Du ser inte vad löner har med lagbygget och Silly Season att göra? I så fall bör du inte vara på ett forum.Jimmie Åkesson skrev:Ser då inte vad löner har med själva silly att göra. Men utveckla gärna dina tankar.SirDIFalot skrev:Rätt oseriöst inlägg så visst ligger det i riskzonen...Jimmie Åkesson skrev:OK här kommer min 500 och en kebabpizzaSirDIFalot skrev:Ingen aning... En gissning? 50-60k någonting.
Om inte detta är ot så kan ju de tas bort.
Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygg
Expert.
- Jimmie Åkesson
Ni har diskuterat gissningar i ca 5 sidor nu. Eller jobbar alla i denna tråd på skatteverket och kollar deras löner?SirDIFalot skrev: Du ser inte vad löner har med lagbygget och Silly Season att göra? I så fall bör du inte vara på ett forum.
Ge oss Sverige tillbaka.
- SirDIFalot
Det är högst relevant för stunden. Acceptera det eller dra.Jimmie Åkesson skrev:Ni har diskuterat gissningar i ca 5 sidor nu. Eller jobbar alla i denna tråd på skatteverket och kollar deras löner?SirDIFalot skrev: Du ser inte vad löner har med lagbygget och Silly Season att göra? I så fall bör du inte vara på ett forum.
Expert.
- Jimmie Åkesson
Så åsiktsfrihet gäller inte här eller? Eller är de så att du sätter topic i tråden lite då och då?SirDIFalot skrev:Det är högst relevant för stunden. Acceptera det eller dra.Jimmie Åkesson skrev:Ni har diskuterat gissningar i ca 5 sidor nu. Eller jobbar alla i denna tråd på skatteverket och kollar deras löner?SirDIFalot skrev: Du ser inte vad löner har med lagbygget och Silly Season att göra? I så fall bör du inte vara på ett forum.
Ge oss Sverige tillbaka.
- SirDIFalot
Topic är trådens namn.Jimmie Åkesson skrev:Så åsiktsfrihet gäller inte här eller? Eller är de så att du sätter topic i tråden lite då och då?SirDIFalot skrev:Det är högst relevant för stunden. Acceptera det eller dra.Jimmie Åkesson skrev:Ni har diskuterat gissningar i ca 5 sidor nu. Eller jobbar alla i denna tråd på skatteverket och kollar deras löner?SirDIFalot skrev: Du ser inte vad löner har med lagbygget och Silly Season att göra? I så fall bör du inte vara på ett forum.
Och självklart får du inte säga eller skriva vad du vill vart du vill bara för att det finns något som heter yttrandefrihet.
Expert.
- Jimmie Åkesson
Skrev jag heller aldrig eller? Åsiktsfrihet och yttrandefrihet är två olika saker.SirDIFalot skrev:Topic är trådens namn.Jimmie Åkesson skrev:Så åsiktsfrihet gäller inte här eller? Eller är de så att du sätter topic i tråden lite då och då?SirDIFalot skrev:Det är högst relevant för stunden. Acceptera det eller dra.Jimmie Åkesson skrev:Ni har diskuterat gissningar i ca 5 sidor nu. Eller jobbar alla i denna tråd på skatteverket och kollar deras löner?SirDIFalot skrev: Du ser inte vad löner har med lagbygget och Silly Season att göra? I så fall bör du inte vara på ett forum.
Och självklart får du inte säga eller skriva vad du vill vart du vill bara för att det finns något som heter yttrandefrihet.
Men min bild av dig är att du är en Afa nisse.
Ge oss Sverige tillbaka.
- SirDIFalot
Min bild av dig är att du inte har någonting med DIF hockey att göra utan är bara här för att sprida politisk propaganda. Bara ditt nick och din signatur borde göra att du bannas från forumet eftersom du försöker sprida en politisk åsikt. Samt att du kommer med en extremt ifrågasättande och konfrontationssökande attityd.
Sedan att du inte skriver ett enda inlägg om DIF hockey är väl den största anledningen till att du inte borde vara här.
Sedan att du inte skriver ett enda inlägg om DIF hockey är väl den största anledningen till att du inte borde vara här.
Expert.
- Jimmie Åkesson
SirDIFalot skrev:Min bild av dig är att du inte har någonting med DIF hockey att göra utan är bara här för att sprida politisk propaganda. Bara ditt nick och din signatur borde göra att du bannas från forumet eftersom du försöker sprida en politisk åsikt. Samt att du kommer med en extremt ifrågasättande och konfrontationssökande attityd.
De gjorde jag ju? Men du tog bort det. Sen kan du ju gärna förklara hur man får ha nick efter en mördare? Och just den mördaren hade ju politik att göra. // Jimmie
Ge oss Sverige tillbaka.
- SirDIFalot
Alltså du måste ju bara vara Bjurre...? Finns ingen annan som kommer med så trötta meningslösa argument. Gråter som ett barn över vad alla andra barn gör som du tycker är mycket värre än vad du gör. Trots att du själv bryter mot regler i stort sett vartenda inlägg. Gör alla oss en tjänst och dra för evigt för du sänker nivån på forumet brutalt mycket på egen hand.Jimmie Åkesson skrev:SirDIFalot skrev:Min bild av dig är att du inte har någonting med DIF hockey att göra utan är bara här för att sprida politisk propaganda. Bara ditt nick och din signatur borde göra att du bannas från forumet eftersom du försöker sprida en politisk åsikt. Samt att du kommer med en extremt ifrågasättande och konfrontationssökande attityd.
De gjorde jag ju? Men du tog bort det. Sen kan du ju gärna förklara hur man får ha nick efter en mördare? Och just den mördaren hade ju politik att göra. // Jimmie
Expert.
- Jimmie Åkesson
Jasså och vad gör inte du då? Och vem är denna Bjurre som jag tydligen ska vara?SirDIFalot skrev:Alltså du måste ju bara vara Bjurre...? Finns ingen annan som kommer med så trötta meningslösa argument. Gråter som ett barn över vad alla andra barn gör som du tycker är mycket värre än vad du gör. Trots att du själv bryter mot regler i stort sett vartenda inlägg. Gör alla oss en tjänst och dra för evigt för du sänker nivån på forumet brutalt mycket på egen hand.Jimmie Åkesson skrev:SirDIFalot skrev:Min bild av dig är att du inte har någonting med DIF hockey att göra utan är bara här för att sprida politisk propaganda. Bara ditt nick och din signatur borde göra att du bannas från forumet eftersom du försöker sprida en politisk åsikt. Samt att du kommer med en extremt ifrågasättande och konfrontationssökande attityd.
Ge oss Sverige tillbaka.
- SirDIFalot
Ett "Men du då" argument. Trevligt. Lämna bara och kom inte tillbaka.Jimmie Åkesson skrev:Jasså och vad gör inte du då? Och vem är denna Bjurre som jag tydligen ska vara?SirDIFalot skrev:Alltså du måste ju bara vara Bjurre...? Finns ingen annan som kommer med så trötta meningslösa argument. Gråter som ett barn över vad alla andra barn gör som du tycker är mycket värre än vad du gör. Trots att du själv bryter mot regler i stort sett vartenda inlägg. Gör alla oss en tjänst och dra för evigt för du sänker nivån på forumet brutalt mycket på egen hand.Jimmie Åkesson skrev:SirDIFalot skrev:Min bild av dig är att du inte har någonting med DIF hockey att göra utan är bara här för att sprida politisk propaganda. Bara ditt nick och din signatur borde göra att du bannas från forumet eftersom du försöker sprida en politisk åsikt. Samt att du kommer med en extremt ifrågasättande och konfrontationssökande attityd.
Expert.
- Jimmie Åkesson
Tycker de är du som spelar allan nu. Iofs så gör du de alltid. Och ser dig som jesus men med tanke på att jag inte är Bjurre så vet jag inte vad som stör dig?SirDIFalot skrev:Ett "Men du då" argument. Trevligt. Lämna bara och kom inte tillbaka.Jimmie Åkesson skrev:Jasså och vad gör inte du då? Och vem är denna Bjurre som jag tydligen ska vara?SirDIFalot skrev:Alltså du måste ju bara vara Bjurre...? Finns ingen annan som kommer med så trötta meningslösa argument. Gråter som ett barn över vad alla andra barn gör som du tycker är mycket värre än vad du gör. Trots att du själv bryter mot regler i stort sett vartenda inlägg. Gör alla oss en tjänst och dra för evigt för du sänker nivån på forumet brutalt mycket på egen hand.Jimmie Åkesson skrev:SirDIFalot skrev:Min bild av dig är att du inte har någonting med DIF hockey att göra utan är bara här för att sprida politisk propaganda. Bara ditt nick och din signatur borde göra att du bannas från forumet eftersom du försöker sprida en politisk åsikt. Samt att du kommer med en extremt ifrågasättande och konfrontationssökande attityd.
Hade de varit bättre om jag nickat Lars Olyh eller vad är problemet?
Ge oss Sverige tillbaka.
- SirDIFalot
Suck.
Från och med nu tar jag bara bort alla inlägg som inte rör tråden. Självklart är det OK att glida OT någon gång. Men ni alla fattar vad jag menar. (Nästan alla)
Från och med nu tar jag bara bort alla inlägg som inte rör tråden. Självklart är det OK att glida OT någon gång. Men ni alla fattar vad jag menar. (Nästan alla)
Expert.
- Jimmie Åkesson
Kan man inte bara banna folk som bara kladdar ner trådar med skit och provokationer?