Mötet

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Jojje

Inlägg av Jojje »

Pepp91 skrev:Men ifrån dej kommer det aldrig någon vettig sak, och när du väl får chansen att träffa dom du vill ha bort, så kommer det bara en massa ursäkter..... :idea:

Precis, de ska bort. Varför ska jag då slösa en kväll på att föra en diskusson om en framtid som jag helst ser att DIF går till mötes utan dessa människor. Helt bortkastat.
Järnkamin nr9

Inlägg av Järnkamin nr9 »

Jojje skrev:
Pepp91 skrev:Men ifrån dej kommer det aldrig någon vettig sak, och när du väl får chansen att träffa dom du vill ha bort, så kommer det bara en massa ursäkter..... :idea:

Precis, de ska bort. Varför ska jag då slösa en kväll på att föra en diskusson om en framtid som jag helst ser att DIF går till mötes utan dessa människor. Helt bortkastat.
Jamen,om du nu vill att dem ska bort.Varför framför inte du alla dina argument,som du framför här på forumet, idag på mötet så får du se hur dem kan stå upp mot dem? Vissa av sakerna du tar upp skulle vara mycket spännande att höra deras svar på, ställ dem mot vägen helt enkelt!
larzzone

Inlägg av larzzone »

Jojje skrev:
Jamen,om du nu vill att dem ska bort.Varför framför inte du alla dina argument,som du framför här på forumet, idag på mötet så får du se hur dem kan stå upp mot dem? Vissa av sakerna du tar upp skulle vara mycket spännande att höra deras svar på, ställ dem mot vägen helt enkelt!
Lika bra att lägga ner just den frågan väl? Alla här inne som är aktiva på forumet vet väl vid detta laget att han inte kommer komma?
Är han en fegis eller har viktigare saker för sig? Det kan bara han veta men jag har min uppfattning klar.
Vidare tror jag knappast att sådana tankar som han presenterar behövs här nu, ordet är fritt och sålänge vi andra ger honom den uppmärksamheten han så gärna vill ha, kommer han fortsätta. jag tror det är mer ett rop på uppmärksamhet än något annat. Se bara hur denna tråden har vritits från en uppmaning att få folk att komma till en debatt om "jojje" kommer eller inte.

Att spränga sitt hus mitt i vintern för att man fryser lite är inte så smart, det innebär att man kommer frysa än jävligare ett tag innan nya bygget är klart. I vårat fall innebär det allsvenskan (brr, hemska tanke)
Jag tror att DIF hockey har alla resurser som krävs för att vända på detta. Om vi supportrar också ställer upp!
Sen efter säsongen kan man analysera och disskutera. Men jag tror knappast ett byte av hela styrelsen etc. är bästa lösnignen.

I vilket fall, jag kan inte komma (ett hav i vägen) men hade jag bott i "sverige" hade jag varit där ikväll. Och folk som har så starka åsikter som tidigare nämnd person +ett antal till, och som sen inte dyker upp och står för dem.. de är patetiska i mina ögon.
Användarvisningsbild
Jojje

Inlägg av Jojje »

larzzone skrev:Lika bra att lägga ner just den frågan väl? Alla här inne som är aktiva på forumet vet väl vid detta laget att han inte kommer komma?
Är han en fegis eller har viktigare saker för sig? Det kan bara han veta men jag har min uppfattning klar.
Vidare tror jag knappast att sådana tankar som han presenterar behövs här nu, ordet är fritt och sålänge vi andra ger honom den uppmärksamheten han så gärna vill ha, kommer han fortsätta. jag tror det är mer ett rop på uppmärksamhet än något annat. Se bara hur denna tråden har vritits från en uppmaning att få folk att komma till en debatt om "jojje" kommer eller inte.

Att spränga sitt hus mitt i vintern för att man fryser lite är inte så smart, det innebär att man kommer frysa än jävligare ett tag innan nya bygget är klart. I vårat fall innebär det allsvenskan (brr, hemska tanke)
Jag tror att DIF hockey har alla resurser som krävs för att vända på detta. Om vi supportrar också ställer upp!
Sen efter säsongen kan man analysera och disskutera. Men jag tror knappast ett byte av hela styrelsen etc. är bästa lösnignen.

I vilket fall, jag kan inte komma (ett hav i vägen) men hade jag bott i "sverige" hade jag varit där ikväll. Och folk som har så starka åsikter som tidigare nämnd person +ett antal till, och som sen inte dyker upp och står för dem.. de är patetiska i mina ögon.

Ha ha. Jag förstår mig inte på personer som du. Är det jag som har fått denna tråd till att handla om mig?

Vill jag ha ett möte med ledningen?

Svaret på båda frågorna är nej.

Att folk är besatta av mig är inget nytt fenomen, men lika komiskt varje gång. Jag har inget som helst beroende av att få uppmärksamhet eller vänner här inne. Om jag hade varit ute efter det så hade jag inte varit så rak och ärlig som jag är.

Ni ska bara veta vilka PM jag får, den enda dåren värre än den andra.

Varför ska jag ställa upp på ett möte med ledningen? De som vill gå dit för väl göra det. Jag har ingen lust då jag inte ser något positivt som kan komma fram. Det förra mötet ledde ju inte till ett skit t ex.

Återigen. Folks komplex slutar aldrig att förvåna mig.
Användarvisningsbild
fullfartframaat

Inlägg av fullfartframaat »

Jojje skrev:Vill jag ha ett möte med ledningen?
Du motsäger verkligen dig själv. Du har i flera inlägg skrutit om hur du tidigare varit den som fått tillstånd ett möte mellan styrelse och medlemmar och att övriga här inne skall vara dig evigt tacksam för detta.

Nu när man ånyo tagit initiativ att möta supportrarna på nytt vill du inte ha något med detta att göra.

Såså, gå och städa mitt kontor nu...
Användarvisningsbild
Jojje

Inlägg av Jojje »

Ja, jag var den som fick till det första mötet, men inte för att jag bad om det. Utan för att styrelsen ville bemöta den "storm" som jag fick igång eller hur man nu ska förklara vad som hände. Jag har aldrig bett om ett möte och jag kommer aldrig att göra det heller.

Det hålls andra möten än dessa som jag i så fall finner mer intressanta, men till dessa är inte tomtar som du bjudna. Nyllet vet vilka jag menar.

Har hitills tackat nej till dem, men ändrar mig kanske.
Såså, gå och städa mitt kontor nu...
Du måste missta mig för någon som jobbar på ditt härbärge.
fd skuggan

Inlägg av fd skuggan »

Äh, låt Jojje vara.
Han är bara en liten mus, som bakom tangentbordet växer till en elefant.

Han har inga lösningar, bara åsikter. Dom är lätta att ha. Det har vi alla, men att realisera saker och ting kräver insikt i hela organisationen och ikväll har vi chansen att få en liten inblick varför styrelsen väljer att lösa vissa problem på vissa sätt.

Klart han inte pallar med ett möte med verkligheten på Arenavägen.
Vad trodde ni?

PS. Jojje, du klagar ofta över hur folk stavar, men själv borde du träna på dina problem med bl a sär skrivningar ;-). Sen använder man sig alltid av stor bokstav framför stadsnamn, bara så du vet.
larzzone

Inlägg av larzzone »

Jojje skrev:
Ha ha. Jag förstår mig inte på personer som du. Är det jag som har fått denna tråd till att handla om mig?

Vill jag ha ett möte med ledningen?

Svaret på båda frågorna är nej.

Att folk är besatta av mig är inget nytt fenomen, men lika komiskt varje gång. Jag har inget som helst beroende av att få uppmärksamhet eller vänner här inne. Om jag hade varit ute efter det så hade jag inte varit så rak och ärlig som jag är.

Ni ska bara veta vilka PM jag får, den enda dåren värre än den andra.

Varför ska jag ställa upp på ett möte med ledningen? De som vill gå dit för väl göra det. Jag har ingen lust då jag inte ser något positivt som kan komma fram. Det förra mötet ledde ju inte till ett skit t ex.

Återigen. Folks komplex slutar aldrig att förvåna mig.
Jag bryr mig varken om vad du får för PM eller hurovida folk är besatta av dig. Däremot funderar jag på vad du är för en supporter iaf. inget verkar ju bra för dig. Stå upp för ditt lag för fasen, bara stå och gnälla gör knappast saker bättre. Och har du idéer, lägg fram dem när möjlighet ges .
Tycker du är ett fån rent ut sagt och jag betvivlar hur mycket djurgårdare du är.

Till er som nu går; hoppas någon tar upp frågan om hur man aktiverar läktarna på något sätt, nu menar jag alltså de övriga, inte de i klacken.
Folket på långsidorna är för tysta jämfört med på andra orter. Man måste engagera dem mer, idéer på detta har jag inga vettiga tyvärr. Hoppas någon är klokare än jag. Med kokande kortsidor och iaf ljumma långsidor få laget ett garanterat lyft tror jag. Nu kokar kortsidorna (som oftast) men långsidorna hör för lite. Kanske något sporadisk rop & applåd vid mål. Inte mer än så... tyvärr. Eller folk är kanske som jag. Jag sitter dödsnervös hela tiden, men vrålar som en besatt när domslut går emot samt vid mål såklart :D
Användarvisningsbild
Jojje

Inlägg av Jojje »

larzzone skrev:Jag bryr mig varken om vad du får för PM eller hurovida folk är besatta av dig. Däremot funderar jag på vad du är för en supporter iaf. inget verkar ju bra för dig. Stå upp för ditt lag för fasen, bara stå och gnälla gör knappast saker bättre. Och har du idéer, lägg fram dem när möjlighet ges .
Det är sant, inget är gott nog åt mig. Jag vill alltid ha mer och mer framgångar, på alla plan. Jag tycker det ska vara så. Man ska aldrig vara nöjd. Då har man satt för låga mål.

Har inte tid att skriva mer. Ha så skoj på mötet i kväll.
larzzone

Inlägg av larzzone »

Jojje skrev:
Det är sant, inget är gott nog åt mig. Jag vill alltid ha mer och mer framgångar, på alla plan. Jag tycker det ska vara så. Man ska aldrig vara nöjd. Då har man satt för låga mål.

Har inte tid att skriva mer. Ha så skoj på mötet i kväll.
Mmm, men man kan ju ändå visa någon form av uppmuntran / uppskattning. någon gång.

Aja. Hoppas mötet blir givande!
Erik Kloth

Inlägg av Erik Kloth »

När ska folket här inse att Jojje endast är ute efter att få uppmärksamhet, beröm och stå i centrum?

Killen har bott på Färjestads forum under inte mindre än 6 (!) års tid, skriver mest inlägg där inne, varit avstängd men bor där återigen...
Där är han alltid positiv till allt vad DIF gör och står för osv...

Killen är en finnig 28-åring från Förorten som bor hemma i pojkrummet hos mamma. Inget annat. Pallar självklart inte ta en diskussion med ledningen i verkliga livet.

Låt Jojje vara; han mår inte bra annars... :lol:
#25 SuperMicke Johansson

Inlägg av #25 SuperMicke Johansson »

:D :D

Jojje ge dig nu, så otoligt pessimistisk!!

Har ifrågasatt både Säcken och Challe under en lång tid, har inte alls varit nöjd med deras perstation eller att lyfta laget..

Vad gäller styreslen så fick jag en helt omvänd uppfatting efter Mats Larsson intervjun under utskåpningen av Mora i måndags..

Man vill till Hovet!
Man har haft extra styreslemöte med tränare och sportkommité..
Killarna visade sin kapacitet först mot FBK (FBK ren bonntur och domaren med sig att tacka)
DIF var inte dåliga då..
Mora vilken utskåpning, vilken glöd, vilket lagarbete, vilken moral, vilka mål och så mycket skott..
Nej inget styrelse ska väck
Ingen säclken ska väck! ingen Challe ska väck!

Vi är 10:a samma poäng som Mora men med bättre målskillnad..
Det vänder..
Mina förhoppningar har sänkts, så länge vi är med i matcherna och håller i trenden och visar ven jävla vilja och lite finess så är jag grymt nöjd.

Se till helheten Djurgårdsvänner!
Nio poäng till 8:onde platsen..
Vist fan vill jag dit men en sak i taget!
Så länge vi slipper kvalserien så då jävlar e ja nöjd..

FORZA DJURGÅRDEN!
:D :D :D
#25 SuperMicke Johansson

Inlägg av #25 SuperMicke Johansson »

:D :D :D :D :D
URSÄKTAR STAVFELEN JOJJE!
:D :D :shock: :shock: :D :D
Användarvisningsbild
Bladman
Säsongskort: Ja

Inlägg av Bladman »

Hoppas att någon här kan reportera från mötet.
Djurgår'n tills jag dör!
Användarvisningsbild
Jack Daniel

Inlägg av Jack Daniel »

Erik Kloth skrev:När ska folket här inse att Jojje endast är ute efter att få uppmärksamhet, beröm och stå i centrum?

Killen har bott på Färjestads forum under inte mindre än 6 (!) års tid, skriver mest inlägg där inne, varit avstängd men bor där återigen...
Där är han alltid positiv till allt vad DIF gör och står för osv...

Killen är en finnig 28-åring från Förorten som bor hemma i pojkrummet hos mamma. Inget annat. Pallar självklart inte ta en diskussion med ledningen i verkliga livet.

Låt Jojje vara; han mår inte bra annars... :lol:

Får jag be dig om en analys av Djurgården Hockey i nuläget?
...
Skriv svar