antal appar. Sen hittar jag ingen mer. Ledsen alltså.

Sen irriterar jag mig på iPhones precis av samma anledning som jag lackar ur på samtliga Apple-produkter; man är förbannat låst och det fungerar väl om man inte har några krav på något utöver det standardiserade...

Nu är vi förbannat OT, ledsen för det alla. ;)
Skriv svar