Hej bjurre.Jimmie Åkesson skrev:DIF_Soldier skrev:SillyTweetarn förtjänar en plågsam död, eller nåt.
Det är ett stort hårigt IQ-befriat Breivik-fanatiskt troll. "UNFOLLOW" och tweeta "Brinn i helvetet".
Vad har detta med DIFs silly att göra?
Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygg
DIF!
Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.
Verkar som Engqvist är klar för Atlant i KHL.
2014-04-07, vad hände?
- super djurgårn
Bra att det inte blev Elitserien för Engqvist
- Jim Morrison
Bra Ante! Ingen jävla Elitserien för dig. Uppskattas! Nu skriver Ottosson på strax?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Borås blir ner flyttade till division 1. Flera spelare blir kontraktlösa - något namn ni tycker är intressant?
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/a ... 5040038.ab
- SirDIFalot
Patrik Magnusson ville jag ju ha redan innan Borås signade honom men nu finns det ju ingen plats. Simon Mitman är ju Simon Mitman.elos406 skrev:Borås blir ner flyttade till division 1. Flera spelare blir kontraktlösa - något namn ni tycker är intressant?
Antar att båda kan ses som alternativ om det blir skador och spelarna är tillgängliga.
Expert.
- Jim Morrison
Ante vill helst av allt komma hem. Tror faktiskt det var klart om vi hade stannat kvar, som det ryktas om(?) tidigare.
Riktigt stort att välja bort samtliga elitserielag. Bara vi tar oss tillbaka till elitserien så har vi en ny Mr Djurgården i 15 säsonger, om allt går som det ska.Både Luleå och HV 71 har visat intresse för Andreas Enqvist men elitserien var aldrig något alternativ när han bestämde sig för att lämna Montreal.
– Man har hört att andra lag varit intresserade men jag har ett djurgårdshjärta. Jag hade helst velat komma tillbaka till Djurgården, men nu blev det som det blev där när de åkte ur, då blev det KHL och det är en perfekt lösning för mig, säger Andreas Engqvist.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Djurgården Hockey ?@difhockeyse
Spelartruppen är spikad, meddelar Berglund.
Ingen Otto alltså. Fan!
Spelartruppen är spikad, meddelar Berglund.
Ingen Otto alltså. Fan!
- SirDIFalot
Då har vi en 10/11 säsongen situation med centrarna. Inte bra.Kentta skrev:Ingen Otto..
Expert.
- Daniel942
Enl Challe på årsmötet kom man inte överens ekonomiskt med Otto.
DIF!
Helt jävla obegripligt....
- SirDIFalot
Gör Challe här vad Engström och co gjorde med DT ifjol?Daniel942 skrev:Enl Challe på årsmötet kom man inte överens ekonomiskt med Otto.
Avbröt "officiellt" för att DT var för dyr och sedan sänkte DT sina krav?
Expert.
- Jim Morrison
Äh, har man inte tillräckligt med stålar så har man inte. Inte mycket att göra åt. Trist dock att den TOTALT ONÖDIGA förlängningen med Tim Eriksson sabbar för oss. Kunde slängt pengarna på Otto istället.
Men nu är det som det är, bara att acceptera. Något annat vi alla kan acceptera är att förhoppningarna sänktes med ungefär 63%
Men nu är det som det är, bara att acceptera. Något annat vi alla kan acceptera är att förhoppningarna sänktes med ungefär 63%