TV4 play....?Heaty skrev:Tror nog 10.40 stämmer. Annars kan du ju alltid gå upp 07.55Mash skrev:Någon som är 100% säker på vilken tid Linkan skrapar triss imorgon? Läste runt 10:40 men det låter sent. Litar inte helt och hållet på Aftonbladet
Frågetråden
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Frågetråden
DIF!
Frågetråden
10.40 skrapar hanDaniel942 skrev:TV4 play....?Heaty skrev:Tror nog 10.40 stämmer. Annars kan du ju alltid gå upp 07.55Mash skrev:Någon som är 100% säker på vilken tid Linkan skrapar triss imorgon? Läste runt 10:40 men det låter sent. Litar inte helt och hållet på Aftonbladet
Schysst mot Linkan att visa bilder när han gör mål mot DIF när han spelade i hv! Skärpning tv4!
- BaronVonDif
Sv: Re: Frågetråden
200 000! Grattis Linkan. Han såg inte glad ut när dom visade arkiv bilder på han från HV tiden, illa att han nätade mot just DIF också.XantE skrev:10.40 skrapar hanDaniel942 skrev:TV4 play....?Heaty skrev:Tror nog 10.40 stämmer. Annars kan du ju alltid gå upp 07.55Mash skrev:Någon som är 100% säker på vilken tid Linkan skrapar triss imorgon? Läste runt 10:40 men det låter sent. Litar inte helt och hållet på Aftonbladet
Skickat från min HTC Desire HD A9191 via Tapatalk 2
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
- starvin_marwin
Uppenbart att bildproducenten är gnagare/bajare. De visar tre av hans mål, samtliga mot DIF..mb81 skrev:Schysst mot Linkan att visa bilder när han gör mål mot DIF när han spelade i hv! Skärpning tv4!
Han kändes inte riktigt bekväm i det! Att han skulle kommentera att det var hv han spelade i. Iofs inte överraskad då det var sveriges sämsta programledaren som han snackade med!starvin_marwin skrev:Uppenbart att bildproducenten är gnagare/bajare. De visar tre av hans mål, samtliga mot DIF..mb81 skrev:Schysst mot Linkan att visa bilder när han gör mål mot DIF när han spelade i hv! Skärpning tv4!
Frågetråden
200k skulle inte sitta felBaronVonDif skrev:200 000! Grattis Linkan. Han såg inte glad ut när dom visade arkiv bilder på han från HV tiden, illa att han nätade mot just DIF också.XantE skrev:10.40 skrapar hanDaniel942 skrev:TV4 play....?Heaty skrev:Tror nog 10.40 stämmer. Annars kan du ju alltid gå upp 07.55Mash skrev:Någon som är 100% säker på vilken tid Linkan skrapar triss imorgon? Läste runt 10:40 men det låter sent. Litar inte helt och hållet på Aftonbladet
Skickat från min HTC Desire HD A9191 via Tapatalk 2

- Amadeus
Det var så skönt att han då betonade "nu är jag HEMMA i Djurgården igen"mb81 skrev:Han kändes inte riktigt bekväm i det! Att han skulle kommentera att det var hv han spelade i. Iofs inte överraskad då det var sveriges sämsta programledaren som han snackade med!starvin_marwin skrev:Uppenbart att bildproducenten är gnagare/bajare. De visar tre av hans mål, samtliga mot DIF..mb81 skrev:Schysst mot Linkan att visa bilder när han gör mål mot DIF när han spelade i hv! Skärpning tv4!
"Jag spelar hellre i division 4 iklädd DIF-tröjan än att spela med något annat lag i elitserien"
Fimpen
Fimpen
- -daniel-
Ingen som vet något nytt om Engqvist efter helgens draft? Montreal bytte inte bort rättigheterna till honom?
- SirDIFalot
Nej. Dom har inte bråttom att byta bort rättigheterna till honom innan deadline. För han blir restricted free agent. Inte unrestricted free agent.-daniel- skrev:Ingen som vet något nytt om Engqvist efter helgens draft? Montreal bytte inte bort rättigheterna till honom?
Expert.
- -daniel-
...och när är deadline?
- SirDIFalot
1 juli blir alla unrestricted free agents tillgängliga för alla lag i NHL att signa.-daniel- skrev:...och när är deadline?
Men nu är ju Engqvist RFA, alltså restricted free agent. Så han får inte gå till något annat lag hur som helst. Men det skulle han ändå få göra med tanke på att Montreal inte vill ha kvar honom.
Expert.
- -daniel-
SirDIFalot skrev:1 juli blir alla unrestricted free agents tillgängliga för alla lag i NHL att signa.-daniel- skrev:...och när är deadline?
Men nu är ju Engqvist RFA, alltså restricted free agent. Så han får inte gå till något annat lag hur som helst. Men det skulle han ändå få göra med tanke på att Montreal inte vill ha kvar honom.
Ok.
Men frågan är verkligen om Montreal inte vill ha kvar honom, de skulle ju byta tränare eller liknande som Andreas väntade på tidigare vet jag.
Tror nämligen att DIF inte kommer gå vidare med (det "något" mer realistiska alternativet) Ottosson innan vi vet Engqvist's öde.
- SirDIFalot
Jag tror inte för en sekund att Engqvist är aktuell för DIF så jag tänker inte direkt i dom banorna.-daniel- skrev:SirDIFalot skrev:1 juli blir alla unrestricted free agents tillgängliga för alla lag i NHL att signa.-daniel- skrev:...och när är deadline?
Ok.
Men frågan är verkligen om Montreal inte vill ha kvar honom, de skulle ju byta tränare eller liknande som Andreas väntade på tidigare vet jag.
Tror nämligen att DIF inte kommer gå vidare med (det "något" mer realistiska alternativet) Ottosson innan vi vet Engqvist's öde.
Expert.
- -daniel-
Det tror inte jag heller, men personligen tror jag däremot (som jag nämnt förut) att Challe greppar efter halmstrån och vill få Ante helt 100%-igt avskriven innan truppen stängs.SirDIFalot skrev:Jag tror inte för en sekund att Engqvist är aktuell för DIF så jag tänker inte direkt i dom banorna.-daniel- skrev:SirDIFalot skrev:1 juli blir alla unrestricted free agents tillgängliga för alla lag i NHL att signa.-daniel- skrev:...och när är deadline?
Ok.