Årsmöte 2012
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Årsmöte 2012
http://www.difhockey.se/nyhet.php?news=9482
18:30, 27 Juni. Quality Hotel Globe
Alla som har möjlighet ska dyka upp, sjukt viktigt. Det är här vi kan påverka hur vår förening sköts. Jag är självklart där.
18:30, 27 Juni. Quality Hotel Globe
Alla som har möjlighet ska dyka upp, sjukt viktigt. Det är här vi kan påverka hur vår förening sköts. Jag är självklart där.
DIF!
Re: Årsmöte 2012
Plikten kallar.
- Remy Lebeau
Med tanke på hur många som slagit sig för bröstet är det bara hoppas att ursäkterna inte fortsätter att hagla in.
Det är nu som folk gör skillnad, inte genom att spy ur sig galla på ett forum.
Hoppas på resultat!
Det är nu som folk gör skillnad, inte genom att spy ur sig galla på ett forum.
Hoppas på resultat!
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
-
Nu känns det väl förvisso som att den värsta stormen har lagt sig. Många av de problem som låg till grund för det missnöje som fanns för en tid sedan har nu retts ut. Men självklart hade jag dykt upp om jag hade haft möjlighet. Dessvärre styr jag inte över mina egna arbetstider.
Judas....Metal Machine skrev:Nu känns det väl förvisso som att den värsta stormen har lagt sig. Många av de problem som låg till grund för det missnöje som fanns för en tid sedan har nu retts ut. Men självklart hade jag dykt upp om jag hade haft möjlighet. Dessvärre styr jag inte över mina egna arbetstider.
"Kan inte komma på årsmötet, jag har jobb" dit och "Jag kan inte dra på bortaresan, jag har högskoleprov" hit. Lär dig prioritera pöjk!
Minus 5,3 miljoner kronor landade vi på... Ska man skratta eller gråta?
Sv: Re: Årsmöte 2012
Hur i helvete lyckades man med det!?Salas skrev:Minus 5,3 miljoner kronor landade vi på... Ska man skratta eller gråta?
Inga förstärkningar, man blev av med bom bom, högt publiksnitt och extra matcher i en kvalserie. Har järlan fallskärm?
i
- SirDIFalot
Re: Sv: Re: Årsmöte 2012
Dyra breddspelare. Publiksnittet gick väl ner lite antar jag... Även om det knappast var dåligt.isolerad skrev:Hur i helvete lyckades man med det!?Salas skrev:Minus 5,3 miljoner kronor landade vi på... Ska man skratta eller gråta?
Inga förstärkningar, man blev av med bom bom, högt publiksnitt och extra matcher i en kvalserie. Har järlan fallskärm?
Polisnota?
Expert.
- SirDIFalot
Budgeterade vi inte med slutspel i år? För första gången. Det märktes ju verkligen på kostnaderna på truppen... Mycket spets där.
Tycker ändå fem kvalseriematcherna borde jämnat ut siffrorna lite.
Tycker ändå fem kvalseriematcherna borde jämnat ut siffrorna lite.
Expert.
Det fetstilta känns så förbannat onödigt."Årets resultat är -5,4MKR, dels på grund av en skatterevision, poliskostnader, skadegörelse, ökade säkerhetskostnader och uppsägningar."
- SirDIFalot
Polisfakturor och överdrivna DIF-säk kostnader efter DIF-säk fakturerar sig själv är helt jävla vidrigt.
Skadegörelse givetvis onödigt också. Men tvivlar på att de ligger bakom majoriteten om vi säger så...
Skadegörelse givetvis onödigt också. Men tvivlar på att de ligger bakom majoriteten om vi säger så...
Expert.
Har för mig att Jan Ednertz vid någon av de första kvalserie matcherna sa att vi gick mot ett bra resultat i och med de extra matcherna i kvalserien.
Sv: Årsmöte 2012
Skadegörelse? Haha... Smart!
- SirDIFalot
Re: Sv: Årsmöte 2012
Jag undrar varför det ses som en oväntad kostnad dock? Tror knappast fler stolar och annat har gått sönder på derbyna i år än tidigare.pulverapa skrev:Skadegörelse? Haha... Smart!
Expert.