JohanPez skrev:Fett taggad!
Sa i dag upp Canal+ till fördel för Viasat Sport HD så man kan se bortamatcherna
Hade Canal+ och Viasat förra säsongen, sa upp Canal+ nu för Sport HD och Discovery channel. Något positivit med att vara i HA iallafall!
Egentligen är det rätt sjukt hur Canal+ går loss på en dryg femhunka i månaden mot Viasats ynka 290 när Viasat ändå har både NHL och Premiere League i jämförelse mot Allsvenskan, elitserien och serie A.
Jag har varit bortrest ett tag nu, men betalade in de tre fakturor jag fick hemskickade innan jag åkte. Fakturorna uppgick till ett totalt värde av 2 500 kronor, och dess antal berodde förmodligen på att jag valde delbetalning. Samma dag som fakturorna kom fick jag emellertid in en summa pengar på mitt konto, som medförde att jag kunde betala hela summan på en gång. Jag finner det dock lite märkligt att summan var så låg. För inte är det väl AS vi ska sitta på?
Jag begärde att få betala AS-pris med boka tidigt-rabatten; något som tillgodosågs, då vi trots allt valde att vänta på Stefans inrådan. För mig, som ung student, är 3 000 smärtgränsen. Om situationen hade sett annorlunda ut kanske jag också hade sett annorlunda på saken, men nu är så inte fallet.
Jag har, hur som helst, mejlat Stefan om saken, så det bör nog vara löst inom kort.
allmän fråga om säsongskorten, jag bokade säs kort i klacken valde att betala med kort men han ej hem i tid uan då stod det att min bokning blivit annulerad nu fick jag hem en faktura på 1000 kr vilket klackortet skulle kostat med anledning av just säsongskortet, blev jag då automatiskt placerad i någon form av kö eller skickade dom ut till alla som inte betalade med kort i tid
FFF-HTB
JA MAMMA VI LIGGER I BOTTEN AV HOCKEYALLSVENSKAN - VAD BLEV DAGENS DUBBEL IKVÄLL
AVGÅ CHALLE, INNAN FOLK TAR TILL VÅLD OCH TVINGAR BORT DIG, FÖR DITT EGET BÄSTA
northbluestriped skrev:allmän fråga om säsongskorten, jag bokade säs kort i klacken valde att betala med kort men han ej hem i tid uan då stod det att min bokning blivit annulerad nu fick jag hem en faktura på 1000 kr vilket klackortet skulle kostat med anledning av just säsongskortet, blev jag då automatiskt placerad i någon form av kö eller skickade dom ut till alla som inte betalade med kort i tid
Maila kansliet. Använd formuläret här på sajten. Då får du svar.
Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2
pulverapa skrev:Åtta veckor kvar till European Trophy, en lång tid. Varför inte ta en öl tillsammans ute på Djurgården någonstans... Kanske Grönan, kanske Skansen?
Då drar jag till Skåne med familjen så då får jag banga. Blir borta en vecka, den 23:e drar vi till Götet/Danmark. Busy men sugen på att träffa er, djurgårdsbröder!