Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.
Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygg
Ska det bli en ny Klasencraze kring Strömberg nu tro?
Sörensen gör ett fantastiskt mål på egen hand då han trycker sig fram, dribblar av en leksing innan han sprätter upp pucken högt bakom Alsenfelt.
25/06-12, dagen då Strömberg var klar för DIF?Berra skrev:Ska det bli en ny Klasencraze kring Strömberg nu tro?

OnT: Tror inte på det, men det skulle nog inte vara så dåligt ändå. Hellre Otto, alla dagar i veckan, men om vi inte kan få Otto..
-
Känns ju mindre bra.....kolla in korten på rekatochklart.se när han är på fylle resa i ukraina. Han var stupfull i en vecka...riktig varning tyvärr
Har du en en direktlänk till bilderna?Steelmountain skrev:Känns ju mindre bra.....kolla in korten på rekatochklart.se när han är på fylle resa i ukraina. Han var stupfull i en vecka...riktig varning tyvärr
Sörensen gör ett fantastiskt mål på egen hand då han trycker sig fram, dribblar av en leksing innan han sprätter upp pucken högt bakom Alsenfelt.
Åtminstone ett tecken på att karln har energi. Eftertraktat förra säsongen! Join us Conny, får tamefan ha Grants i vattenflaskan om du vill, så länge du bara vinner poängligan...Steelmountain skrev:Känns ju mindre bra.....kolla in korten på rekatochklart.se när han är på fylle resa i ukraina. Han var stupfull i en vecka...riktig varning tyvärr
Känns livsfarligt för Conny att bo i Stockholm, alldeles för mycket nöjen.
Sen är jag mest orolig för de gånger han blev bänkad av "disciplinäraskäl". Vill inte ha någon spelare med uppkäftig attityd.
Men även om Conny skulle vara exemplarisk, skulle jag hellre se en center (otto) i laguppställningen.
Sen är jag mest orolig för de gånger han blev bänkad av "disciplinäraskäl". Vill inte ha någon spelare med uppkäftig attityd.
Men även om Conny skulle vara exemplarisk, skulle jag hellre se en center (otto) i laguppställningen.
-
Berra skrev:Har du en en direktlänk till bilderna?Steelmountain skrev:Känns ju mindre bra.....kolla in korten på rekatochklart.se när han är på fylle resa i ukraina. Han var stupfull i en vecka...riktig varning tyvärr
Gå in på holms blogg och bläddra nedåt så kommer bilderna på conny. På hemvägen skulle han kliva av tåget för att pissa givetvis så fortsatte ju tåget utan conny som försökte yra ikapp tåget på fyllan....Han fick ta en taxi från götet hem till örebro:)
Skulle verkligen inte klaga om vi skulle fått han till laget 

- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
http://www.hockeysverige.se/article/132 ... lite-annat
Montreal har erbjudit Engqvist ett qualifying offer. Vilket innebär att han är fortsatt en restricted free agent när Free Agent-marknaden öppnar 1 juli.
Montreal har erbjudit Engqvist ett qualifying offer. Vilket innebär att han är fortsatt en restricted free agent när Free Agent-marknaden öppnar 1 juli.
Expert.
- Fiskmaesen
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Magkänslan säger att det blir KHL för Ante.SirDIFalot skrev:http://www.hockeysverige.se/article/132 ... lite-annat
Strömberg... Nånstans en lockande tanke, tror han har en del kvar att ge på isen trots allt. Synd att karln är en sån säkerhetsrisk utanför densamma. Inte värt offra Otto eller nån annan för hans skull. Kanske nån form av löpande artistkontrakt? För tyvärr tror jag han kommer trilla dit igen.
Skulle Conny mot förmodan vara aktuell så kräver väl killen fortfarande rätt duktigt betalt?
Otto skulle väl inte kunna kräva så mycket mer i HA
Otto skulle väl inte kunna kräva så mycket mer i HA
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
SillyTweetarn förtjänar en plågsam död, eller nåt.
Det är ett stort hårigt IQ-befriat Breivik-fanatiskt troll. "UNFOLLOW" och tweeta "Brinn i helvetet".
Det är ett stort hårigt IQ-befriat Breivik-fanatiskt troll. "UNFOLLOW" och tweeta "Brinn i helvetet".
Säg den glädje som varar
- Jim Morrison
Har ni tänkt på att Ottosson ännu inte är kontrakterad? (Nej, eller hur?) Som andra har nämnt innan, så MÅSTE det vara för att man väntar in drömspelaren Andreas Engqvist. Kan inte se något annat alternativ? Annars skulle väl Otto ha fått kontrakt, right?!
Conny Strömberg-ryktet tror jag inte på. SillyTweetarn... Herregud. Dumt att trolla med ett twitterkonto. Han borde gjort en hemsida och fått lite klicks och reklampengar i alla fall.
Conny Strömberg-ryktet tror jag inte på. SillyTweetarn... Herregud. Dumt att trolla med ett twitterkonto. Han borde gjort en hemsida och fått lite klicks och reklampengar i alla fall.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Jimmie Åkesson
DIF_Soldier skrev:SillyTweetarn förtjänar en plågsam död, eller nåt.
Vad har detta med DIFs silly att göra?
Ge oss Sverige tillbaka.